» آرشیو اخبار » دلیل جهش 27 درصدی آپتوس (APT)، قاتل سولانا، چیست؟
آپتوس

دلیل جهش 27 درصدی آپتوس (APT)، قاتل سولانا، چیست؟

14 آذر 1401 4

قیمت آپتوس (APT) در حالی افزایش می‌یابد که حجم معاملات آن نسبتاً پایین است. در واقع، می‌توان گفت که هیچ دلیل خاصی برای افزایش قیمت اخیر آن وجود ندارد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، قیمت توکن بومی بلاکچین آپتوس (Aptos) موسوم به اِی‌پی‌تی (APT) که با عنوان “قاتل سولانا” روانه بازار شد، طی دو هفته گذشته بیش از 25 درصد افزایش داشته است. این اولین بار از زمان عرضه شدن این توکن است که قیمت آن دو هفته متوالی را با نتیجه‌ای مثبت به پایان می‌رساند.

نکته جالب توجه این است که طبق اطلاعات ارائه شده توسط وبسایت مرجع کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) در خصوص حجم معاملات این رمزارز، قیمت اِی‌پی‌تی (APT) در حالی افزایش می‌یابد که سطح علاقه معامله‌گران به آن نسبتاً پایین است. به عنوان مثال، ظرف 14 روز گذشته، حجم معاملات آپتوس تنها دو بار از مرز 140 میلیون دلار فراتر رفته است، در حالی که قبلاً چنین حجم معاملاتی برای این دارایی دیجیتال، رقمی بسیار اندک تلقی می‌شد.

در واقع، می‌توان اینگونه گفت که هیچ دلیل خاصی برای افزایش قیمت اخیر آپتوس (APT) وجود ندارد. ولی می‌توان برای توجیه شرایط، هر دو جنبه تکنیکال و فاندامنتال آن را در نظر گرفت. وقتی صحبت از عملکرد آپتوس به عنوان یک بلاکچین در میان باشد، می‌توان به این نکته اشاره کرد که تعداد آدرس‌ها در این شبکه در حال افزایش بوده و تعداد تراکنش‌های روزانه آن نیز چیزی در حدود 600 هزار مورد ثبت شده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

علاوه بر این، میزان هزینه‌های گس نیز در این شبکه در حال افزایش است که به‌نوبه‌خود منجر به درآمدزایی بیشتر برای این بلاکچین می‌گردد.

پرایس اکشن آپتوس (APT)

با نگاهی به نمودار قیمت آپتوس (APT)، تصویر جالبی، توجه شما را جلب خواهد کرد. این رمزارز که از اواسط ماه نوامبر (اوخر آبان) در حال انباشته شدن بوده است، مقاومت میانگین متحرک 200 روزه را شکسته و در طی یک ماه گذشته، دو بار دیگر آن را لمس کرده است تا بتواند به بالای تراز مهم 5 دلار صعود کند.

نمودار ساعتی آپتوس

در حال حاضر، آپتوس با رشد 1.87 درصدی در تایم فریم روزانه، دستاورد رشد هفتگی خود را به بیش از 20.64 درصد رسانده و با قیمت 5 دلار و 37 سنت معامله می‌شود. درصورتی که خریداران بتوانند بر مقاومت 5.5 دلاری غلبه کنند، احتمال افزایش قیمت تا مرز 7 دلار قوت می‌گیرد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×