» آرشیو اخبار » اخبار تازه توییتر و جهش دوباره قیمت دوج کوین
دوج کوین و توییتر

اخبار تازه توییتر و جهش دوباره قیمت دوج کوین

11 بهمن 1401 6

توییتر قصد دارد به‌زودی از پرداخت‌های فیات پشتیبانی کند، ولی ظاهراً در آینده پشتیبانی از ارزهای دیجیتال را نیز به این سیستم اضافه خواهد نمود.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، فایننشال تایمز در تازه‌ترین گزارش خود گفته است که توییتر در راستای تحقق بخشیدن به برنامه جاه‌طلبانه مدیر عامل جدید خود، ایلان ماسک مبنی بر تنوع بخشیدن به جریان‌های درآمدی شرکت و راه‌اندازی یک “اپلیکیشن همه‌کاره”، با هدف فراهم کردن امکان پرداخت در پلتفرم خود، به دنبال دریافت مجوزهای نظارتی لازم است.

ظاهراً توییتر در ابتدا فقط از پرداخت‌های فیات پشتیبانی می‌کند، ولی قصد دارد در آینده پشتیبانی از ارزهای دیجیتال را نیز به این سیستم اضافه نماید.

این شرکت قصد دارد بررسی‌های نظارتی لازم را ظرف مدت یک سال به اتمام برساند و سپس طرح خود را در سطح بین‌المللی گسترش دهد. با این حال، در این مسیر با نگرانی‌هایی در مورد چالش‌ها و هزینه‌های پذیرش فناوری جدید، رعایت مقررات و جلب اعتماد مصرف‌کنندگان مواجه است. به علاوه، فعالیت در زمینه پرداخت‌ها، با رقابت تنگاتنگی با بزرگان این حرفه مثل ونمو (Venmo) کش‌اَپ (Cash App) و Zelle همراه است.

تبلیغات جام جهانی قطر

همین گزارش فایننشال تایمز کافی بود تا قیمت میم کوین محبوب ایلان ماسک، یعنی دوج کوین (DOGE)، به یکباره حدود 7 درصد افزایش یابد. هرچند در این لحظه بخشی از این افزایش قیمت از دست رفته و دوج کوین (DOGE) پس از لمس تراز 0.0928 دلار، با جهش 3.38 درصدی در تایم فریم روزانه با قیمت 0.092 دلار معامله می‌شود. ارزش بازار این رمزارز نیز اکنون به حدود 12 میلیارد و 205 میلیون دلار می‌رسد.

نمودار دوج بعد از خبر توییتر

گفتنی است که پیش از این نیز در ماه اکتبر (مهر)، پس از نهایی شدن قرارداد ماسک در توییتر، قیمت دوج کوین افزایش یافته بود. به طور کلی، قیمت این میم کوین نسبت به اقدامات و اظهارات ایلان ماسک حساسیت زیادی دارد. برای مثال، پس از اینکه توییتر شایعه برنامه‌های خود برای راه‌اندازی یک کیف پول رمزارزی تحت رهبری ماسک را رد کرد، قیمت این ارز دیجیتال در اوایل ماه نوامبر (آبان) شدیداً تکان خورد.

اکنون باید دید که آیا توییتر در نهایت پشتیبانی از دوج کوین را در گزینه‌های خود دارد یا خیر؟. هرچند، به نظر می‌رسد که این کارآفرین جنجالی هنوز این ارز دیجیتال را رها نکرده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 3.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×