» آرشیو اخبار » آیا SHIB این هفته صعود می کند؟ پیش‌بینی قیمت شیبا اینو
SHIB

آیا SHIB این هفته صعود می کند؟ پیش‌بینی قیمت شیبا اینو

16 مهر 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، هر چند شیبا اینو (SHIB) در هفته‌های اخیر همراستا با کلیت بازار به سمت پایین حرکت کرده است، اما احتمال می‌رود که تحولات اخیر در اکوسیستم شیبا، باعث افزایش قیمت آن شود.

پرایس اکشن SHIB

شیبا اینو در حال حاضر، با قیمت 0.0000117 دلار معامله می‌شود. قیمت این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 2.46 درصد کاهش یافته است، این در حالیست که قیمت آن در هفته گذشته با افزایش 0.5 درصدی مواجه بوده است.

با توجه به اینکه در 24 ساعت گذشته، بازار شاهد کاهش 0.75 درصدی ارزش خود بوده، می‌توان گفت که روند قیمتی این رمزارز، در این مدت زمان، با کلیت بازار مطابقت داشته است.

تبلیغات جام جهانی قطر

SHIB

تغییرات قیمتی SHIB نشان دهنده برخی ضعف‌های تکنیکی در نمودار قیمت آن است، زیرا این رمزارز در حال حاضر، زیر تمام اندیکاتورهای میانگین متحرک (MA) خود، از جمله میانگین متحرک 10 روزه یعنی 0.000012 دلار معامله می‌شود. در ضمن وجود واگرایی منفی بین میانگین متحرک SHIB و اندیکاتور مکدی (MACD) نیز بیانگر سیگنال فروش است.

اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI)، در حال حاضر بر روی سطح 50.11 قرار دارد که نشان دهنده عدم وجود تقاضای قابل توجه خرید برای این میم‌کوین است.

بازی Shiba Eternity چشم‌انداز SHIB را صعودی می‌کند

انتظار می‌رود که بازی موبایلی Shiba Eternity که توسط شرکت‌های شیبا اینو و PlaySide Studios توسعه داده شده است، زمینه را برای رشد صعودی قابل توجه این رمزارز مهیا کند. براساس گزارش‌ها؛ این بازی در اولین روز انتشار، در لیست 20 اپلیکیشن برتر اپ استور اپل قرار گرفت.

Shiba Eternity یک بازی کارتی استراتژیکی رایگان است. در ضمن این بازی در راستای استراتژی سوزاندن SHIB توسعه داده شده است؛ این بدان معنی است که تراکنش‌های این بازی، در معرض سوزاندن توکن قرار دارند؛ این اقدام باعث کاهش تعداد SHIB در گردش می‌شود.

SHIB

10 هزار بار دانلود Shiba Eternity تنها در روز اول و ادامه این روند، نشان می‌دهد که این بازی با استقبال قابل توجه کاربران مواجه شده است. اگر استقبال برای دانلود بازی به همین شکل ادامه پیدا کند، در این صورت می‌توان انتظار تاثیرات مثبت بر روی قیمت SHIB داشت.

IMPT یک سرمایه‌گذاری با ارزش در زمینه رمزارزها

در حالی که به نظر می‌رسد SHIB آینده روشنی پیش رو داشته باشد، IMPT دیگر رمزارزی است که این روزها توجه سرمایه‌گذاران ارزش‌طلب را به خود معطوف کرده است. IMPT سبزترین و یکی از جدیدترین رمزارزهایی است که اخیراً به طور گسترده در عرصه جهانی معرفی شده است؛ این رمزارز به افراد اجازه می‌دهد تا برعلیه تغییرات آب و هوایی به مبارزه بپردازند.

IMPT در اصل توکن بومی پروتکل ایمپکت (Impact Protocol) است، پرروتکل ایمپکت عنوان یک پروژه‌ بلاکچین است که قصد دارد از فناوری بلاکچین برای مبارزه برعلیه تغییرات آب و هوایی استفاده کند. این پروتکل به کاربران اجازه می‌دهد تا اعتبار کربن خریداری کنند، که می‌توان از آن برای جبران تاثیرات کربن استفاده کرد. هدف توسعه‌دهندگان این پروژه، بهبود شفافیت و کارآیی در مبارزه بر علیه افزایش دما در سطح جهانی است؛ این بدان معنی است که IMPT کوین مناسبی برای سرمایه‌گذاران فعال در زمینه ESG (سرمایه گذاری‌های زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیت حقوقی) به شمار می‌آید.

SHIB

این رمزارز از همان ابتدا با تقاضای قابل توجه سرمایه‌گذاران مواجه شده است، به گونه‌ای که در همان روز اولِ پیش‌فروش توانست بیش از 500 هزار دلار نقدینگی را جمع‌آوری کند. در حال حاضر هنوز هم سرمایه‌گذاران می‌توانند در پیش فروش توکن‌های IMPT شرکت کنند؛ برای این کار کافی است به وب‌سایت IMPT مراجعه کنید.

مترجم: خاطره باقری
منبع: cryptonews

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×