» آرشیو اخبار » ال‌جی (LG) متاورس را به خانه‌های شما می‌آورد!
متاورس

ال‌جی (LG) متاورس را به خانه‌های شما می‌آورد!

15 دی 1401 5

ال‌جی الکترونیکس اعلام کرده است که با همکاری پلتفرم فناوری مبتنی بر ابر اوربیت و شرکت پیکسل‌ وای‌ان‌ایکس، متاورس را مستقیماً به خانه بینندگان خود بیاورد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، غول فناوری کره جنوبی، ال‌جی الکترونیکس (LG Electronics) اعلام کرده است که قصد دارد به زودی با همکاری پلتفرم فناوری مبتنی بر ابر اوربیت (Oorbit) و شرکت ساخت اکوسیستم یکپارچه موسیقی، بازی و وب3 پیکسل‌ وای‌ان‌ایکس (Pixelynx)، متاورس را مستقیماً به خانه بینندگان خود بیاورد. اوربیت در توییتر خود نوشت:

«با اشتیاق اعلام می‌کنیم که برای انتقال مستقیم تجربیات اجتماعی و بازی‌های تعامل‌پذیر خود به تلویزیون‌های هوشمند LG، با این غول فناوری وارد همکاری شده‌ایم.»

متاورس

تبلیغات جام جهانی قطر

قرار است این همکاری به مردم اجازه دهد تا از طریق تلویزیون‌های ال‌جی خود، به کاوش در جهان‌های مجازی به هم پیوسته، کنسرت‌ها و بازی‌های چندنفره هوش مصنوعی پرداخته و تعامل مصرف‌کنندگان در دنیای متاورس را آسان‌تر کند.

کوین تلگراف بر اساس بیانیه مطبوعاتی که روز 4 ژانویه (14 دی) دریافت کرد، می‌گوید کاربران می‌توانند در آینده نه چندان دور به «جهان‌های مجازی به هم پیوسته و تجربیاتی از جمله کنسرت‌های مجازی و بازی‌های چندنفره هوش مصنوعی دسترسی داشته باشند.»

پویا کوشا (Pooya Koosha)، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد فناوری اوربیت می‌گوید:

«فناوری اختصاصی ما، نوعی بافت پیوندی است که جهان‌های مجازی را به هم مرتبط می‌کند و به توسعه‌دهندگان و برندهای معروف کمک می‌کند تجربیات خود را به سادگی به دنیای متاورس انتقال دهند. مقیاس‌بندی فناوری ما برای میلیون‌ها مشتری تلویزیون‌های ال‌جی، گام بعدی در دسترس قرار دادن متاورس برای همگان است.»

گفتنی است که ماه دسامبر 2022 (آذر) شرکت سرگرمی دیجیتال، بلاکچین و گیمیفیکیشن آنیموکو برندز (Animoca Brands) بخش اعظم سهام پیکسل‌ وای‌ان‌ایکس (Pixelynx) مستقر در لس آنجلس را تصاحب کرد.

ماه مارس 2022 (اسفند 1400) نیز ال‌جی الکترونیکس رسماً با به‌روزرسانی اهداف توسعه کسب‌وکار خود، ارزهای دیجیتال و نرم‌افزارهای مبتنی بر بلاکچین را به آن وارد کرد. یک رسانه خبری در کره جنوبی گزارش داد که ال‌جی در طول مجمع عمومی سالانه خود از دو هدف متمایز مرتبط با حوزه رمزارزها صحبت کرده است؛ یکی «توسعه و فروش نرم‌افزارهای مبتنی بر بلاکچین» و دیگری «فروش و دلالی ارزهای دیجیتال».

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×