» آرشیو اخبار » ۱۵ خودرو ستاره‌های فوتبال جهان به ارزش صدها هزار یورو
"اسباب بازی های چرخ دار" گران قیمت بازیکنان فوتبال جهان

۱۵ خودرو ستاره‌های فوتبال جهان به ارزش صدها هزار یورو

8 بهمن 1401 7

با پول بیشتر از آنچه عقل سلیم اجازه می دهد ، یک فوتبالیست ستاره می تواند نمایشگاهی لوکس و زیبا از خودرو های گران قیمت داشته باشد.

گذارنیوز: یکی از سرگرمی های فوتبالیست هایی که درآمد زیادی کسب می کنند و هزینه های زیادی را صرف سبک زندگی سوپر لوکس خود می کنند ، خودرو های عجیب غریب است. آنها سعی می کنند در داشتن خودرو و رانندگی با عجیب ترین و گرانترین خودرو ها با یکدیگر رقابت کنند. دلیل آن ساده است: چه کسی می خواهد با یک ماشین قدیمی رانندگی کند وقتی که هم تیمی هایش با خودرو فراری و لامبورگینی به تمرینات تیم می آیند؟

از طرف دیگر ، جذب افراد محبوب ، از جمله بازیکنان فوتبال ، در طرفداران آنها برای مارک های معتبر و کارخانه های خودرو لوکس بسیار مهم است زیرا آنها سود خود را افزایش می دهند و اعتبار جهانی را برای مارک های معتبر و کارخانه های خودرو لوکس به ارمغان می آورند.

درآمد سالانه فوتبالیست های ستاره ای بیش از تصور شماست. وقتی هر هفته میلیون ها دلار برای بازی با توپ به آنها پرداخت می شود ، مطمئناً خریدهای خارق العاده ای روی حساب خود خواهید داشت و مطمئناً خرید خانه های لوکس و خودرو های عجیب غریب شروع خواهید کرد. به عنوان مثال N’Golo Kante خوش تیپ فقط 10 دقیقه و 15 ثانیه زمان لازم دارد تا 30000 دلار برای خرید Mini Cooper S خود را صرف کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

در اینجا برخی از بهترین نمونه ها – هیجان انگیز ، گران قیمت و اسراف وجود دارد.

 مایکل اوون – جگوار XKR 460 Typhoon

مایکل اوون – جگوار XKR 460 Typhoon

جگوار اوونعکس جگوار اوون با هزینه تقریبی 120 هزار یورو

اوبافمی مارتینز – لامبورگینی N50M

لامبورگینی مارتینزلامبورگینی مارتینز / عکس

مهاجم سابق اینترمیلان و نیوکاسل یکی از ثروتمندترین فوتبالیست های نیجریه است. او لامبورگینی N50M شیک را با قیمت 287،000 یورو انتخاب کرد.

پننت – استون مارتین

استون مارتین پننتاستون مارتین پننت / عکس

یک بار او را بکهام جدید لقب دادند و این اصلاً به خاطر ظاهرش نبود. پننت در طول زندگی حرفه ای خود در هشت تیم مختلف بازی کرده است. استون مارتین وی نه تنها گران است بلکه به دلیل رنگ درخشان کاملاً منحصر به فرد است.

آردا توران – مرسدس بنز SLS

مرسدس تورانامرسدس تورانا / عکس

آردا یک فوتبالیست ترک است که در جناح چپ برای اتلتیکو مادرید بازی می کند. او در گاراژ خود یک مرسدس بنز SLS AMG دارد که هزینه عضویت در این لیست بیش از 200 هزار دلار است.

