» ارز دیجیتال » بایننس به فضای ذخیره‌سازی غیرمتمرکز وب 3 می‌پردازد
بی‌ان‌بی

بایننس به فضای ذخیره‌سازی غیرمتمرکز وب 3 می‌پردازد

12 بهمن 1401 5

بی‌ان‌بی چین (BNB Chain)، یک پلتفرم بلاکچین که توسط صرافی رمزارز بایننس راه‌اندازی شده است، علاقه خود را به ایجاد یک زیرساخت وب 3 مبتنی بر بلاکچین در وایت پیپر جدید بی‌ان‌بی گرینفیلد نشان داد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بی‌ان‌بی چین (BNB Chain)، یک پلتفرم بلاکچین که توسط صرافی رمزارز بایننس راه‌اندازی شد، علاقه خود را به ایجاد یک زیرساخت وب 3 مبتنی بر بلاکچین در وایت پیپر جدید بی‌ان‌بی گرینفیلد نشان داد.

وایت پیپر آن را به عنوان یک زیرساخت ذخیره‌سازی غیرمتمرکز در زنجیره BNB توضیح می‌دهد که به کاربران و برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) امکان مالکیت کامل داده‌ها را می‌دهد. موارد استفاده بالقوه شامل میزبانی وب سایت، فضای ابری شخصی و ذخیره‌سازی داده، انتشار و غیره است.

شبکه آزمایشی زیرساخت پیشنهادی وب 3 – ساخته شده توسط تیم اصلی بی‌ان‌بی چین – توسط تیم‌های توسعه‌دهنده انجمن از خدمات وب آمازون، نود ریل (NodeReal) و بلاکدیمُن (Blockdaemon) پشتیبانی می‌شود. BNB گرینفیلد به عنوان یک سیستم ذخیره‌سازی غیرمتمرکز با ادغام قراردادهای هوشمند برای برنامه‌های کاربردی وب 3 ساخته می‌شود که از رمزارز BNB استفاده می‌کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

بی‌ان‌بی

ویکتور جنین (Victor Genin)، معمار ارشد راه‌حل در زنجیره BNB، با به اشتراک گذاشتن انگیزه ابتکار پیش رو، قصد ایجاد یک موضوع جدید برای مالکیت و کاربرد داده‌ها را آشکار کرد و افزود:

«BNB گرینفیلد فرصت‌های کاربردی و مالی برای داده‌هایی که در ذخیره‌سازی هستند ایجاد می‌کند و همچنین قابلیت برنامه‌ریزی را برای مالکیت داده‌ها به ارمغان می‌آورد.»

کاربرانی که دارای رمزارز BNB و آدرس زنجیره‌ای BNB هستند، می‌توانند داده‌ها را در بی‌ان‌بی گرینفیلد مشابه سرویس‌های ذخیره سازی ابری وب 2 مانند دراپ باکس (DropBox) ذخیره کنند. سایر قابلیت‌ها شامل استقرار وب سایت‌ها و ذخیره داده‌های تاریخی است.

این سیستم همچنین از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در ارتباط با قراردادهای هوشمند برای مدیریت مالکیت و اجازه خواندن داده‌های موجود استفاده خواهد کرد. در باطن، بی‌ان‌بی چین برای ذخیره ابرداده‌های ذخیره‌سازی استفاده خواهد شد، در حالی که ارائه دهندگان ذخیره‌سازی شخص ثالث مسئول ذخیره داده‌ها خواهند بود.

آرزوی مداوم بایننس برای توسعه محصول اخیراً منجر به مشارکت مسترکارد (Mastercard) برای راه‌اندازی یک کارت رمزارزی پیش پرداخت در آمریکای لاتین شد.

در 30 ژانویه (10 بهمن)، صرافی کریپتو راه‌اندازی کارت بایننس در برزیل را که توسط داک (Dock)، یک مؤسسه پرداخت تحت نظارت بانک مرکزی صادر شده بود، اعلام کرد.

این کارت امکان تبدیل 14 دارایی دیجیتالی فیات-کریپتو با مزایایی شاملِ تا 8 درصد وجه نقد در ارزهای دیجیتال در خریدهای واجد شرایط و کارمزد صفر برای برخی برداشت‌های خودپرداز را فراهم می‌کند.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×