» ارز دیجیتال » توکن های شیبا اینو طعمه جذاب نهنگ های اتریوم
شیبا

توکن های شیبا اینو طعمه جذاب نهنگ های اتریوم

23 آذر 1401 4

با وجود اینکه شیبا اینو(SHIB)، به دلیل سقوط اخیر بازار تحت فشار فروش شدیدی قرار دارد، به لیست برترین رمزارزهای جذاب برای نهنگ های کریپتو پیوست.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، شیبا اینو(SHIB) به عنوان دومین میم کوین بزرگ جهان، به لیست برترین رمزارزهای جذاب برای نهنگ های کریپتو پیوست. با وجود اینکه این رمزارز به دلیل سقوط اخیر بازار تحت فشار فروش شدیدی قرار دارد، اما بازهم در لیست انتخاب‌ های برتر نهنگ‌ های اتریوم (ETH) قرار گرفته ‌است.

نهنگ های اتریوم در حال خرید شیبا اینو

طبق داده‌ های ارائه شده توسط وبسایت WhaleStats که عملکرد نهنگ های صنعت رمزارز را ردیابی می کند، توکن شیبا اینو در 14 دسامبر به دلیل بیشترین میزان معامله در بین 500 نهنگ بزرگ اتریوم در لیست 10 توکن برتر قرار گرفت. شایان توجه است که قیمت سکه شیبا اینو در 24 ساعت گذشته 5 درصد افزایش یافته است.

نهنگ های ETH در حال حاضر بیش از 53 میلیون دلار شیبا اینو را با نسبت تمرکز (concentration rate) 2.48 نگهداری می کنند. با توجه به داده‌ها، استیبل کوین «دای» (DAI) در حال حاضر بزرگترین رمزارزی است که توسط نهنگ‌ های اتریوم با نسبت تمرکز 2.66 درصد نگهداری می ‌شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

به غیر از توکن شیبا اینو، طبق توییت منتشر شده توسط وبسایت WhaleStats، «بون» (BONE)، یکی دیگر از توکن ‌هایی که بخشی از اکوسیستم شیبا اینو (SHIB) است نیز به فهرست پرکاربردترین قراردادهای هوشمند در میان 100 نهنگ برتر اتریوم در 24 ساعت گذشته پیوست.

میزان سوختن شیبا اینو از 95 درصد کاهش یافت

علیرغم افزایش قیمت شیبا اینو، نرخ سوخت این رمزارز در 24 ساعت گذشته از 95 درصد کاهش یافت. طبق داده های وب‌سایت «شیب بُرن» (Shibburn)، در 24 ساعت گذشته، 200 هزار از این رمزارز سوزانده شده است.

نرخ سوزاندن شیبا

تجزیه و تحلیل قیمت شیبا اینو

بر اساس گزارش های موجود، در سه هفته گذشته، قیمت شیبا نتوانسته از مرحله تجمیع (consolidation) عبور کند. در یک بازار پرنوسان که در آن تلاش زیادی برای شکستن این محدوده صورت گرفته است، نشان‌دهنده دوگانگی و ناهمسویی بازیگران بازار است. با این حال، قیمت فعلی نشان‌ دهنده برگشت از سطح حمایت 0.0000089 دلار است.

شایان ذکر است که تعداد تراکنش ‌های مربوط به این رمزارز در 24 ساعت گذشته به 57 رسید که در مقایسه با 7 روز گذشته رکورد بالایی محسوب می‌شود. این واقعیت که نهنگ ها هنوز در حال خرید هستند، نشان می دهد که آنها به رشد بالقوه شیبا اینو، با وجود قیمت پایین آن، خوش‌بین هستند.

تجزیه تحلیل شیبا

قیمت زنده شیبا اینو

قیمت زنده شیبا اینو در 23 آذر ساعت 3:33 دقیقه به وقت تهران، 0.000009 دلار و حجم معاملات 24 ساعته آن 162،153،789 دلار است. رمزارز شیبا اینو در 24 ساعت گذشته حدود 5 درصد افزایش یافته است. ارزش زنده بازار آن 5,021,214,983 دلار است. طبق داده های وب سایت کوین مارکت کپ، 549,063,278,876,302 شیبا اینو در بازار در گردش است.

نرخ شیبا

همانطور که پیشتر اشاره شد، بر اساس گزارش پلتفرم تحلیلی گلسنود (Glassnode)، تعداد آدرس ‌های شبکه شیبا اینو به بیش از ۳ میلیون آدرس رسیده و همچنان در حال افزایش است. همچنین طبق گزارش‌ها، تعداد آدرس ‌های این شبکه از ابتدای سال جاری حدود ۳۵ درصد افزایش یافته است. به گفته کارشناسان، افزایش مداوم تعداد آدرس ‌های شبکه شیبا اینو با وجود بازار نزولی، نشان دهنده آن است که توجه و علاقه سرمایه گذاران به این میم کوین همچنان رو به افزایش است.

از طرفی، بر اساس گزارش پلتفرم شیب بُرن، نرخ سوزاندن توکن ‌های شیب در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۲ درصد افزایش یافته و روز گذشته، حدود ۴۳ میلیون از این توکن از بین رفته است.

برخی از تحلیلگران نیز پیش ‌بینی می‌کنند که قیمت این رمزارز به پایین‌ترین حد سالانه جدید سقوط کرده است. بنابراین، قیمت کنونی می تواند برای کسانی که به صعود این رمزارز و آینده روشن آن امید دارند، بهترین موقعیت برای ورود باشد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سیده مریم سیدان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: coingape

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×