» ارز دیجیتال » لوگان پل از طرح بازیابی 1.5 میلیون دلاری کریپتو زو رونمایی کرد
لوگان پل

لوگان پل از طرح بازیابی 1.5 میلیون دلاری کریپتو زو رونمایی کرد

24 دی 1401 8

یوتیوبر، لوگان پل (Logan Paul)، یک طرح بازیابی 1.5 میلیون دلاری برای افرادی که در پروژه توکن غیرقابل تعویض (NFT) تحت کریپتو زو (CryptoZoo) سرمایه‌گذاری کرده‌اند، رونمایی کرده است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، یوتیوبر، لوگان پل (Logan Paul)، یک طرح بازیابی 1.5 میلیون دلاری برای افرادی که در پروژه توکن غیرقابل تعویض (NFT) تحت کریپتو زو (CryptoZoo) سرمایه‌گذاری کرده‌اند، رونمایی کرده است.

پل با اعلام این اقدام در ویدئویی که در 13 ژانویه (23 دی) از طریق توییتر به اشتراک گذاشته شد، تکرار کرد که دیگر به دنبال شکایت از همکار یوتیوبر خود، کافیزیلا (Coffeezilla)، به دلیل افترا به اتهاماتی است که در یک سری ویدیوهای انتقادی درباره پروژه NFT پل مطرح کرده است، نیست.

“برنامه 3 مرحله‌ای من برای کریپتو زو ، شامل یک برنامه پاداش 1.3 میلیون دلاری برای بازیکنان ناامید است.”

تبلیغات جام جهانی قطر

به این ترتیب، پل تاکید کرد که در عوض بر اصلاح کریپتو زو، ارائه نقشه راه و درست کردن اوضاع با طرفداران و سرمایه‌گذاران متمرکز است:

“واقعیت این است که شکایت از کافیزیلا به دارندگان کریپتو زو کمکی نمی‌کند، بنابراین باید توجه خود را در جایی که باید باشد، متمرکز کنم، که آن طرفداران و حامیان من هستند.”

لوگان پل

پل بیان کرد که برنامه بهبودی او شامل سه مرحله است. اولاً، او و جف لوین (Jeff Levin)، یکی از بنیانگذاران کریپتو زو، دارایی‌های توکن ZOO خود را می‌سوزانند تا «هیچ گونه سود مالی» در بازی نداشته باشند، و ظاهراً توکن ارزش بیشتری داشته باشد.

ثانیاً، او ادعا کرد که شخصاً 1000 اتر (ETH) را به عنوان بخشی از یک برنامه پاداش متعهد می‌شود؛ که به سرمایه‌گذاران «ناامید» این امکان را می‌دهد تا NFT‌های خود را بسوزانند تا قیمت اولیه 0.1 اتر (150 دلار) را برگردانند.

شایان ذکر است که در زمان توییت پل که در آن گفته بود 1.3 میلیون دلار برای برنامه پاداش اختصاص داده است، 1000 اتر ارزش این مبلغ را داشت. با این حال، قیمت اتریوم، در میان انبوهی از دارایی‌های برتر دیگر، از آن زمان بر روی یک پامپ سنگین قرار گرفته است که شاهد افزایش قیمت 10.2 درصدی آن در 24 ساعت گذشته بوده و در زمان نگارش این مقاله به حدود 1548 دلار رسیده است.

در نهایت، پل اشاره کرد که مرحله سوم این است که “بازی را همانطور که در وایت‌پیپر مشخص شده است به پایان برسانید و تحویل دهید”، که در ابتدا به عنوان یک بازی برای کسب درآمد تبلیغ می‌شد و شامل پرورش حیوانات NFT برای دریافت جوایز نمادین ZOO بود:

“یک تحقیق داخلی کامل همراه با حسابرسی در حال انجام است و ما برای هر کسی که نیاز به پاسخگویی دارد، اقدام قانونی کامل را دنبال می‌کنیم. اگر پولی در این فرآیند بازیابی شود، مستقیماً به جامعه خواهد رفت.”

واکنش جامعه به پست توییتر پل متفاوت بود؛ برخی از آنها خوشحال شدند، در حالی که برخی دیگر همچنان انتقادات بیشتری داشتند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×