» آرشیو اخبار » نهنگ‌ها مشغول خرید کدام رمزارز هستند؟
نهنگ اتریوم

نهنگ‌ها مشغول خرید کدام رمزارز هستند؟

10 بهمن 1401 6

رمزارزهایی مانند شیبااینو (SHIB)، پالیگان (MATIC) و دیسنترالند (MANA) از جمله دارایی‌های دیجیتالی هستند که اخیراً مورد توجه نهنگ‌های برتر اتریوم قرار گرفته‌اند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، روند بهبود بازار رمزارزها با حضور گسترده سرمایه‌گذاران خرد آغاز شده است. در نتیجه این حرکت، ارزش تجمعی بازار جهانی رمزارزها بار دیگر از مرز 1 تریلیون دلار گذشت. در حالی که در روزهای ابتدایی این روند، مشارکت کمی از سوی نهنگ‌ها مشاهده می‌شد، داده‌های اخیر حاکی از آن هستند که نهنگ‌ها در حال حاضر به شکلی فعالانه مشغول خرید و فروش رمزارزها هستند.

در همین حال شاهد رشد قیمت بیت کوین و اتریوم در نتیجه انباشت آنها توسط نهنگ‌ها هستیم، به‌طوری که قیمت بیت کوین (BTC) به مرز 23578 دلار و قیمت اتریوم (ETH) به 1615 دلار رسیده است.

نهنگ ها

تبلیغات جام جهانی قطر

نهنگ‌های اتریوم به این توکن‌ها علاقمند شده‌اند

طبق تازه‌ترین آمار منتشر شده توسط وِیل‌استتس (WhaleStats)، رمزارزهایی مانند شیبااینو (SHIB)، پالیگان (MATIC) و دیسنترالند (MANA) از جمله دارایی‌های دیجیتالی هستند که اخیراً مورد توجه نهنگ‌های برتر اتریوم قرار گرفته‌اند.

طبق این آمار، در 24 ساعت گذشته، پالیگان (MATIC) یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند در میان 5000 نهنگ برتر اتریوم (ETH) بوده است. گفتنی است که شبکه پالیگان (MATIC) در اواسط ماه ژانویه (اواخر دی) به منظور کاهش روند صعودی هزینه‌های گس و حل مسائل مربوط به سازماندهی مجدد زنجیره، شاهد راه‌اندازی آخرین هاردفورک شبکه بود.

پس از آن، پلتفرم تحلیل داده سنتیمنت (Santiment) اعلام کرد که یکی از این هولدرهای بزرگ، 59 میلیون توکن MATIC را به ارزش 56 میلیون دلار خریداری کرده است. این هولدر بزرگ، درست قبل از جهش 20 درصدی قیمت MATIC موفق شد آن را خریداری کند. در زمان نگارش این مطلب، پالیگان (MATIC) با 15.22 درصد افزایش در بازه زمانی هفتگی، با قیمت 1.15 دلار معامله می‌شود.

شیبااینو (SHIB) مورد بعدی است که در بحبوحه راه‌اندازی نسخه بتا از شبکه لایه دوم شیباریوم (Shibarium ) به شدت مورد بحث و گمانه‌زنی‌های بسیار قرار داشته است. شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، تلویحاً به راه‌اندازی شیباریوم در تاریخ 14 فوریه (25 بهمن)، مصادف با روز ولنتاین، اشاره کرده است. در حالی که اکثر آدرس‌های بزرگ تا ماه دسامبر (آذر – دی) مشغول فروش شیبا (SHIB) بودند، اکنون و در بحبوحه راه‌اندازی شیباریوم، به خرید این میم کوین روی آورده‌اند.

گفتنی است که شیبااینو که یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند و توکن‌های خریداری شده توسط نهنگ‌های برتر اتریوم در 24 ساعت گذشته بوده است، اکنون با کمتر از 1 درصد افزایش روزانه، با قیمت 0.0000119 دلار معامله می‌شود.

دیسنترالند (MANA) که اخیراً در میان 100 نهنگ برتر اتریوم (ETH) محبوبیت زیادی پیدا کرده است، در 24 ساعت گذشته بیش از 7 درصد افزایش یافته و با قیمتی در حدود 0.78 دلار معامله می‌شود. این پروژه طی چند هفته اخیر، شاهد افزایش چشمگیری در فعالیت‌های مرتبط با توسعه شبکه بوده است.

توکن‌های مورد علاقه نهنگ‌های BSC

طبق آمار پلتفرم ردیاب نهنگ وِیل‌استتس (WhaleStats)، نهنگ‌های بایننس اسمارت چین (BSC) در حال انباشت دوج کوین (DOGE)، کاردانو (ADA) و آوه (AAVE) هستند. این رمزارزها در واقع 10 توکن برتر خریداری شده در میان 500 نهنگ بزرگ بایننس اسمارت چین (BSC) در 24 ساعت گذشته بوده‌اند. پس از راه‌اندازی نسخه سوم برنامه وام‌دهی آوه (Aave V3) بر بستر اتریوم، آوه (AAVE) به جمع 10 توکن برتر مورد علاقه 500 نهنگ بزرگ BSC بازگشت.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: coingape

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×