» آرشیو اخبار » رونمایی 1inch از نسخه پنجم روتر خود با شعار کارمزد کمتر
1inch

رونمایی 1inch از نسخه پنجم روتر خود با شعار کارمزد کمتر

25 آبان 1401 3

تجمیع کننده‌های صرافی‌ غیرمتمرکز 1inch، از آخرین نسخه روتر خود (v5) رونمایی کرده است که با کاهش هزینه‌های گس، تجربه کاربری راحت‌تری به ارمغان می‌آورد

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، تجمیع کننده صرافی‌های غیرمتمرکز وان اینچ (1inch) اعلام کرده است که با عرضه نسخه جدید روترهای این شبکه، هزینه‌های گسی که کاربران برای سوآپ پرداخت می‌کنند، حداقل 10 درصد کمتر از پیشنهادات قبلی آن در بخش صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) خواهد بود. این اقدام، فعالیت سوآپ در شبکه اتریوم را برای کاربران سودآورتر خواهد کرد.

1inch

ویژگی‌های روتر جدید 1inch

وان اینچ تخمین می‌زند که در روتر v5 آن، سوآپ‌ها تقریباً 5 درصد هزینه گس کمتری نسبت به نسخه قبلی داشته و 10 درصد در مقایسه با دومین رقیب در بخش صرافی‌های غیرمتمرکز، کارآمدتر خواهد بود.

تبلیغات جام جهانی قطر

از جمله ویژگی‌ها و پیشرفت‌های جدید روتر v5 درمقایسه با روترهای قبلی می‌توان به یک منطق تعاملی جدید، پیش تراکنش و پس تراکنش‌ها و سیستم پردازش خطای قرارداد هوشمند بهبود یافته اشاره کرد. قرار است در این نسخه جدید، امنیت در اولویت قرار گرفته و توسط دوازده پروژه برتر مانند کانسنسیس (ConsenSys)، اُپن‌زپلین (OpenZeppelin) و ای‌بی‌دی‌‌کی کانسالتینگ‌ ( ABDK Consulting) ممیزی می‌شود.

سرگئی کونز (Sergej Kunz)، یکی از بنیانگذاران شبکه وان اینچ، به کوین‌تلگراف گفته است:

«تقریبا یک سال از عرضه روتر نسخه 4 وان اینچ می‌گذرد و در این مدت ما به پیشرفت‌های کافی برای عرضه نسخه پنجم دست یافته‌ایم. در این نسخه، هزینه‌های گس حتی بهتر از قبل بهینه‌سازی شده است. بنابراین اکنون کاربران ما حداقل 8 تا 14 درصد بیشتر از هر محصول دیگری در دیفای در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنند.»

در ابتدای سال، شبکه وان اینچ، پروتکل تجمیع 1inch و پروتکل سفارش محدود 1inch را در شبکه آوالانچ و گنوسیس چِین که قبلاً با نام زنجیره ایکس‌دای (xDai) شناخته می شد، مستقر کرد.

در ماه آگوست (مرداد)، این شبکه با محبوب‌ترین بلاکچین متاورس کره جنوبی، یعنی کلایتن (Klaytn)، ادغام شد تا از این طریق پایگاه کاربری خود را تقویت کرده و امکان دسترسی به نسخه دوم پروتکل سفارش محدود 1inch و همچنین ارائه نقدینگی بیشتر و بهبود سوآپ توکن‌ها از طریق شبکه وان اینچ را فراهم کند.

این تجمیع کننده صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX)، قرار است آخرین نسخه از روتر خود (v5) را منتشر کند که قرار است با کاهش هزینه‌های گس برای سوآپ‌ها، تجربه کاربری راحت‌تری برای مشتریان شبکه به ارمغان آورد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×