» آرشیو اخبار » جهش 22 درصدی قیمت هیوبی (HT)؛ گام بعدی چیست؟
هیوبی

جهش 22 درصدی قیمت هیوبی (HT)؛ گام بعدی چیست؟

20 مهر 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، توکن بومی صرافی هیوبی (Huobi) پس از انتشار توییتی از جاستین سان، بنیانگذار شبکه ترون در خصوص آغاز برنامه‌هایی برای احیای این شرکت افزایش یافت.

قبل از انتشار خبر این طرح بازیابی، قیمت توکن هیوبی (HT) نزدیک به حمایت 4 دلار و 33 سنت در نوسان بود. پس از تشکیل یک مبنای حمایتی قوی بالاتر از منطقه 4 دلاری، قیمت یک رالی تازه را بالاتر از مقاومت‌های 4 دلار و 20 سنت و 4 دلار و 50 سنت آغاز کرد. تلاش مستمر خریداران (گاوها) قیمت را به بالای مقاومت 5 دلاری و میانگین متحرک ساده 100 روزه (در نمای روزانه) رساند.

در طول این رالی، شاهد شکست صعودی یک خط روند نزولی اصلی با مقاومتی نزدیک به 4 دلار و 50 سنت در نمودار روزانه جفت ارز هیوبی در مقابل دلار آمریکا (HT/USD) بودیم. پس از آن، قیمت افزایش یافت و توانست از سطح فیبوناچی اصلاحی 38.2% روند نزولی کف نوسانی 9 دلار و 93 سنت به 3 دلار و 78 سنت عبور کند.

تبلیغات جام جهانی قطر
نمودار روزانه هوبی
نمودار روزانه جفت ارز HT/USD

براساس اطلاعات وبسایت مرجع کوین‌مارکت‌کپ (coinmarketcap)، طی 24 ساعت گذشته، هیوبی (HT) بر خلاف رهبران اصلی بازار یعنی بیت کوین و اتریوم، جهشی بالغ بر 22 درصد را شاهد بوده و با عبور از مقاومت 6 دلاری، با قیمت 6 دلار و 54 سنت معامله می‌شود.

در صورت ادامه این روند افزایشی، قیمت در نزدیکی تراز 6 دلار و 85 سنت با اولین مانع برخورد می‌کند. این سطح مقاومتی در مجاورت سطح فیبوناچی اصلاحی 50 درصدی روند نزولی مذکور قرار دارد. مقاومت بعدی نزدیک به تراز 7 دلار 50 سنت قرار داشته و در صورت شکسته شدن، قیمت HT می‌تواند با لمس مجدد مقاومت 9 دلار و 95 سنت، شکست مانع 10 دلاری را هدف قرار دهد.

احتمال کاهش قیمت هیوبی

اگر هیوبی (HT) نتواند از سطوح مقاومت 6 دلار و 85 سنت و 7 دلار و 50 سنت با قاطعیت عبور کند، احتمال آغاز یک روند اصلاح نزولی برای آن وجود دارد. در این روند نزولی، سطوح 6 دلار و 5 دلار و 50 سنت به ترتیب به عنوان حمایت‌های اصلی سر راه فروشندگان (خرس‌ها) قرار خواهند گرفت. شکست نزولی حمایت 5 دلار و 50 سنت می‌تواند آغازگر یک اصلاح نزولی بزرگ و حرکت قیمت به سمت تراز 5 دلار باشد.

در نمودار روزانه قیمت هیوبی می‌بینیم که اندیکاتور مَکدی (MACD) در منطقه صعودی با شتاب بیشتری در حال حرکت است و شاخص مقاومت نسبی (RSI) در منطقه اشباع خرید قرار گرفته است.

 

تلاش گذار نیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید، صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب بوده و توصیه مالی محسوب نمی‌شود

مترجم: مرضیه مظاهری

منبع: newsbtc

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×