» ارز دیجیتال » مشارکتی که چیلیز و آرویو را به اوج رساند
چیلیز

مشارکتی که چیلیز و آرویو را به اوج رساند

16 آبان 1401 3

با توجه به اطلاعات مندرج در وبسایت کوین مارکت کپ، آرویو و چیلیز به ویژه پس از قرارداد مربوط به مشارکتشان به سودآورترین ارزهای رمزنگاری شده هفته گذشته تبدیل شدند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، مشارکت آرویو (AR) و چیلیز (CHZ) آنها را به سودآورترین رمزارزهای این هفته تبدیل کرد. با وجود اینکه دوج کوین (DOGE) هفته گذشته به دلیل خرید توییتر توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و بزرگترین حامی این رمزارز، با رشد چشمگیری مواجه شد، اما نگاهی به روند بازار نشان دهنده ورود قهرمانان جدیدی به این عرصه است. با توجه به اطلاعات مندرج در وبسایت کوین مارکت کپ، آرویو و چیلیز به ویژه پس از قرارداد مربوط به مشارکتشان به سودآورترین رمزارزهای هفته گذشته تبدیل شدند.

زیرساخت وب 3.0 اینستاگرام

آرویو از هفته ای که آغاز به کار کرد تا زمانی که مشخص شد اینستاگرام پروتکلی برای ذخیره توکن غیر قابل تعویض (NFT) ارائه می کند، بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

متا در تلاش برای سرآمد شدن در بخش وب 3.0، در حال انجام یک انقلاب بزرگ و در سطح وسیع در اینستاگرام است. این شرکت در این مسیر به مشارکت پلتفرم های رمزنگاری دیگری برای تکمیل زیرساخت ها نیاز دارد. بنابراین افزایش قیمت‌ آرویو باعث نوسان و افزایش قیمت تمام ارزهای دیجیتال مرتبط با این بخش شد.

تبلیغات جام جهانی قطر

نمودار چیلیز

چیلیز درست در زمانی که اکثر رمزارزها در زمستان کریپتو قرار داشتند با رشد 42 درصدی به یکی از ارزهای دیجیتال برتر بازار تبدیل شد. یکی از مهمترین دلایلی که موجب شد تا سرمایه گذران به خرید چیلیز علاقه زیادی پیدا کنند، نزدیک شدن به زمان برگزاری جام جهانی فوتبال است که زمستان امسال در قطر برگزار خواهد شد.

همانطور که می دانید، چیلیز صادرکننده توکن های هواداری برای تیم های ملی آرژانتین و پرتغال است که دو تن از برجسته ترین بازیکنان فوتبال عصر حاضر یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را در خود جای داده است. هر دو توکن در بایننس معامله می شوند، در حالی که خود این صرافی حامی اصلی تیم ملی آرژانتین است.

نمودار توکن چیلیز

 

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، قیمت توکن بومی پلتفرم ورزشی چیلیز طی یک هفته بیش از 34 درصد افزایش یافت و روز گذشته به بالاترین قیمت روزانه خود یعنی 0.29 دلار رسید. امروز اما روندی کاهشی را در پیش گرفت و در زمان نگارش این مقاله با ارزش 0.26 دلار معامله می شد.

نوسانات قیمت چیلیز

این توکن پس از اینکه قیمت چیلیز الگوی صعودی سر و شانه معکوس تشکیل داد، افزایش یافت.

در جزئیات، الگوی سر و شانه معکوس باید گفت که اگر قیمت خط گردن را شکست و تثبیت شد، احتمال افزایش قیمت وجود دارد.

 

آیا اشباع خرید شاخص قدرت نسبی بازی را خراب می کند؟

در همین حال، طبق تحلیل های تکنیکال روز گذشته، شاخص قدرت نسبی (RSI) چیلیز با ارزش 78.21 در نمودارهای روزانه از اشباع خرید حکایت داشتند. طبق این روند، معامله گران سطوح اشباع خرید شاخص قدرت نسبی را مقدمه ای برای تغییر روند آتی به نفع خرس ها می دانند. در نتیجه، این پدیده اغلب یک سیگنال برای فروش دارایی محسوب می شود. در این تحلیل ها پیش بینی شده بود که اگر اشباع خرید RSI باعث فروش شود، قیمت این رمزارز به 0.275 دلار سقوط کند، که این اتفاق امروز (7 نوامبر، 16 آبان) رخ داد.

چیلیز

 

همانطور که گفته شد، قیمت چیلیز ممکن است نشانه های از آغاز روند صعودی را نشان دهد، چرا که جام جهانی روی قیمت این رمزارز تاثیر شایان توجهی خواهد داشت. این پلتفرم خود را به عنوان یک هوادار بازی های ورزشی معرفی کرده است. جام جهانی فوتبال که در نوامبر آغاز می شود به یکی از مهمترین دلایل برای رشد قیمت چیلیز تبدیل شده است.

توکن چیلیز به کاربران این پلتفرم کمک می کند تا در زندگی تیم های ورزشی مورد علاقه خود شرکت کنند. از طرف دیگر این امر جریان های درآمدی شرکت هایی که از تیم مورد علاقه کاربران حمایت می کند را نیز افزایش می دهد. بنابراین، حتی اگر قیمت چیلیز به دلیل اشباع خرید شاخص قدرت نسبی (RSI) کاهش یابد، این رمزارز به دلیل نزدیک شدن به رقابت های جام جهانی، صعود قابل ملاحظه ای را تجربه خواهد کرد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سیده مریم سیدان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today و coinchapter

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×