» آرشیو اخبار » ال جی یوپلاس وارد دنیای NFT می شود
ال جی یوپلاس وارد دنیای NFT می شود

ال جی یوپلاس وارد دنیای NFT می شود

8 شهریور 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، شرکت ال جی یوپلاس ، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مخابراتی کره جنوبی در مسیر حرکت خود در بخش‌های رمزارز و بلاکچین، در ماه آینده دسته جدیدی از توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT) را منتشر خواهد کرد.

شرکت پرمانی‌تودی (Per Money Today) و چوسون‌البو (Chosun Ilbo) که بخشی از امپراتوری تجاری ال‌جی هستند، مجموعه جدیدی را با یک شخصیت انیمیشنی به شکل اختاپوس (Moono) منتشر خواهند کرد. اولین مجموعه، که در ماه مه از طریق بلاکچین کلیتن (Klaytn) شرکت کاکائو (Kakao) بر روی پلتفرم اپن‌سی (OpenSea) منتشر شد، ظرف ۲ ثانیه  به طور کامل فروش رفت.

پروژه‌های NFT شرکت ال جی یوپلاس

شرکت LGU+ و راه اندازی مجموعه دوم NFT
شرکت ال جی یوپلاس مجموعه دوم NFT خود را طی دو مرحله به فروش خواهد رساند

در مجموعه اول، شخصیت مونو در حین لذت بردن از روزهای هفته نمایش داده شده بود و ۲۰۰ توکن توزیع شد. مجموعه دوم، بسیار وسیع‌تر خواهد بود و یک هزار توکن خواهد داشت. شرکت LGU+ اعلام کرده که این توکن‌ها، کارکنان دفتر مونو و «احساسات متغیر» آن‌ها «در طول هفته کاری» را نمایش خواهد داد.

تبلیغات جام جهانی قطر

این شرکت اضافه کرد که تمام توکن‌های کلی (KLAY) دریافت شده، به خیریه اهدا خواهد شد. شرکت ال‌جی، ۱۰۰ ان اف تی جدید را برای «اهداف بازاریابی» حفظ خواهد کرد و ۹۰۰ مورد باقی‌مانده را طی دو فروش در ماه سپتامبر ارائه خواهد داد. اولین دوره فروش، از ساعت ۷ بعدازظهر تا ساعت۲۱ برگزار شده و در آن ۳۰۰ NFT فروخته خواهد شد. ۶۰۰ ان اف تی باقیمانده از ساعت ۲۲ تا نیمه شب به فروش گذاشته می‌شود.

این شرکت در ادامه عنوان کرد؛ افرادی که ۵ توکن خریداری کنند می‌توانند بلیت پارک دارای تم لگولند (Legoland) را درخواست کنند و هر شخصی که یک مجموعه را تکمیل کند می‌تواند یک اسباب‌بازی مونو را دریافت کند.

این شرکت، اضافه کرد که در ماه‌های آینده قرار است اقدامات مربوط به فضای NFT را توسعه دهد و اعلام کرد که به زودی از جزئیات مربوط به همکاری با مغز متفکر مجموعه‌های NFT محبوب بلاکچین کلیتن یعنی شای گوست اسکواد (Shy Ghost Squad) و انیمال پانکس (Animal Punks) پرده برخواهد داشت.

ال جی یوپلاس وارد دنیای NFT می شود
ال جی یوپلاس وارد دنیای NFT می شود

شرکت ال جی یوپلاس در کنار دو شرکت دیگر ال‌جی: ال‌جی الکترونیکس (LG Electronics) و ال‌جی اینترنشنال (LG International)، یکی از اعضای شورای حکومتی کِلِیتِن (Klaytn) است.

همانطور که پیش از این گزارش شده بود، رسانه‌های داخلی کره جنوبی پیشنهاد کردند که ال‌جی (با توجه به سابقه چند ساله در آزمایش راهکارهای رمزارزی) می‌تواند برای راه‌اندازی توکن خود برنامه‌ریزی کند. شرکت اس‌کی (SK)، مالک اس‌کی تلکام (SK Telecom) و بزرگ‌ترین رقیب شرکت LGU+، قبلا اعلام کرده که قبل از پایان سال، از طریق زیرمجموعه اس‌کا اسکوئر (SK Square) خود، یک کوین را راه‌اندازی خواهد کرد.

 

مترجم: فاطمه غفاری

منبع:‌ Cryptonews

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×