» آرشیو اخبار » ژائو در برنامه TC امسال، درباره Web3 صحبت خواهد کرد
ژائو

ژائو در برنامه TC امسال، درباره Web3 صحبت خواهد کرد

8 مهر 1401 3

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، وقتی صحبت از دنیای غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال به میان می‌آید، تعداد کمی از نهادها در این صنعت از صرافی بایننس (Binance) بزرگتر هستند. این غول بلاکچین، ۳۴ تریلیون دلار از حجم معاملات رمزارزی را در سال ۲۰۲۱ پردازش کرد و قصد دارد موفقیت‌های خود را ادامه دهد، زیرا برنامه‌های جدید و جسورانه‌ای را برای تنوع بخشیدن به تجارت خود دارد.

ژائو

در خط مقدم این تغییرات، بنیانگذار و مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، قرار دارد.

تبلیغات جام جهانی قطر

این رهبر که معمولاً با عنوان «CZ» شناخته می‌شود، توانسته در فضای رمزارزها به شهرت قابل توجهی دست یابد. تنها برخی از حامیان این صنعت، از جمله ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) و ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، بنیانگذار اتریوم می‌توانند با او رقابت کنند. ارزش خالص دارایی‌های ژائو ۶۵ میلیارد دلار برآورد شده است.

حضور ژائو در تی ‌سی سِشِنز

چانگ پنگ ژائو در ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) در برنامه “تی ‌سی سِشِنز: کریپتو ۲۰۲۲ میامی” صحبت خواهد کرد. ژائو به صورت مجازی به این برنامه می‌پیوندد و مشتاقانه منتظر بحث در مورد فرصت‌های موجود در بازار نزولی، چالش‌های نظارتی پیش رو و موقعیت‌های مناسب و یا غیرمناسب Web3 هستیم.

سال ۲۰۲۲، حتی در بحبوحه سقوط قیمت ارزهای دیجیتال و عدم اطمینان اقتصاد کلان نیز برای بایننس بسیار شلوغ بوده است.

این شرکت به تنوع بخشیدن محصولات خود و جستجو برای بازارهای جدید ادامه داده است. در ماه‌های اخیر، سرمایه‌‌گذاری‌های جدیدی در شرکت آمریکایی بایننس (Binance.US) انجام شده و آنها در تلاش برای تصاحب جایگاه شرکت‌هایی مانند کوین‌بِیس (Coinbase) هستند.

ژائو

توجه رقبا نیز جلب شده است. در حالی که بایننس به راحتی در صدر بازار صرافی‌های ارزهای دیجیتال قرار دارد، رقبای رو به رشدی مانند صرافی FTX به دنبال یافتن فرصت‌های جدید برای افزایش سهم خود در بازار هستند. FTX مدتی است که استراتژی‌های ادغام و تملک جسورانه‌ و سرمایه‌گذاری‌های مخاطره‌آمیزی را دنبال کرده است.

 

مترجم:‌ امیر ملک پور

منبع: techcrunch

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×