» آرشیو اخبار » برایان آرمسترانگ 2 درصد از سهام Coinbase را می‌فروشد
برایان

برایان آرمسترانگ 2 درصد از سهام Coinbase را می‌فروشد

23 مهر 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong)، مدیر عامل کوین بیس (Coinbase)، گفت که قصد دارد برای مدت طولانی در سِمت خود در این صرافی باقی بماند.

مدیر عاملِ بزرگترین صرافی رمزارزها در ایالات متحده، تصمیم دارد که 2٪ از کل سهام خود را در این شرکت در طول چند ماه آینده بفروشد.

قصد او این است که از این سرمایه، برای تأمین مالی برخی تحقیقات علمی و شرکت‌ها استفاده کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

آرمسترانگ این خبر را در توییتر خود منتشر کرد. این تصمیم، مبتنی بر تمایل او برای کمک به سرعت بخشیدن به علم و فناوری برای “کمک به حل برخی از بزرگترین چالش‌های جهان” است.

به این ترتیب، او 2٪ از دارایی‌های کوین بیس خود را در 12 ماه آینده برای تامین مالی شرکت هایی مانند نیو لیمیت (NewLimit) و ریسرچ هاب (ResearchHub) می‌فروشد.

برنامه برایان آرمسترانگ برای سرمایه گذاری‌های آینده خود چیست؟

برایان

شرکت اول می‌گوید در حال حرکت به سمت “توسعه تحقیقات در مورد طول سلامت انسان با استفاده از برنامه ‌ریزی مجدد اپی ژنتیک” است و برایان آرمسترانگ و همچنین آنتونی اِسکاراموچی (Anthony Scaramucci) از اِسکای بریج کپیتال (SkyBridge Capital) این برنامه را دنبال می‌کنند.

شرکت دوم نیز بر “افزایش سرعت پیشرفت علم با استفاده از ارائه پاداش در ازای به اشتراک گذاری آزاد اطلاعات و بحث تحقیقات دانشگاهی” متمرکز است. جدای از مدیرعامل کوین بیس، لیست دنبال کنندگان توییتر آن شامل جاستین سان (Justin Sun) از شرکت ترون نیز هست.

علیرغم برنامه‌ریزی برای فروش بخش کوچکی از سهام شرکتش، برایان آرمسترانگ گفت که قصد دارد برای مدت طولانی مدیر اجرایی این پلتفرم باشد و در حوزه رمزارز و همچنین صرافی کوین‌بیس که شرایط فوق‌العاده رو به رشدی دارد، باقی بماند. این تا حدودی در تضاد با روند فعلی در صنعت است. زیرا بسیاری از مدیران از جمله مدیرعامل کراکن در چند ماه گذشته از سمت خود کناره‌ گیری کردند.

“برای جلوگیری از ابهامات، من قصد دارم برای مدت طولانی مدیر عامل کوین بیس باشم و نسبت به ارزهای دیجیتال و این شرکت فوق العاده صعودی هستم. من کاملاً خود را وقف رشد کسب و کار و پیشبرد مأموریت این شرکت کرده‌ام، اما همچنین هیجان زده هستم که به روشی متفاوت در این زمینه مشارکت کنم.”

— برگرفته از حساب توئیتر برایان آرمسترانگ (@brian_armstrong) مورخ 15 اکتبر 2022

 

سهام کوین بیس پیش از این شرایط بهتری را تجربه کرده است. قیمت آن در روز جمعه بیش از 8 درصد کاهش یافت و در قیمت 63.59 دلار بسته شد. بیانیه آرمسترانگ در توییتر هنوز بر قیمت آنها از نظر معاملات پس از ساعت کاری تأثیری نداشته است.

قیمت توکن COIN در اوایل این هفته هنگامی که گوگل اعلام کرد با Coinbase همکاری کرده است تا به مشتریان اجازه دهد تا برای خدمات ابری (کلود – cloud)، با استفاده از رمزارزها مبالغ مد نظر را پرداخت کنند، افزایش یافت.

با این حال، سهام این شرکت در چند ماه گذشته همراه با کل بازار رمزارزها در روند نزولی بوده است. اخیراً، آنها کاهش قیمتشان دو رقمی شده است، زیرا ولز فارگو (Wells Fargo) موضع خود را تغییر داد و به سرمایه گذاران توصیه کرد که سهامشان را بفروشند.

 

مترجم: محمدامین علی‌زاده

منبع: CryptoPotato

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×