» آرشیو اخبار » رالی جدیدی برای «اتریوم» پیش بینی می‌شود
اتریوم

رالی جدیدی برای «اتریوم» پیش بینی می‌شود

18 خرداد 1401 7

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، اتریوم توانسته بالای سطح یک هزار و 700 دلار و محدوده حمایتی یک هزار و 720 دلار باقی بماند. اخیراٌ کفی نزدیک یک هزار و 720 دلار تشکیل شد و پس از آن قیمت رشد کرد.

رشد قیمت قدرت گرفت و اتریوم به بالای سطح یک هزار و 800 و میانگین متحرک ساده 100 ساعته رسید. همچنین ETH توانست به بالای سطح 50 درصد فیبوناچی برسد.

پس از آن قیمت تا محدوده یک هزار و 850 دلار رشد کرد، اما خرس‌ها در سطح یک هزار و 865 دلار وارد بازی شدند. از این رو، اتریوم در رشد به بالای سطح 61/8 درصد فیبوناچی شکست خورد.

تبلیغات جام جهانی قطر

Ethereum Price

در نمودار یک ساعته ETH/USD یک خط روند نزولی با سطح مقاومتی 1یک هزار و 840 دلار تشکیل شده است. در حال حاضر، اولین سطح مقاومتی پیش رو اتریوم یک هزار و 830 دلار است. مقاومت‌های مهم بعدی سطوح یک هزار و 850 و یک هزار و 865 دلار خواهند بود. اگر اتریوم بالای سطح یک هزار و 865 دلار تثبیت شود، روند صعودی جدیدی را آغاز خواهد کرد. در این صورت، قیمت می‌تواند یک بار دیگر سطح یک هزار و 920 دلار را ببیند. اگر قیمت به رشد خود ادامه دهد، سطح بعدی برای اتریوم دو هزار دلار خواهد بود.

 

وضعیت نزولی چگونه است؟

اگر اتریوم نتواند سطح مقاومتی یک هزارو 865 دلار را بشکند، روند نزولی آغاز می‌شود. اولین سطح حمایتی پیش روی اتریوم یک هزار و 770 دلار است.

حمایت مهم بعدی سطح یک هزار و 720 دلار است. اگر قیمت به زیر این سطح برسد، روند نزولی شدیدتری شروع می‌شود. احتمالاٌ سطح حمایتی مهم بعدی یک هزار و 680 دلار باشد. افت بیشتر قیمت می‌تواند اتریوم را به سطح یک هزارو 600 دلار برساند.

 

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD یک ساعته: در حال ورود به محدوده نزولی

RSI یک ساعته: زیر سطح 50

سطح حمایتی مهم: یک هزارو 720 دلار

سطح مقاومتی مهم: یک هزار و 865 دلار

 

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: newsbtc

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×