» آرشیو اخبار » پیش‌بینی قیمت شیبا اینو؛ آیا SHIB برای سقوط آماده است؟
شیبا اینو

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو؛ آیا SHIB برای سقوط آماده است؟

3 آبان 1401 2

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که قیمت شیبا اینو نزولی خواهد شد، مگر اینکه بتواند از سطح 0.0000101 دلار عبور کند. جفت‌ارز SHIB/USD در 22 اکتبر (30 مهر) با قیمت 0.00001002 دلار باز شد. از آن زمان قیمت این جفت ارز بین سطوح 0.00001107 و 0.00000992 دلار در نوسان بوده است.

شیبا اینو پس از اعلام این خبر که دارندگان توکن SHIB می‌توانند هزینه اشتراک سرویس پخش نتفلیکس و خرید‌های آمازون را با توکن‌های اکوسیستم SHIB پرداخت کنند، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

نهنگ شیبا اینو ۳۲۲ میلیارد توکن شیبا اضافه می‌کند

شیبا اینو

تبلیغات جام جهانی قطر

طبق آمار وب‌سایت Etherscan.io، هفتمین نهنگ بزرگ SHIB تعداد 96.74 میلیارد توکن SHIB را در یک تراکنش خریداری کرده است. در ضمن داده‌ها حاکی از آن است که این نهنگ برتر شیبا اینو در هفته گذشته تعداد قابل توجهی توکن SHIB خریداری کرده است.

در فاصله ۱۳ تا ۲۱ اکتبر (21 تا 29 مهر) سرمایه‌گذاران برتر SHIB بیش از ۳۲۲ میلیارد توکن SHIB را به کیف پول‌های خود اضافه کرده‌اند که در حال حاضر ارزش تقریبی آنها بیش از 31.9 میلیون دلار است. یکی از این نهنگ‌ها تعداد 131.63 میلیارد توکن SHIB را در یک تراکنش به ارزش تقریبی 1.4 میلیون دلار خریداری کرد، که بزرگترین خرید توکن‌های SHIB این نهنگ به شمار می‌آید.

موجودی SHIB این نهنگ، پس از افزودن این اندوخته‌های جدید، به رقم 15.69 تریلیون توکن SHIB رسیده است که ارزش تقریبی آنها ۱۵۵ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

در عین حال WhaleStats، شرکت معروف در زمینه تجزیه و تحلیل بلاکچین، در ۲۱ اکتبر (29 مهر) در توییتر اعلام کرد که ۵۰۰ نهنگ برتر اتریوم، همچنان بیشترین تعداد توکن‌های SHIB را در اختیار دارند. قیمت SHIB در واکنش به انتشار این اخبار مثبت، با افزایش مواجه شد.

شیبا اینو

پرداخت‌های آمازون و نتفلیکس

بر اساس اخبار منتشر شده توسط منابع مختلف، از این پس دارندگان توکن‌های SHIB می‌توانند برای پرداخت هزینه اشتراک سرویس پخش نتفلیکس و تسویه خریدهای خود در آمازون، از هر یک از توکن‌های اکوسیستم SHIB استفاده کنند. از آنجایی که آمازون و نتفلیکس ویزا کارت FCFPay  را مورد پذیرش قرار داده‌اند، پرداخت‌های این پلتفرم‌ها با استفاده از توکن‌های SHIB، BONE و LEASH از طریق این کارت امکان‌پذیر است.

در ۲۱ اکتبر شرکت FCFPay که یک درگاه پرداخت رمزارزی کانادایی است، اعلام کرد که دارندگان کارت‌های رمزارزی آن می‌توانند از این کارت ها برای پرداخت هزینه کالاها و خدمات در آمازون استفاده کنند. در ضمن آنها می‌توانند هزینه اشتراک مستندهای محبوب، شوهای تلویزیونی، فیلم‌ها و انیمیشن‌های نتفلیکس را با این کارت‌ها پرداخت کنند.

