» ارز دیجیتال » مانی‌گرام به کاربرانش امکان خرید، فروش و نگهداری رمزارزها از طریق اپلیکیشن موبایل را می‌دهد
مانی‌گرام

مانی‌گرام به کاربرانش امکان خرید، فروش و نگهداری رمزارزها از طریق اپلیکیشن موبایل را می‌دهد

10 آبان 1401 2

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، شرکت پرداخت دیجیتالی همتا به همتای مانی‌گرام (MoneyGram) امروز (1 نوامبر، 10 آبان) اعلام کرد که کاربران تقریباً در تمام ایالت‌های ایالات متحده و ناحیه کلمبیا می‌توانند از طریق اپلیکیشن، رمزارز را خریداری کرده، نگه‌داری کنند و بفروشند. به طور خاص، بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و لایت کوین (LTC)، از طریق برنامه موبایل مانی‌گرام در دسترس هستند.

این شرکت پرداخت دیجیتال گفت که قصد دارد در سال 2023، با در نظر گرفتن مقررات جهانی، رمزارزهای بیشتری را به برنامه خود اضافه کند.
الکس هلمز(Alex Holmes)، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل مانی‌گرام، اظهار داشت:

“از آنجایی که علاقه مصرف‌کنندگان به رمزارزها همچنان در حال افزایش است، به لطف شبکه جهانی، راه‌حل‌های پیشرو در انطباق و فرهنگ قوی نوآوری فین‌تک، به طور منحصربه‌فردی برای پاسخگویی به این تقاضا و پر کردن شکاف بین بلاکچین و خدمات مالی سنتی، قرار گرفته‌ایم.”

تبلیغات جام جهانی قطر

مانی‌گرام

ارائه این خدمات، بخشی از چشم‌انداز این شرکت برای افزایش پذیرش، با ایجاد موارد استفاده از رمزارزها و بلاکچین در دنیای واقعی است.

مانی‌گرام به اشتراک گذاشت که اضافه کردن رمزارز به برنامه آن از طریق شراکت با صرافی مجاز رمزارزی و ارائه دهنده خدمات رمزارزی مبتنی بر API کوین‌می(Coinme)، امکان پذیر شده است.

علیرغم اینکه در یک بازار نزولی قرار داریم و هیچ پایان مشخصی در آن دیده نمی‌شود، به نظر می‌رسد که برخی از شرکت‌ها در حال ایجاد پایه‌هایی برای گسترش حضور خود در دنیای رمزارزها هستند. در 25 اکتبر(3 آبان)، کوین‌تلگراف گزارش داد که وسترن یونیون (Western Union) سه علامت تجاری را ثبت کرده‌است که مدیریت کیف پول دیجیتال، صرافی دارایی های دیجیتال و مشتقات کالا، صدور نشانه های ارزش و خدمات بروکری و بیمه را پوشش می‌دهد.

همچنین در ماه اکتبر(مهر)، اپلیکیشن پردازش پرداخت موبایلی، کش‌اپ(Cash App)، پشتیبانی از تراکنش‌ها از طریق شبکه لایتنینگ بیت‌کوین را اضافه کرد. این ویژگی جدید به کاربران کش‌اپ اجازه می‌دهد تا بیت‌کوین (BTC) را با پروتکل لایه 2 سریعتر و کارآمدتر ارسال و دریافت کنند.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×