» ارز دیجیتال » راه‌اندازی تجمیع کننده بازار NFT توسط یونی سواپ
یونی

راه‌اندازی تجمیع کننده بازار NFT توسط یونی سواپ

9 آذر 1401 2

طبق یک پست جدید در 30 نوامبر(9 آذر)، صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (Uniswap)، اعلام کرد که کاربران اکنون می‌توانند توکن های غیرقابل تعویض یا NFTها را بر اساس پروتکل اصلی خود معامله کنند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، طبق یک پست جدید در 30 نوامبر(9 آذر)، صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ (Uniswap)، اعلام کرد که کاربران اکنون می‌توانند توکن های غیرقابل تعویض یا NFTها را بر اساس پروتکل اصلی خود معامله کنند. همانطور که توسط یونی سواپ گفته شده، این عملکرد در ابتدا دارای مجموعه‌های NFT برای فروش در پلتفرم هایی از جمله اوپن سی (OpenSea)، ایکس2 وای2 (X2Y2)، فوندیشن (Foundation)، ان‌اف‌تی20 (NFT20)، لوکز رَر (LooksRare)، سودوسواپ (Sudoswap)، لاروا لبز (Larva Labs) و ان‌اف‌تی ایکس (NFTX) خواهد بود.

“برای اینکه کاربران تجربه درجه یک را که با یونی سواپ انتظار داشتند به ارمغان بیاوریم، ما تجمیع کننده یا اگریگیتور (aggregator) را ساختیم تا قیمت‌های بهتر، فهرست‌بندی سریع تر، قراردادهای هوشمند غیرقابل نفوذ بیشتر و اجرای کارآمد را ارائه دهد.”

یونی

تبلیغات جام جهانی قطر

توسعه دهندگان یونی سواپ ادعا می‌کنند که کاربران با استفاده از ان‌اف‌تی این دکس می‌توانند تا 15 درصد در هزینه‌های گس در مقایسه با سایر تجمیع‌کننده‌های NFT صرفه جویی کنند که تبادل ERC20 و NFT را در یک روتر سواپ یکپارچه می‌کند. این بخش با Permit2 یکپارچه شده است، کاربران می‌توانند چندین توکن و NFT را در یک جابه‌جایی مبادله کنند و در عین حال در هزینه‌های گس صرفه جویی کنند.

تجمیع کننده NFT توسط قرارداد هوشمند روتر جهانی انجام می‌گیرد و توسط قرارداد هوشمند UX Permit2، بهینه شده است.

“ما در ابتدا Permit2 و Universal Router را برای بهبود محصولات خود، بهینه سازی هزینه‌های گس، ساده سازی جریان تراکنش‌های کاربر و تقویت امنیت طراحی کردیم. همانطور که فکر می‌کردیم، متوجه شدیم که سایر برنامه‌ها می‌توانند از یکپارچه سازی این قراردادها سود زیادی ببرند.”

به عنوان بخشی از تلاش‌های راه‌اندازی، یونی سواپ می‌گوید که بر اساس یک عکس کیف پول در 15 آوریل 2022 (26 فروردین 1401)، تقریباً 5 میلیون USDC را به برخی از کاربران تاریخی خاص جمع‌آوری کننده NFT Genie ارسال می‌کند و به 22,000 کاربر اول NFT تخفیف گس ارائه می‌کند. با این حال، تخفیف گس فقط برای دو هفته اجرا می‌شود و در 0.01 اتر (ETH) محدود شده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×