» ارز دیجیتال » رگولاتور برتر سابق ارزهای دیجیتال SEC جایگزین مدیرعامل آلامدا شد
آلامدا

رگولاتور برتر سابق ارزهای دیجیتال SEC جایگزین مدیرعامل آلامدا شد

21 آذر 1401 3

بر اساس گزارش بلومبرگ، در 10 دسامبر (19 آذر)، رگولاتور ارشد سابق ارزهای دیجیتال کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) جایگزین کارولین الیسون (Caroline Ellison)، مدیر عامل سابق آلامدا ریسرچ (Alameda Research)، شد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بر اساس گزارش بلومبرگ، در 10 دسامبر (19 آذر)، رگولاتور ارشد سابق ارزهای دیجیتال کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) جایگزین کارولین الیسون (Caroline Ellison)، مدیر عامل سابق آلامدا ریسرچ (Alameda Research)، شد.

استفانی آواکیان (Stephani Avakian) و تیمی از وکلا از ویلمرهیل (WilmerHale) این پست را به عهده خواهند گرفت. آواکیان در حال حاضر رئیس بخش اوراق بهادار و خدمات مالی در شرکت حقوقی است. همچنین در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، جایی که او مدیر بخش اجرایی و مسئول گسترش نظارت بر ارزهای دیجیتال بود، پرونده هایی را علیه رابینهود (Robinhood) و آزمایشگاه ریپل (Ripple Lab) تشکیل داده بود.

بر اساس وب سایت شرکت حقوقی، خانم آواکیان بر حدود 1400 متخصص و کارمند بخش نظارت داشت. در طول چهار سال راهبری او در بخش، سازمان SEC بیش از 3000 اقدام اجرایی انجام داد، حکم و دستورهایی برای بیش از 17 میلیارد دلار جریمه صادر کرد و تقریباً 3.6 میلیارد دلار به سرمایه‌گذاران آسیب دیده بازگرداند.

تبلیغات جام جهانی قطر

آلامدا

همچنین مشخصات وی در وب‌سایت شرکت حقوقی خاطرنشان کرد که تحت هدایت خانم آواکیان، طیف گسترده‌ای از موضوعات از جمله تجارت داخلی، تقلب‌های مالی و تخلفات افشا، مسائل حسابرسی و حسابداری، ساختار بازار، مدیریت دارایی‌ها و قانون اعمال فساد خارجی انجام شده است. او همچنین بخش اجرایی را در مواجهه با مسائل جدید در بازارهای امروزی، مانند عرضه اولیه کوین (ICO)، دارایی های دیجیتال و امنیت سایبری، رهبری کرد.

به گزارش کوین تلگراف، تعدادی از تحقیقات و حداقل هفت شکایت دسته جمعی علیه گروه FTX و رؤسای آن تشکیل شده است. دادستان‌های دفتر ایالات متحده در منطقه منهتن نیویورک و دپارتمان حفاظت مالی و نوآوری کالیفرنیا در حال بررسی صرافی ورشکسته ارز دیجیتال و شرکت‌های تابعه آن هستند.

دادستان‌های فدرال همچنین تحقیقاتی را آغاز کرده‌اند که آیا سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried)، مدیر عامل سابق FTX، در پس فروپاشی اکوسیستم ترا بوده است یا خیر. به عنوان بخشی از یک تحقیق گسترده تر در مورد سقوط FTX، دادستان‌ها در حال بررسی هستند که آیا امپراطوری بنکمن فرید عمداً باعث سیل سفارش‌های “فروش” در الگوریتمی پایدار کوین TerraUSD Classic (USTC) Terra شده است یا خیر. طبق گزارشی از نیویورک تایمز، اکثر سفارشات فروش USTC توسط آلامدا ریسرچ انجام شده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×