» ارز دیجیتال » صندوق جدید دوج کوین برای توسعه‌دهندگان
توسعه

صندوق جدید دوج کوین برای توسعه‌دهندگان

12 دی 1401 4

بنیاد دوج کوین برای توسعه بیشتر اکوسیستم در سال جدید یک صندوق را برای توسعه‌دهندگان هسته دوج کوین (Dogecoin Core) اعلام کرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بنیاد دوج کوین برای توسعه بیشتر اکوسیستم در سال جدید یک صندوق را برای توسعه‌دهندگان هسته دوج‌کوین (Dogecoin Core) اعلام کرد.

در 31 دسامبر (10 دی)، این بنیاد اعلام کرد که 5 میلیون دوج کوین (DOGE)، که در زمان نگارش این مقاله حدود 360,000 دلار است، به صندوق جدید برای حمایت از توسعه پلتفرم دوج کوین اختصاص می‌دهد.

به گفته بنیاد دوج کوین، این صندوق در یک کیف پول چند امضایی جدید که توسط اعضای آن مدیریت می‌شود نگهداری شده و به سه امضا از پنج امضای توسعه‌دهندگان هسته دوج کوین کروماتیک، مارشال هاینر (Marshall Hayner)، میچی لومین (Michi Lumin)، پاتریک لودر (Patrick Lodder) و راس نیکول (Ross Nicoll) نیاز دارد. این متولیان به جز مدیریت آزادسازی، هیچ حقی نسبت به وجوه نخواهند داشت. این تیم نوشت:

تبلیغات جام جهانی قطر

“دوج‌ کوین که در این کیف پول نگهداری می‌شود، به توسعه‌دهندگان هسته دوج کوین برای کار بر روی همه مشارکت‌ها، صرف نظر از بزرگ یا کوچک بودن، جوایزی پرداخت می‌کند.”

توسعه

برای هر نسخه هسته دوج کوین، 500,000 دوج بین توسعه‌دهندگانی که در انتشار مشارکت داشته‌اند توزیع می‌شود. برای اطمینان از شفافیت، تیم آدرس کیف پول را که در آن صندوق نگهداری می‌شود، منتشر کرد. همچنین  تیم اصلی دوج کوین پست‌های وبلاگ را برای تمام هزینه‌ها منتشر می‌کند و از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی توسط متولیان اعلام می‌شود.

در همین حال، توسعه‌دهندگان دوج کوین اخیراً شایعاتی مبنی بر اینکه شبکه فوراً به مکانیزم اجماع اثبات سهام (PoS) می‌رود را رد کرده‌اند. توسعه‌دهندگان تصریح کردند که آنها فقط قصد دارند یک پیشنهاد در مورد این موضوع منتشر کنند. لومین (Lumin)، یکی از مهندسان، اینفلوئنسرهایی را که این شایعه را منتشر کردند، مورد سرزنش قرار داد و گفت که آن‌ها نقش خاصی در دوج کوین ندارند.

در 16 سپتامبر (25 شهریور)، دوج کوین به دومین ارز دیجیتال اثبات کار (PoW) تبدیل شد. این به‌روزرسانی پس از تغییر شبکه اتریوم به اجماع اثبات سهام (PoS) ارائه شد. به دلیل تغییر اخیر، برخی معتقدند که بیت کوین باید اجماع PoW خود را توجیه کند. لاکلن فینی (Lachlan Feeney)، مدیر عامل لیبریس (Labrys) به کوین تلگراف گفت که “فشار روی بیت کوین است تا سیستم PoW را در بلندمدت توجیه کند.”

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×