نانی – لامبورگینی گالاردو

گالاردوگالاردو فوتبالیست پرتغالی / عکس

ستاره پرتغالی که در منچستر یونایتد بازی می کند ، یک گالاردو LP 550-2 گران قیمت رانندگی می کند. ماشین هافبک منچستر یونایتد شباهت زیادی به همبازی وی وین رونی دارد ، فقط نانی نسخه LP 550-2 دارد که فقط 250 دستگاه از آن تولید شده است. همین امر باعث می شود لامبوی او کمی خاص باشد – همچنین این واقعیت که سرعت صفر تا صد آن در کمتر از چهار ثانیه است. اگر صاحب خودرو آنقدر سریع بود …

لیونل مسی – مازراتی Gran Turismo MC Stradale

مازراتی مسیمازراتی مسی / عکس

مسی صاحب یکی از ابرخودرو های تولید محدود است که براساس کوپه استاندارد 2007 ساخته شده است اما با چندین مورد پیشرفت همراه است. آیرودینامیک تصفیه شده ، وزن کم و قدرت بیشتر این ماشین را بسیار سریع می کند: حداکثر سرعت مجاز 302 کیلومتر در ساعت نفس گیر است.

با این حال ، در اصل ، این یک کوپه است که ادعا می کند یک ماشین اسپرت واقعی است ، بنابراین ، اول از همه ، یک سواری راحت را فراهم می کند ، و دوم ، پویایی یک ابرخودرو.

نیمار – پورشه پانامرا توربو اس

پورشه نیمارپورشه نیمار / عکس

پورشه پانامرا یک سدان لوکس چهار درب با اضافه شدن یک موتور بزرگتر است که نام خود را از طیف کاررا از نژاد کاررا پانامریکانا گرفته است. در مورد توربو S ، این موتور یک توربو دو توربو 8 لیتری V8 است – مانند نمونه کوچکتر به روز شده 6 لیتری V6 از نمونه های استاندارد.

550 اسب بخار سرعت این مدل را در 8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می دهد. حداکثر سرعت – 305 کیلومتر در ساعت – کاملاً آکادمیک است اگر مسابقه ای نباشد. پانامرا توربو S دو نفره است ، بنابراین کاربرد یک ماشین چهار درب استاندارد از بین می رود ، اما قدرتمندترین پورشه تولیدی است. و همانطور که می توانید تصور کنید ، این تنها ماشین نیمار نیست.

وین رونی – رنجرور اورفینچ ، لامبورگینی گالاردو ، استون مارتین ونکوئیش

استون مارتین رونیاستون مارتین رونی / عکس

رنج روور هیچ مشکلی ندارد. مطمئناً این یک ابرخودروی با شتاب درخشان و قدرت باورنکردنی نیست ، اما نمونه ای که رونی دارد (166000 یورو) در رده بالای “اشرافیت فوتبال” است.

بله ، Range Rover به خودرو آزار دهنده تبدیل شده است که در همه جای خیابان ها و پارکینگ های اداری دیده می شود. در شهر دیگر نیازی به آن نیست ، اما علامت Overfinch بدان معنی است که شما خودرو را به مبلغ صدها هزار دلار بالا تر خرید کرده اید. و همچنین این واقعیت که شما در همان Range Rover ، که در آن لحظه به نظر می رسد نیمی از بوهمی ها رانندگی می کنند ، دیده نخواهید شد.

رونی در مورد علاقه شخصی خود ، بنتلی کانتیننتال GT نارنجی اصلاح شده ، لامبورگینی زیبا با قیمت 270،000 یورو و استون مارتین ونکوئیش (172،000 یورو) بسیار خوب عمل می کند.

فرانک لمپارد – فراری 612 اسکالیتی و استون مارتین DB9

فراری لاپاردافراری لاپاردا / عکس

فرانک لمپارد ، اسطوره چلسی ، یکی از ثروتمندترین بازیکنان لیگ برتر است. استون مارتین این خودرو جانشین DB7 است و یک نیروگاه 0 لیتری Ford Duratec V12 را به همراه دارد. این خودرو یکی از زیباترین خودرو هایی است که تاکنون توسط بشر تولید شده است. در مجموعه لمپارد ، در مجاورت فراری 612 Scaglietti به همان اندازه لوکس است.

استفان جرارد – کانورتیبل جگوار XKR

جگوار جراردجگوار جرارد / عکس

استیون جرارد اسطوره لیورپول و انگلیس اخیراً Range Rover خود را به قیمت 138،000 یورو به فروش رسانده است ، این بدان معناست که ما باید جایگزین Jaguar کانورتیبل را بعنوان بهترین خودرو بعدی وی ببینیم. نه اینکه این یک گزینه بد باشد. هزینه آن کمتر است (حدود 105000 یورو) اما در کمتر از پنج ثانیه از 0 به 100 کیلومتر در ساعت می رسد و بسیار شیک به نظر می رسد.

