» آرشیو اخبار » آنتونی هاپکینز مجموعه NFT خود را در چند دقیقه فروخت
آنتونی

آنتونی هاپکینز مجموعه NFT خود را در چند دقیقه فروخت

23 مهر 1401 3

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، سر آنتونی هاپکینز (Sir Anthony Hopkins)، بازیگر برنده جایزه اسکار، اولین مجموعه NFT خود به نام دی ایتِرنال کالِکشن (The Eternal Collection) را در کمتر از 10 دقیقه فروخت.

این مجموعه دارای هزار اثر هنری اصلی سینمایی است که از لحظاتِ حضور این بازیگر برنده جایزه اسکار بر پرده سینما الهام گرفته شده است.

این مجموعه که با مشارکت آرِنج کامِت (Orange Comet Inc)، یک آژانس طراحی متمرکز بر NFT و وب3 ایجاد شده است و شامل 1000 اثر هنری اصلی سینمایی است که از اجراهای مختلف این هنرمند در دوران طولانی فعالیتش در سینما الهام گرفته شده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

با توجه به توضیحات مجموعه در پلتفرم اوپن سی (OpenSea)، بدنه‌ی این کار “تفسیری از الگوهای شخصیتی گسترده‌ای را که سر آنتونی هاپکینز در طول کارنامه درخشان خود در دنیای سینما به تصویر کشیده است، الهام می‌گیرد و انرژی قوی خود را از مجموعه هنری خود به دست می‌آورد.”

آنتونی

اسامی NFT های مجموعه آنتونی هاپکینز چیست؟

تصاویر و انیمیشن‌های خلاقانه با نام‌هایی مانند ” مسخره – The Jester “، ” عاشق – The Lover”، ” حاکم – The Ruler”، ” شورشی – The Rebel “، ” بخشنده – The Giver ” و ” ابدی – The Eterna ” نشان داده می‌شوند که هر کدام نشان دهنده شخصیت‌های کهن الگوی‌های مختلف در طول دوران حرفه‌ای این بازیگر هالیوود هستند.

آژانس طراحی NFT و Web3 یعنی آرنج کامِن ادعا کرد که فروش این مجموعه سریع‌ترین فروش در تاریخ اوپن سی بوده است. اگرچه منبع این خبر یعنی کوین تلگراف قبل از انتشار نتوانست این ادعا را تأیید کند.

 

مجموعه ابدی در کمتر از 7 دقیقه فروخته شد

سریعترین فروش در تاریخ @opensea

با تشکر از شما @AnthonyHopkins

— برگرفته از حساب توئیتر @OrangeCometNFT مورخ 13 اکتبر 2022

 

این بازیگر مشهور در توییتی از جامعه NFT تشکر کرد و اظهار داشت که هنوز نمی‌تواند خبر فروش مجموعه را باور کند.

“از همگی ممنونم. امروز صبح با این خبر از خواب بیدار شدم و هنوز نمی‌توانم آن را باور کنم. #TheEternalCollection @opensea @OrangeCometNFT @InnerCityArts https://t.co/vwJGCqicri

— برگرفته از حساب توئیتر @AnthonyHopkins مروخ 14 اکتبر 2022

 

990 تصویر منحصر به فرد NFT با گستره و تنوعی بی سابقه از کتاب‌های هنری با مناظر رویایی همراه با امضا و نقاشی‌ها و طراحی‌های این بازیگر گرفته تا گفتگوهای صمیمی با آنتونی هاپکینز از طریق زوم و NFT های شخصی سازی شده با پیامی از شخص آنتونی هاپکینز به خریداران ارائه می‌شود. آن‌ها می‌توانند رد پایی از این بازیگر توانمند هالیوود را در کیف پول خود داشته باشند.

 

مترجم: محمدامین علی‌زاده

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×