» ارز دیجیتال » لیست شدن پروژه Civilization، دری جدید به دنیای DEFI
پروژه Civilization

لیست شدن پروژه Civilization، دری جدید به دنیای DEFI

21 دی 1401 5

همیشه تمایلی در جامعه کریپتو وجود داشته است که کاربران وجوه خود را به طور ایمن در کیف پول خود، بدون دخالت یک نهاد واسطه نگه دارند. به‌علاوه، آن‌ها می‌خواهند روی همه دارایی‌های مختلف با همان سرعت و هزینه پلتفرم‌های متمرکز سرمایه‌گذاری کنند. پس از یونی سوآپ، شاید اکنون زمان مناسبی برای شروع پروژه جدیدی باشد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، در دنیای کریپتو، سال 2022 یکی از چالش برانگیزترین سال ها بود. در پی ورشکستگی صرافی FTX، کاربران اعتماد خود را به صرافی‌های متمرکز از دست دادند و امنیت وجوه خود در صرافی های متمرکز را زیر سؤال بردند. بیشتر صرافی‌های برتر، از جمله بایننس، تحت تاثیر موج بی‌اعتمادی قرار گرفته بودند. پروژه Civilization می‌خواهد راه‌حلی برای این موج باشد.

همیشه تمایلی در جامعه کریپتو وجود داشته است که کاربران وجوه خود را به طور ایمن در کیف پول خود، بدون دخالت یک نهاد واسطه نگه دارند. به‌علاوه، آن‌ها می‌خواهند روی همه دارایی‌های مختلف با همان سرعت و هزینه پلتفرم‌های متمرکز سرمایه‌گذاری کنند. پس از Uniswap و MakerDAO که بعد از یک زمستان طولانی وارد بازار شدند و صنعت کریپتوکارنسی را برای همیشه تغییر دادند، شاید اکنون زمان مناسبی برای شروع کار جدید باشد.

پروژه Civilization

یک اکوسیستم غیرمتمرکز توسط پروژه Civilization در پایان سال 2022 معرفی شد که علاوه بر معاملات بازار سهام، بیش از 25 رمزارز معروف را نیز در خود جای داده بود. پروژه Civilization با رقبای اصلی خود مانند Revolut از این جهت تفاوت دارد که غیرمتمرکز است و وجوه مشتریان را در خود ذخیره نمی‌کند. علاوه بر این، نقدینگی خزانه کاملاً شفاف است.

تبلیغات جام جهانی قطر

شبکه Civilization با 0.01 درصد، کمترین کمیسیون یا هزینه را در جهان امروز دارد،  که کمتر از هر صرافی متمرکز (CeFi) یا غیرمتمرکز (DeFi) است.

بازاریابی پروژه Civilization

این پروژه از قبل توسعه یافته بود و عمداً برای این دوره زمانی انتخاب شده است. از آنجایی که همه محصولات از قبل آماده بودند و برنامه قبلاً تست اپ استور را گذرانده بود، اکنون برای دانلود در دستگاه‌های iOS آماده است.

به گفته بنیان‌گذاران، اکنون زمان مناسبی برای معرفی یک جایگزین برای خدمات متمرکز (مثلاً صرافی‌های متمرکز)، یا برای به چالش کشیدن غول‌های پرداخت مانند ویزا و مسترکارت، یا برای رشد سریع در زمان معکوس شدن بازار پس از یک زمستان طولانی است. در عرض سه روز پس از لانچ پروژه، بیش از 35,000 نفر ثبت نام کردند. مخاطبان در بسیاری از مناطق از جمله آسیا، آمریکای شمالی و جنوبی، اروپا و آفریقا به سرعت در حال رشد هستند.

همانطور که در طرح بازاریابی مشخص شده است، تبلیغات در تمام مکان‌های شناخته شده در سراسر جهان در روزهای آینده نمایش داده می‌شود. این شرکت همچنین قصد دارد تا تبلیغات در رویدادهای ورزشی، برچسب‌های تبلیغاتی اتوبوس‌ها در لندن، تبلیغات در ایستگاه‌های مترو و سایر اشکال تبلیغات را خریداری کند.

زمان استارت پروژه Civilization

از 23 ژانویه 2023، توکن‌ها در حداقل دو صرافی، از جمله برنامه خود Civilization Network، در دسترس خواهند بود. با ادامه گسترش این پروژه در سطح جهانی، تخمین زده می شود که تا تابستان سال 2023، به دو میلیون مخاطب هدف برسد. در نتیجه کلید خوردن و لانچ شدن این پروژه، مشکل نقل و انتقال ارز و بلوکه شدن می‌تواند حل شود، و حتی می تواند جای SWIFT را هم بگیرد.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سید امیر موسوی بهبهانی

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: bitcoin.com

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×