» آرشیو اخبار » سناتور ایالات متحده از کنگره می‌خواهد که یک چارچوب قانونی برای رمزارزها ارائه دهد
سناتور

سناتور ایالات متحده از کنگره می‌خواهد که یک چارچوب قانونی برای رمزارزها ارائه دهد

26 شهریور 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پَت تومی (Pat Toomey)، سناتور ایالات متحده می‌گوید که کنگره باید وارد عمل شود و یک چارچوب قانونی برای ارزهای دیجیتال ارائه دهد. او تاکید کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) چارچوب خود را برای تنظیم رمزارزها با قانونگذاران به اشتراک نمی‌گذارد و خاطرنشان کرد که گری گنسلر (Gary Gensler) «شفافیت بسیار بیشتری را در مورد چگونگی و چرایی اجرای مقررات SEC به ما مدیون است.»

سناتور

یک سناتور ایالات متحده از کنگره می‌خواهد که در مورد مقررات رمزارزی وارد عمل شود

پت تومی، سناتور آمریکایی و یکی از اعضای رتبه‌بندی کمیته بانکداری سنا، در مصاحبه‌ای با بلومبرگ در روز پنجشنبه در مورد مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال صحبت کرد.

تبلیغات جام جهانی قطر

وی در مورد اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار در تنظیم ارزهای دیجیتال بسیار کند عمل می‌کند گفت: «من فکر می‌کنم SEC چارچوبی که از آن استفاده می‌کند را با ما به اشتراک نمی‌گذارد و مشکل هم در همین‌ جاست.»

این سناتور به سخنان گری گنسلر در مورد اوراق بهادار بودن بیشتر توکن‌های رمزارزی اشاره کرد و گفت:

«گری گنسلر آشکارا می‌گوید که تقریباً تمام توکن‌های رمزارزی اوراق بهادار هستند. من فکر می‌کنم افراد خردمند این را قبول ندارند.»

سناتور تومی می‌گوید که رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار «هیچ توضیحی نمی‌دهد که چگونه چارچوب‌های موجود در تنظیم صدور و معاملات اوراق بهادار را در یک فناوری بسیار جدید و متفاوت اعمال می‌کند. برخی موارد مانند قوانین حضانت و ترخیص کالا در چارچوب‌های فعلی برای ارزهای دیجیتال مناسب نیستند و برای آن هیچ کاربردی ندارند. او هیچ شفافیتی را در این مورد ارائه نکرده است.»

تومی در ادامه گفت:

«در واقع من فکر می‌کنم که کنگره باید وارد عمل شود و راهنمایی‌هایی را ارائه کند.

ارزهای دیجیتال به اندازه کافی متفاوت هستند و حتی اگر بخواهید آنها را اوراق بهادار در نظر بگیرید باید یک چارچوب ارائه کنید.»

و پت تومی در پایان به این نکته اشاره کرد که رئیس گنسلر شفافیت بسیار بیشتری را در مورد چگونگی و چرایی اجرای مقررات SEC به ما مدیون است.

سناتور

گنسلر اخیرا گفته بود که از کارکنان کمیسیون خواسته تا انطباق با ارزهای دیجیتال را به دقت تنظیم کنند. علاوه بر این، او گفت که «از کارکنان SEC می خواهد که مستقیماً با کارآفرینان کار کنند تا توکن‌های آنها در صورت لزوم به عنوان اوراق بهادار ثبت و تنظیم شوند». رگولاتور اوراق بهادار همچنین در حال ایجاد یک دفتر اختصاصی برای بررسی پرونده‌های رمزارزی است.

 

مترجم: امیر ملک پور

منبع: news.bitcoin

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×