» ارز دیجیتال » بازار رمزارز جای پای خود را در هتل های لوکس دبی محکم می کند
رمزارز شیبا

بازار رمزارز جای پای خود را در هتل های لوکس دبی محکم می کند

23 آبان 1401 4

هتل دبلیو د پالم دبی برای مهمانانش این امکان را فراهم کرده تا هزینه اقامت در این مکان را با رمزارز شیبا اینو (SHIB) پرداخت کنند. هتل پلازو ورساچه دبی یکی دیگر از مکان های مجلل در این شهر به شمار می رود که مسافران می توانند صورت حساب های را با استفاده از رمزارزهایی همچون بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) تسویه کنند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، هتل دبلیو د پالم دبی برای مهمانانش این امکان را فراهم کرده تا هزینه اقامت در این مکان را با رمزارز شیبا اینو (SHIB) پرداخت کنند. هتل پلازو ورساچه دبی یکی دیگر از مکان های مجلل در این شهر به شمار می رود که مسافران می توانند صورت حساب های را با استفاده از رمزارزهایی همچون بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) تسویه کنند. رستوران های فست فود چندملیتی آمریکایی «ساب وی» ( Subwa) نیز در این مسیر گام هایی برداشته است. در همین راستا، سه شعبه آن در برلین پذیرش بیت کوین به عنوان وسیله پرداخت را آغاز کرده اند.

بازار کریپتو

آغوش باز هتل دبلیو د پالم دبی برای شیبا اینو

هتل یاد شده به عنوان یکی از هتل‌های دارای رتبه برتر در کلان شهر عربی با این امکان وارد صنعت کریپتو شد که مشتریان را قادر ‌سازد بدهی خود را با شیبا اینو تسویه کنند.

تبلیغات جام جهانی قطر

هتل پنج ستاره ورساچه دبی نیز اخیرا رمزارز را به عنوان روش پرداخت مورد پذیرش قرار داد. در این هتل می توان با دارایی هایی همچون بیت کوین (BTC)، اتر (ETH) و بایننس کوین (BNB) حساب خود را تسویه کنید.

 

ساب وی در مسیر پذیرش کریپتو

مدتی پیش این رستوران فست فود مشهور اعلام کرد که سه شعبه آن در برلین شروع به پذیرش بیت کوین به عنوان روش پرداخت کرده‌اند. هدف آنان در فرایند پذیرش کریپتو این است که بدانند مشتریان آنان تا چه اندازه به استفاده از رمزارز به عنوان روش پرداخت مشتاق هستند.

ارز دیجیتال

دنیل هینز (Daniel Hinze)، صاحب یکی از فروشگاه های ساب وی، پنج سال پیش بیان داشت که وارد اکوسیستم بیت کوین شده است. علاقه او به این نوع از دارایی ها در سال‌ های 2021 و 2022 افزایش یافته است، به گونه ای که در برخی سخنان خود استدلال کرد که بیت کوین می‌تواند سیستم پولی بهتری باشد. هینز همچنین در طول سال ها همواره سعی کرده است تا تبلیغاتی را برای پذیرش هرچه بیشتر این رمزارز صورت دهد. در همین راستا به مشتریانی که هزینه ساندویچ های خود را به بیت کوین پرداخت می کنند، 50 درصد تخفیف ارائه می دهد.

افزون بر آن، این رستوران با شرکت لیپا (Lipa)، شرکت بیت کوین مستقر در سوئیس، برای فعال کردن فرصت های استفاده از رمزارز همکاری کرد. «باستین فدر» (Bastien Feder)، مدیرعامل شرکت لیپا، ادعا کرد که شرکت او فقط یک درصد هزینه مبادلات دریافت می کند که بسیار پایین تر از سایر سیستم های تسویه حساب سنتی است.

 

تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سیده مریم سیدان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:  cryptopotato

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×