» آرشیو اخبار » تاثیرات مثبت ریزش بازار
بازار رمز ارزها

تاثیرات مثبت ریزش بازار

21 خرداد 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، چارلز هاسکینسون در مصاحبه‌ای با یاهو فایننس گفت که رکود بازار رمز‌ارزها محیطی را برای پیشرفت تکنولوژی ایجاد می‌کند.

بازارهای گاوی واقعاً ناامید کننده هستند، زیرا هیچ کس نمی‌خواهد همکاری کند. در این بازار شما شاهد استعدادهای زیاد، دستمزدهای غیر واقعی و انتظارات غیر واقعی هستید. بازارهای خرسی واقعاٌ راحت هستند. آن‌ها بخش‌های سازنده هستند… بنابراین از تمام روز بهره می‌برید و می‌توانید با مردم صحبت کنید و می‌توانید با آن‌ها کار کنید.

به گفته هاسکینسون بخش‌های جدید کریپتو از جمله بخش مالی غیرمتمرکز (DeFi)، در بازار خرسی به وجود آمدند.

تبلیغات جام جهانی قطر

“فکر کنم تا به حال شش بازار خرسی را تجربه کرده‌ام و هر بار شما شاهد پیشرفت‌های جدیدی هستید. در این بازارها انقلاب قراردادهای هوشمند به وجود آمد. آنجا بود که انقلاب دیفای شکل گرفت.”

در طول زمستان فعلی کریپتو، خالق کاردانو می‌گوید صنعت بر ایجاد بهبود و ادغام ISO 20022 جهانی متمرکز شده است که این یک استاندارد جهانی جدید برای ارسال دستورالعمل‌های پرداخت بین موسسات مالی بین منطقه‌ای و فرامرزی است.

در این بازار خرسی، بسیاری از مردم بر روی بهبود قابلیت همکاری متمرکز هستند: بنابراین چگونه چیزهایی مانند ابتکارات مبتنی بر ISO 20022 را در فضای رمز ارزها ادغام کنیم، چگونه مقیاس پذیری پروتکل‌ها را بهبود بخشیم، چگونه قابلیت حمل و نقل را بهبود بخشیم و کاری کنیم که بر روی موبایل کار کنند. دستگاه‌ها، تجربه مصرف‌کننده را بهبود بخشیم و سپس در نهایت، چگونه جنبه حاکمیتی را بهبود ‌بخشیم…

چگونه می‌توانید آن را اداره کنید، وقتی کسی مسئول تجربه ده‌ها میلیون کاربر نیست؟ بنابراین بازارهای نزولی زمان مناسبی برای تحقق آن هستند، زیرا همه تمرکز بیشتری روی کار دارند و تمایل به همکاری بسیار بالاتر است.”

مترجم: سوگند عادل فهمیده
منبع: dailyhodl

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×