1 جان تری – فراری اسپایدر f430

فراری جان تریFerrari F430 Spider فراری لوکس لوکس / عکس

ما فقط نیاز داشتیم که فراری را در این لیست قرار دهیم و جان تری با F430 Spider کاملاً در این باشگاه عالی قرار گرفت. چرا مدافع چلسی زیاد سوار آن نمی شود؟ به احتمال زیاد به دلیل رانندگی با رنج روور اسپرت ، ب ام و X5 ، پورشه 911 توربو و بنتلی قاره آمریکا نیز رانندگی می کند.

ماریو بالوتلی – بنتلی محتوای GT و فراری 458

بنتلی و فراری بالوتلیبنتلی و فراری بالوتلی / عکس

ماریو  خودرو هایش را دوست دارد. مهاجم منچسترسیتی ناوگان ابرخودرویی از جمله بنتلی محتوا GT خیره کننده و خرید اخیر فراری F12 برلینتا دارد.

فراری 458 گوهر دیگری در مجموعه این فوتبالیست سرسخت است. این مدل که توسط طراحان Pininfarina تولید شده و از دهه 1950 با فراری همکاری کرده است ، در نمایشگاه خودرو فرانکفورت به جهان معرفی و جایگزین F430 شد. زمانی او از نظر Top Gear هم “خودرو سال” بود و هم “بهترین ابرخودرو”. هزینه چنین زیبایی بین 200-250 هزار یورو است.

کلود ماکلله – فراری 360

فراری ماکللهفراری ماکلله / عکس

کلود از نظر فنی یک بازیکن نیست ، اما همچنان به عنوان یک فوتبالیست در این لیست قرار دارد زیرا هافبک دفاعی مرکز چلسی سابق اکنون دستیار مربی کارلوس آنچلوتی در پاری سن ژرمن است. و همچنین به این دلیل که او فراری با ارزش بیش از 200000 یورو رانندگی می کند ، زیبایی و شیکی که تعداد کمی از آنها می توانند بحث کنند.

دیوید بکهام – سوپر اسپورت بنتلی ، رولز رویس فانتوم و غیره

فانتوم بکهامفانتوم بکهام / عکس

یکی از بزرگترین بازیکنان زمان ما ، دیوید بکهام ، اسطوره منچستریونایتد و رئال مادرید ، ماشین های فوق العاده زیادی در اختیار دارد. Supersports Bentley Continental به عنوان یک لوکس خاص خودنمایی می کند.

قبل از او ،  رولز رویس فانتوم بود – بکهام پس از خرید یک نام تجاری جدید به قیمت 350،000 ، آن را در سال 2013 به قیمت 250،000 پوند فروخت. آنها می گویند در آن زمان ثروت او بیشتر از ملکه انگلیس بود .

کریستیانو رونالدو – لامبورگینی آونتادور ، بوگاتی لا وویتر نویر ، شیرون و ویرون ، لا فراری

بوگاتی لا ووئیتر نوآر رونالدوبوگاتی لا ووئیتر نوآر رونالدو / عکس

یکی از مورد علاقه های رونالدو Aventador است ، یک لامبو کلاسیک موتور وسط با سبک و عملکرد خیره کننده. این یکی از آخرین ابرخودرو های V12 در تولید است که نسخه های رودستر و کوپه قدرت شگفت انگیز 690 اسب بخار را ارائه می دهند. و سرعت را با شتاب 3 ثانیه به 349 کیلومتر در ساعت برسانید.

Aventador جالب به نظر می رسد ، می تواند با هندسه نمایشی و تهاجمی خود به یک ابرقهرمان تعلق داشته باشد و با لمس یک دکمه به یک روبات قاتل تبدیل شود.

بوگاتی و فراری لوکس در گاراژ نماد فوتبال نیز بسیار مناسب به نظر می رسند. کلاس ، متانت ، ظرافت ، قدرت و شکوه – همه اینها را می توان هم در مورد این خودرو ها و هم در مورد صاحب آنها گفت.

منبع: sayarak

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×