» آرشیو اخبار » ایلان ماسک به خرید توییتر تن نمی‌دهد
ایلان ماسک به خرید توییتر تن نمی‌دهد

ایلان ماسک به خرید توییتر تن نمی‌دهد

23 شهریور 1401 4

سهامداران توییتر از ایلان ماسک می‌خواهند که به قول خود عمل کند و توییتر را به قیمت 44 میلیارد دلار خریداری کند. اما وی درحال تلاشبرای خنثی کردن این معامله است.

به گزارش گذارنیوز به نقل از ورایتی، سهامداران توییتر از ایلان ماسک می‌خواهند که به قول خود عمل کند و این شبکه اجتماعی را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار خریداری کند. اما این غول فناوری تمام تلاشش را می‌کند تا این معامله را خنثی کند.

روز سه‌شنبه، در جلسه ویژه سهامداران توییتر، سرمایه‌گذاران این شرکت به تایید تصاحب ماسک رای مثبت دادند که در ماه آوریل اعلام شد. توییتر اعلام کرد که بر اساس جدول‌بندی اولیه رای سهامداران، تقریباً ۹۸/۶ درصد از آرا پیشنهادی برای تصویب توافقنامه ادغام را تایید کردند.

این شرکت در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: توییتر آماده و مایل است تا فوراً و در هر صورت، حداکثر تا ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲، دومین روز کاری پس از برآورده شدن همه شرایط قبلی، ادغام با افراد وابسته به آقای ماسک را تکمیل کند، که جدول زمانی مورد نیاز است.

تبلیغات جام جهانی قطر

اما رای سهامداران یک تشریفات بی‌اهمیت برای موضوع اصلی بود: اینکه ماسک دیگر نمی‌خواهد توییتر را بخرد. ماسک برای مبارزه با درخواست توییتر مبنی بر بستن قرارداد با قیمت ۵۴.۲۰ دلار به ازای هر سهم که قبلاً روی آن توافق شده بود، مایل به عدم انجام معامله و پیگیری در دادگاه است.

مشخص نیست که آیا ماسک، که بزرگترین سهامدار منفرد توییتر با ۹/۶ درصد سهام است، در رأی‌گیری سهامداران روز سه‌شنبه شرکت کرده است یا خیر.

منبع: فارس

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×