» آرشیو اخبار » رالی دوج کوین ادامه دارد؛ آیا خرس‌ها تسلیم می‌شوند؟
دوج کوین

رالی دوج کوین ادامه دارد؛ آیا خرس‌ها تسلیم می‌شوند؟

6 آذر 1401 6

در حال حاضر، دوج کوین با رشد 6.81 درصدی در بازه روزانه، با قیمت 0.097 دلار معامله می‌شود. شاخص مقاومت نسبی نیز نشان می‌دهد که فعلاً شرایط به نفع خریداران است

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، شرکت تجزیه و تحلیل احساسات عمومی بازار لونارکراش (LunarCrush) روز 26 نوامبر (5 آذر) در توییتر خود اعلام کرد که نمره آلت‌رَنک یا همان رتبه‌بندی آلتکوین‌ها برای دوج کوین (DOGE) نشانه‌هایی صعودی دارد. این معیار که وضعیت آلتکوین‌ها را به لحاظ استراتژی سرمایه‌گذاری، حجم مشارکت اجتماعی و حجم بازار بررسی می‌کند، می‌تواند در ارائه بینشی درباره آینده این ارز مفید واقع شود.

لونارکراش در توییت خود نوشت:

«احتمالاً دوج کوین برای یک حرکت رو به بالای دیگر آماده می‌شود، زیرا امتیاز آلت‌رَنک (AltRank™) آن به همان سطوحی رسیده است که پیش از جهش هفته اخیر مشاهده شد. چشم از آن بر ندارید!»

تبلیغات جام جهانی قطر

در زمان نگارش این مطلب، تعداد کل مِنشن‌های دوج کوین در شبکه‌های اجتماعی به حدود 396 هزار مورد رسیده و تعداد تعاملات اجتماعی آن، 746 میلیون می‌باشد. علیرغم این ارقام زیاد، شاخص وزنی احساسات بازار برای دوج کوین همچنان رو به کاهش است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، احساسات وزنی برای این میم کوین در طول هفته گذشته منفی بوده است که نشان می‌دهد ظاهراً جامعه، نکته‌های منفی بیشتری برای گفتن درباره دوج کوین (DOGE) دارند.

احساسات وزنی دوج کوین

توسعه‌دهندگان دوج کوین دست به کار می‌شوند

فعالیت در زمینه توسعه دوج کوین در چند روز گذشته شاهد جهشی بزرگ بوده است. این افزایش نشان می‌دهد که تیم توسعه‌دهنده کمک‌های زیادی به مخزن گیت‌هاب (GitHub) آن داشته‌اند. افزایش فعالیت‌های توسعه می‌تواند احتمال عرضه نسخه‌های به‌روزرسانی شده جدید در اکوسیستم دوج کوین را در آینده نزدیک نشان دهد.

به‌علاوه، فعالیت در این شبکه بلاکچین نیز طی هفته گذشته افزایش ملموسی داشته است. همانطور که از تصویر زیر مشخص است، تعداد آدرس‌های فعال این شبکه در هفت روز گذشته چندین بار افزایش یافته است. هرچند، شتاب آن در همین بازه زمانی، اندکی کاهش را نشان می‌دهد؛ که به این معنا است که تعداد دفعاتی که دوج کوین بین آدرس‌های مختلف منتقل شده است، کاهش یافته است.

آدرس‌های فعال دوج کوین

با وجود عوامل موافق و مخالف بسیار، تعیین دقیق مسیر بعدی حرکت دوج کوین برای معامله‌گران کار دشواری است. یکی از مواردی که نباید فراموش کرد، همبستگی بالای این ارز با رویدادهای مختلف در رسانه‌های اجتماعی مربوط به آن است.

روز 25 نوامبر (4 آذر)، دیوید گوخشتاین (David Gokhshtein) با انتشار بیانیه‌ای در رابطه با دوج کوین، توجه نشریات خبری مختلف را به خود جلب کرد و در نهایت باعث افزایش هیاهوی جامعه پیرامون آن شد. این توییت ساده، با ایجاد یک اثر “گلوله برفی”، در آخر قیمت دوج کوین را تحت تاثیر قرار داد.

همانطور که قبلاً هم در گزارش‌ها خواندید، ایلان ماسک نیز بار دیگر با یک اظهار نظر جنجالی، باعث پامپ قیمت میم کوین محبوب خود شد. او که در پی گمانه‌زنی‌های مربوط به مشکلات احتمالی توییتر در گوگل‌پلی و اَپ‌استور، اعلام کرده بود گوشی هوشمند مخصوص خود را خواهد ساخت، دوج کوین را با جهشی 15 درصدی روبرو کرد.

گفتنی است که در زمان نگارش این مطلب، DOGE با رشد 6.81 درصدی در بازه روزانه و 14.89 درصدی در تایم فریم هفتگی، با قیمت 0.097 دلار معامله می‌شود. شاخص مقاومت نسبی (RSI) در محدوده سطح 70 در نوسان است که نشان می‌دهد که فعلاً شرایط به نفع خریداران است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: ambcrypto

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×