» آرشیو اخبار » تزوس به کاربران شاپیفای امکان دسترسی به NFT‌های خود را می‌دهد
تزوس

تزوس به کاربران شاپیفای امکان دسترسی به NFT‌های خود را می‌دهد

29 مهر 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، NFTهای تزوس (Tezos) از کلکسیون‌های ترند شده در روزهای اخیر هستند. محبوبیت اکوسیستم NFTهای تزوس به دلیل هزینه مینت پایین و بهره‌وری انرژی، افزایش یافته است.

فضای NFT در طول این سال‌ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. بسیاری از شرکت‌ها به این بخش ورود کرده‌اند، زیرا علاقه مشاغل مختلف و افراد به جمع‌آوری کلکسیون‌های NFT بیشتر شده است. آیتم‌های توکن شده در حین انجام اهداف مختلف خود، به ابزاری محبوب برای ایجاد آگاهی و حتی تبلیغات در ابعاد مختلف تبدیل شده‌اند.

اخیراً، بلاکچین تزوس قرارداد همکاری خود را با تاکو (Taco)، یک پلتفرم اتوماسیون Web3، به امضا رسانده است. این همکاری به مشتریان شاپیفای (Shopify) امکان دسترسی به NFT‌های XTZ را می‌دهد. این فرآیند از طریق برنامه وفاداری NFT تاکو فعال می‌شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

در طول این سال‌ها، این غول تجارت الکترونیک جایگاه خود را به عنوان نقطه رشد کسب‌وکارهای علاقه‌مند به تعامل با Web3 تثبیت کرده است.

ادغام با NFTهای تزوس مزایای زیادی را به کاربران شاپیفای ارائه می‌دهد

مزایای برنامه‌های وفاداری NFT بسیار زیاد هستند. این برنامه‌ها به برندها کمک می‌کنند تا با افزایش تعامل با مشتری، روابط خود را با آنها تقویت کنند.

تزوس

از طرفی، برنامه تاکو به برندها این امکان را می‌دهد که راه حل‌های Web3 مانند NFT را با خود یکپارچه کنند. هدف این کار افزایش تعامل با کاربران است. این یک فرصت مناسب برای شاپیفای به عنوان یک پلتفرم تجارت الکترونیک محسوب می‌شود تا از پلاگین‌های برنامه تاکو برای ارائه خدمات خود به کسب و کارها استفاده کند.

از طریق ادغام XTZ در برنامه تاکو، کسب و کارهای حاضر در شاپیفای اکنون راه جدیدی برای تعامل با کاربران خود دارند. آنها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از سایر شرکت‌کنندگان، مستقیماً به جامعه رو به رشد NFTهای تزوس متصل شوند.

این ادغام همچنین استفاده از بلاکچین تزوس را برای ارائه NFT‌های آنها در تشویق مشتریان تسهیل می‌کند. کاربران تجربیات، پیشنهادات و تخفیفات ویژه‌ای را دریافت خواهند کرد.

شاپیفای علاقه خود را به استفاده از دارایی‌های دیجیتال برای انجام پرداخت‌ها نشان داده است. شاپیفای یکی از اولین شرکت‌هایی بود که پرداخت بوسیله بیت کوین و لایتنینگ را در پلتفرم خود ادغام کرد.

آنها در ماه ژوئن (خرداد)، یک سیستم پاداش جدید به نام توکن‌گِیت (Tokengate) را از طریق ویژگی اتصال به مصرف‌کننده معرفی کردند. از طریق این سیستم، برخی از شرکای تجاری می‌توانند کالاهای انحصاری را برای هولدرهای NFT عرضه کنند.

دستاورد‌های جدید برای اکوسیستم تزوس

تزوس دستاورهای بزرگی را در اکوسیستم خود ثبت کرده است. این بلاکچین اثبات سهام (PoS) شاهد افزایش قابل توجهی در فعالیت‌های آنچِین و معاملات قراردادهای هوشمند خود بوده است. اکثر دستاوردهای جدید آن به رشد بازار NFTها مرتبط است.

تزوس

طبق گزارش سه ماهه اول سال ۲۰۲۲، این پلتفرم به طور متوسط ​​۵۰،۰۰۰ تراکنش در روز داشته است. این عدد رشد قابل توجه تراکنش‌های تزوس را نسبت به ژانویه ۲۰۲۱ (دی ۹۹) نشان می‌دهد. در آن ماه تزوس کمتر از ۱۰،۰۰۰ تراکنش در روز داشته است.

همچنین به عنوان یک بلاکچین اثبات سهام، تزوس فرآیندهای بسیار پربازدهی را ارائه می‌دهد. کم مصرف بودن آن مزیتی را برای مینت مقرون به صرفه NFT و کاهش هزینه تراکنش‌ها ایجاد کرده است. از این رو، این بلاکچین تعداد زیادی از سازندگان، هنرمندان و کلکسیونرهای NFT را از سراسر جهان جذب کرده است.

بهره‌وری بالای انرژی تزوس این شبکه را به عنوان یک مقصد قابل اعتماد برای یکپارچه‌سازی NFTها متمایز کرده است. این بهره‌وری انرژی دلیل اقدام یوبی‌سافت (Ubisoft) را توضیح می‌دهد. این غول بازی‌سازی در سال ۲۰۲۱ از یکپارچه‌سازی NFTهای تزوس برای پاداش‌های درون بازی‌های خود خبر داد.

 

مترجم: امیر ملک پور

منبع: bitcoinist

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×