» آرشیو اخبار » تلاش بایننس برای ارتقای پذیرش نسل سوم وب در منطقه منا
منا

تلاش بایننس برای ارتقای پذیرش نسل سوم وب در منطقه منا

16 مهر 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بایننس (Binance) با تایید اینکه تعداد کاربران آن در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا موسوم به منطقه منا (MENA) در سال 2022 حدود 49 درصد افزایش یافته است، اعلام کرد قصد دارد فعالیت تیم خود در این ناحیه را افزایش دهد.

طبق اعلام این صرافی، این رشد تعداد کاربران نشان‌دهنده علاقه فزاینده مردم به دارایی‌های مجازی در کنار طرح‌های پیشرفته حمایتی دولت می‌باشد. این نوع اقدامات دولتی می‌تواند ورود کسب‌وکارهای قانونی به این فضا را تسهیل کرده و در نتیجه آگاهی و پذیرش این صنعت را در میان مردم افزایش دهد.

بایننس در منا

تبلیغات جام جهانی قطر

حضور بایننس در منطقه منا

بایننس در راستای رسیدن به این هدف و گسترش محصولات خود در منطقه منا (MENA)، مجوزهای لازم را اخذ کرده و با مشارکت خود با شرکت‌های تحت نظارت، حضور تیم خود در این منطقه را افزایش داده است. گفتنی است که تنها در دبی، تیم فعال بایننس به بیش از 400 کارمند رسیده است. این صرافی قصد دارد همکاری نزدیک خود با مقامات دبی و امارات‌متحده‌عربی را گسترش داده و با ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ایجاد یک بازار مجازی قدرتمند، از بازار و سرمایه‌گذاران آن محافظت کند.

ریچارد تنگ (Richard Teng) ، رئیس منطقه‌ای منا (MENA) در بایننس می‌گوید:

«اخیراً شاهد پذیرش سریع فناوری بلاکچین در منطقه بوده‌ایم و معتقدیم که پتانسیل زیادی برای تبدیل امارات متحده عربی به یک مرکز پیشرو در زمینه دارایی‌های مجازی وجود دارد».

این صرافی متعهد شده است همکاری نزدیک خود با رگولاتورهای محلی را با هدف ایجاد یک اکوسیستم امن و مطمئن برای کاربران افزایش دهد. بایننس افزود برنامه جهانی “آموزش مجریان قانون” خود که به منظور تقویت نهادهای اجرایی در زمینه کشف و تعقیب جرایم مالی و سایبری طراحی شده است را تقویت کرده است.

علاوه‌براین، بایننس در راستای تلاش برای گسترش حضور خود در منطقه مِنا (MENA)، به منظور راه‌اندازی بایننس‌پی (Binance Pay) با پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات پرداخت آنلاین ایزی‌پی (EazyPay) در بحرین وارد همکاری شده است. با این کار، مشتریان بایننس می‌توانند از ارزهای دیجیتال به عنوان یک روش پرداخت استفاده کنند.

علاوه بر این، طی یک شراکت استراتژیک، قراردادی را با شرکت خرده‌فروشی، املاک و مستغلات مجید الفتیم (Majid Al Futtaim) امضا کرد تا امکان خرید دارایی‌های مجازی به وسیله ارزهای دیجیتال را برای مشتریان خود فراهم کند. از دیگر فعالیت‌های بایننس در منطقه، می‌توان به همکاری آن با شرکت‌هایی مثل جبل‌علی (Jebel Ali Resorts) ، پالازو ورساچه (Palazzo Versace) و ویرچوزون (Virtuzone) اشاره کرد.

به تازگی نیز اعلام شده است اداره خدمات مالی بین‌المللی آستانه (AIFC) در قزاقستان، مجوز دائمی فعالیت در این کشور را به بایننس اعطا کرده است. بایننس دو دفتر با بیش از 150 کارمند نیز در سائوپائولو و ریودوژانیرو برزیل افتتاح کرده است.

مترجم: مرضیه مظاهری

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×