این شرکت اعلام کرد که پرداخت‌های مصرف‌کنندگان آن تنها در صورتی موفقیت‌آمیز خواهد بود، که موجودی توکن‌های رمزارزی کارت‌های آنها با تراکنش‌های مدنظر همخوانی داشته باشد. کاربرد SHIB  باعث افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به این توکن شده است، که در نهایت افزایش ارزش شیبا اینو را به دنبال داشته است.

ارتش شیب (SHIB Army) مسبب رشد میم کوین (Meme Coin)

شیبا اینو از ماه آگوست (مرداد و شهریور) شدیداً تحت فشار فروش بوده است. چرخه نزولی ناشی از این فشار فروش باعث شد که قیمت این رمزارز در ماه اکتبر (مهر و آبان) به پایین‌ترین حد خود برسد. روز‌های صعودی حال حاضر برای سرمایه‌گذارانی که در آن دوران سخت همراه این رمزارز بوده‌اند، شیرینی خاصی به دنبال دارد.

بدون شک ارتش شیب (SHIB Army) نیرو محرکه اصلی افزایش فزاینده محبوبیت این رمزارز با تم سگ (dog theme) محسوب می‌شود. اکوسیستم شیبا اینو امیدوار است به دلیل ماهیت غیرمتمرکز تبادلات آن، به بهترین صرافی غیرمتمرکز (DEX) در جهان تبدیل شود.

به علاوه اعلام خبر همکاری درگاه پرداخت NOWpayments با شیبا اینو، مبنی بر استفاده از این توکن‌ها برای پرداخت حقوق، باعث افزایش هر چه بیشتر کاربرد توکن میم شده است. در حالت کلی می‌توان گفت که این رویداد‌های ارزشمند، باعث شده‌اند قیمت جفت ارز SHIB/USD گاردی صعودی به خود بگیرد.

شیبا اینو

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو

در حال حاضر نمودار قیمت جفت ارز SHIB/USD در محدوده باریک 0.0000098 تا 0.000010 دلار معامله می‌شود. شکست این محدوده منجر به یک حرکت نزولی یا صعودی می‌شود. اگر نمودار قیمت این جفت ارز بتواند سطح 0.0000102 دلار را بشکند، می‌تواند روند صعودی خود را تا سطح 0.0000105 یا 0.0000108 دلار ادامه دهد.

اما اگر سطح 0.000094 دلار شکسته شود، ارزش شیبا اینو ممکن است تا 0.0000098 دلار کاهش یابد. از این رو توصیه می‌شود سطح قیمتی 0.0000098 دلار را با دقت زیر نظر داشته باشید، زیرا بعد از آن، یک روند صعودی پیش‌بینی می‌شود. در ضمن باید توجه داشته باشید که سطح قیمتی 0.0000094 دلار، در حال حاضر یک سطح حمایتی برای این رمزارز محسوب می‌شود.

رمزارزهای جایگزین، پیش فروش D2T

Dash 2 Trade (D2T) یک پلتفرم پیشرفته تحقیقاتی و تحلیلی بازار رمزارزها است که توسط انجمن Learn 2 Trade ساخته شده است که بزرگترین انجمن یادگیری رمزارزها است و دارای بیش از ۷۰ هزار نفر عضو می باشد.

کسانی که در این پلتفرم ثبت‌نام می‌کنند به امکانات مختلفی دسترسی دارند، ارائه سیگنال‌های خرید و فروش، تحلیل‌های درون زنجیره‌ای، اعلام لیست‌های جدید صرافی‌ها و رقابت‌های معاملاتی کاربران با یکدیگر، از جمله امکانات منحصر به فرد این پلتفرم است.

پیش فروش Dash 2 Trade  (D2T) در کمتر از 3 روز، بیش از یک میلیون دلار جمع‌آوری کرده است. پیش فروش Dash 2 Trade در حال حاضر در جریان است، افراد علاقه‌مند می‌توانند در این مرحله هر توکن D2T را با قیمت 0.0476 تتر (USDT) خریداری کنند. در مجموع در این پیش فروش 35 میلیون توکن D2T عرضه می‌شود.

مترجم:‌ خاطره باقری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cryptonews

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×