» آرشیو اخبار » اونس طلا به دنبال تثبیت در اوج

اونس طلا به دنبال تثبیت در اوج

4 بهمن 1401 8

با وجود اینکه بازدهی خزانه‌داری بالا رفته و این برای فلزات گرانبها نزولی بوده است، اما طلا توانست بالای مقاومت 1930 دلار قرار گیرد و در حال تثبیت بالای این کانال است. از دیدگاه کلی، روند فعلی همچنان قوی است. آزمایش موفقیت‌آمیز مقاومت در 1930 دلار، طلا را به سمت سطح 1950 دلار سوق خواهد داد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، طلا در جلسه معاملاتی روز دوشنبه نوسان بالایی داشته و اکنون در تلاش است تا در بالاترین حد خود تثبیت شود. در حال حاضر و در زمان نگارش این مقاله در ساعت 9:56 روز 4 بهمن (24 ژانویه)، اونس طلا در کانال 1936.65 در حال معامله است.

تحلیل تکنیکال بازار طلا

نمودار طلا

با وجود اینکه بازدهی خزانه‌داری بالا رفته و این برای فلزات گرانبها نزولی بوده است، اما طلا توانست بالای مقاومت 1930 دلار قرار گیرد و در حال تثبیت بالای این کانال است. از دیدگاه کلی، روند فعلی همچنان قوی است. آزمایش موفقیت آمیز مقاومت در 1930 دلار، طلا را به سمت سطح 1950 دلار سوق خواهد داد.

تبلیغات جام جهانی قطر

اونس طلا بدون اصلاح مقاومت اصلی را شکسته و در بالاترین حد خود قرار دارد. در حال حاضر احتمال دارد فلز گرانبها اندکی عقب‌نشینی کرده و وارد فاز اصلاح شود؛ که در این صورت فرصت بسیار خوبی را در اختیار خریداران خود قرار خواهد داد، چرا که در کل ما با یک بازار کاملاً صعودی سر و کار داریم. اگر سرمایه‌گذار طلا هستید، بهتر است فعلاً به فروش آن فکر نکنید! چرا که شرایط بازار در طولانی مدت صعودی است، هر چند که امکان دارد به صورت کوتاه مدت شاهد اصلاح و عقب‌نشینی هم باشیم، زیرا هر بالا رفتنی، پایین آمدنی هم دارد.

طلا در نهایت به سمت کانال 2000 در حرکت است. هر چند ممکن است در این مسیر فراز و نشیب‌هایی داشته باشد. بنابراین اگر معامله‌گر طلا هستید، بهتر است صبر پیشه کنید و منتظر نقاط ورود خوبی بمانید که بازار به احتمال زیاد در اختیارتان قرار خواهد داد.

در چنین شرایطی که بازار با قدرت و در اندک زمانی صعودی می‌شود که معامله‌گران و مردم عادی فرصت ورود به بازار پیدا نمی‌کنند، ممکن است سقوطی با همان سرعت هم در پیش باشد. سرمایه‌گذاران زبده در این حالت منتظر برگشت قیمت به نقاط حمایتی برای ورود به بازار می‌مانند. من فکر می‌کنم که فلز گرانبها چنین فرصتی را در اختیار شما قرار خواهد داد، فقط کافیست صبر و حوصله داشته باشید و در موقعیت خوبی وارد بازار شوید. و اگر مدت زمان طولانی است که در این بازار هستید، می توانید در اوج سیو سود کنید و دوباره در پایین‌ها وارد شوید.

تحلیل تکنیکال نقره

نمودار نقره

بازارهای نقره امروز با فروش شدیدی مواجه شدند. که تعجب‌آور نیست زیرا نقره در محدوده 24.00 تا 24.50 دلار با مقاومت زیادی روبرو شد و برخی از معامله گران بر این باورند که نقره نمی‌تواند در کوتاه مدت از این مقاومت بزرگ و حساس عبور کند. با این حال، باید دید که آیا نقره در جلسات معاملاتی بعدی شتاب نزولی بیشتری ایجاد خواهد کرد یا خیر.

تحلیل تکنیکال پالادیوم

نمودار پالادیوم

پالادیوم نیز در معاملات امروز (24 ژانویه، 4 بهمن) تحت فشار قرار گرفته است. در حال حاضر پالادیوم در تلاش است تا زیر سطح 1700 دلار قرار گیرد. در صورت موفقیت‌آمیز بودن این تلاش، پالادیوم به سمت سطح حمایت بعدی در پایین‌ترین سطح اخیر یعنی رنج 1660 دلار حرکت خواهد کرد.

 

برای مشاهده و دریافت آخرین اخبار مربوط به بازار طلا، ارز و نفت کلیک نمایید.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: لیلا درخشان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع : fxempie , fxempie

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×