» ارز دیجیتال » امضا قرارداد مون بردز با عوامل استعدادیابی هالیوود
مون بردز

امضا قرارداد مون بردز با عوامل استعدادیابی هالیوود

17 دی 1401 7

کوین رز با اعلام از طریق توییتر در 6 ژانویه (16 دی)، اعلام کرد که هدف از معامله با آژانس استعدادهای درخشان، شناخته شدن نام تجاری مون بردز (Moonbirds) در مقیاس جهانی است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، شرکتی متمرکز بر NFT توسط کوین رز (Kevin Rose)، سرمایه‌گذار در فیسبوک و توییتر، و طراح جاستین مزل (Justin Mezzell) در فوریه 2022 (اسفند 1400) تأسیس شد. همچنین این شرکت مجموعه‌های پروف کالکتیو (Proof Collective) و اودیتیز ان اف تی (NFTOddities) را در کاتالوگ خود دارد.

رز با اعلام این حرکت از طریق توییتر در 6 ژانویه (16 دی)، پیشنهاد کرد که هدف از این معامله، شناخته شدن نام تجاری مون بردز (Moonbirds) در مقیاس جهانی است، نه اینکه فقط به عنوان یک پروژه بزرگ در فضای وب 3 شناخته شود.

با توجه به این مسئله، این سوال پیش می‌آید که آژانس استعدادهای درخشان (United Talent Agency) و به اختصار UTA چیست و چه توانایی‌هایی دارد؟  این مجموعه شامل 1400 نفر هستند و بخش‌هایی در فیلم، تلویزیون، موسیقی، بازی‌های ویدیویی، ورزش، کتاب، برندسازی و مجوز، گویندگی، بازاریابی، هنرهای زیبا، پخش و غیره دارند.

تبلیغات جام جهانی قطر

پروف، شرکتی که پشت پروژه مون بردز ان اف تی قرار دارد، قراردادی را با نمایندگان استعدادهای درخشان هالیوود در UTA امضا کرده است.

مون بردز

رز در توضیح بیشتر در این مورد، خاطرنشان کرد که UTA از طرف پروف برای کمک به “دامپزشکی، کارگزاری، و اجرای مشارکت‌ها و فرصت‌های توسعه در زمینه‌های مختلف” کار خواهد کرد.

پروژه مون بردز مبتنی بر اتریوم در آوریل 2022 (اردیبهشت 1401) راه اندازی شد و شامل 10,000 ان اف تی آواتار با مضمون جغد است. طبق داده‌های کریپتو اسلم (CryptoSlam)، تا به امروز، تقریباً 619.5 میلیون دلار فروش ثانویه ایجاد کرده است.

این رقم مون بردز را به یازدهمین مجموعه پرفروش در بازار NFT تبدیل می‌کند که نزدیک‌ترین رقبای آن دودلز (Doodles) رتبه دوازدهم با قیمت 553 میلیون دلار و رتبه دهم کلون اکس (CloneX) با 794.9 میلیون دلار هستند.

علیرغم اعلام ظاهراً صعودی UTA، حجم فروش 24 ساعته هنگام نگارش این مقاله مون بردز به میزان قابل توجه 57.86 درصد کاهش یافته است و با 442,747 دلار، قیمت این مجموعه NFT تغییر کرده است. با این حال، در بازه زمانی هفت روزه، حجم معاملات همچنان 63.74 درصد افزایش یافته است.

این اقدام از مون بردز به دنبال دیگر نام‌های بزرگ در فضای NFT است تا به دنبال معاملات در هالیوود باشد.

لاوا لبز (Larva Labs) بنیان‌گذاران کریپتو پانکس (CryptoPunks)، اولین کسانی بودند که راه را در سپتامبر 2021 (شهریور 1400) هموار کردند و قراردادی را با UTA امضا کردند تا IP شرکت را در تلویزیون، فیلم، بازی‌های ویدیویی، مجوز و انتشار نشان دهد.

ماه بعد یوگا لبز (Yuga Labs)، که اکنون مالک کریپتو پانکس است، با ثبت نام در UTA برای ارائه آی‌پی بورد ایپ یات کلاب (Bored Ape Yacht Club) به فیلم، تلویزیون، موسیقی و بازی، دنباله رو آن شد؛ در حالی که آخرین اتفاق قبل از پروف معامله بین  WME و NFT، استارت آپ باس بیوتیز (Boss Beauties) بود.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×