» آرشیو اخبار » گلکسی دیجیتال داده‌های قیمتی آنچِین را ارائه خواهد داد
گلکسی

گلکسی دیجیتال داده‌های قیمتی آنچِین را ارائه خواهد داد

5 مهر 1401 10

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، شرکت خدمات مالی گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) با چِین‌لینک لَبز (Chainlink Labs) همکاری کرده تا داده های ارزش‌گذاری ارزهای دیجیتال را به بلاکچین‌ها بیاورد.

گلکسی

این ابتکار گلکسی، از شبکه اوراکِل چِین‌لینک استفاده می‌کند و داده‌ها مستقیماً در چندین برنامه بلاکچینی از جمله برنامه‌های موجود در اکوسیستم دیفای (DeFi) توزیع می‌شوند.

تبلیغات جام جهانی قطر

زِین گلابر (Zane Glauber)، رئیس فرصت‌های استراتژیک گلکسی به کوین‌دِسک (CoinDesk) گفت: «بلاکچین‌ها با داده‌های خارجی از پیش بارگذاری نمی‌شوند، بنابراین ما قیمت‌های مرجعی را برای دارایی‌های دیجیتال اسپات ارائه می‌کنیم که قادر خواهند بود انواع ساختارهای مالی پیچیده‌ای را که به‌طور سنتی، در حوزه سیستم مالی فعلی ما وجود داشته‌اند، تقویت کنند.»

بر اساس بیانیه‌ گلکسی، این داده‌ها شامل قیمت‌های اسپات ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) و همچنین سایر ارزهای دیجیتال در جفت ارزهای مختلف از جمله دلار می‌شوند.

گلکسی

گلابر همچنین به کوین‌دِسک گفت که داده‌های مرجع رمزارزی به توسعه‌دهندگانی که در حال ساخت پایه‌های دیفای یا برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) هستند، کمک می‌کند. او وی افزود: «این قیمت‌های مرجع مهم هستند، زیرا می‌توانند در قراردادهای هوشمند مرتبط با وام‌ها، استقراض، قراردادهای آپشن، قراردادهای آتی و موارد دیگر برای حل و فصل مسائل آنچِین گنجانده شوند. رشد اینگونه محصولات باید به حفظ ارزش کل قفل شده در برنامه های دیفای کمک و از توسعه آینده این اکوسیستم حمایت کند.»

 

مترجم: امیر ملک پور

منبع: coindesk

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×