» آرشیو اخبار » قطر میزبان اولین تورنمنت فیفا در متاورس می‌شود

قطر میزبان اولین تورنمنت فیفا در متاورس می‌شود

11 خرداد 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، قطر میزبان اولین تورنمنت بازی متاورس فیفا در خاورمیانه است و به طرفداران در سراسر جهان اجازه دهد تا رقابت بهترین بازیکنان فیفا برای جام قهرمانان EA Sports FIFA 22 را تماشا کنند.

این رقابت‌ها در سالن ورزشی Aspire Ladies در دوحه برگزار می شود و 16 بازیکن برای جوایز مختلف تلاش می‌کنند. از 16 بازیکن، 12 نفر برترین بازیکنان EA Sports FIFA 22 و چهار بازیکن از منطقه MENA هستند. چهار بازیکن MENA در مسابقات مقدماتی آنلاین شرکت کردند و این فرصت را پیدا کردند که حس رقابت با حرفه‌ای‌ها را تجربه کنند.

پلتفرم ورزشی الکترونیکی Ooredoo Nation – Gamers’ Land این مسابقه را برگزار کرده است. برنده 25000 دلار و نفر دوم 15000 دلار دریافت خواهند کرد. از سوی دیگر، نفرات سوم و چهارم هر کدام 5000 دلار دریافت خواهند کرد.

تبلیغات جام جهانی قطر

ناصر بن حمد بن ناصر آل ثانی، مدیر ارشد بازرگانی Ooredoo، در اظهار نظر در مورد این توسعه، گفت که این شرکت برای ورود به وب 3 مفتخر و هیجان‌زده است. به گفته وی، این حرکت با تعهد استراتژیک Ooredoo برای سرمایه گذاری در نوآوری همسو است.

متاورس جایی است که بینندگان فرصت‌های متعددی برای تعامل با یکدیگر و بازیکنان در طول تورنمنت خواهند داشت.

علاوه بر این، Ooredoo Nation – Gamers’ Land به بینندگان توکن‌های غیرمثلی (NFT) رایگان  می‌دهد که قابل بازخرید هستند و به آنها فرصت‌هایی برای ملاقات با بازیکنان و اینفلوئنسرها ارائه می‌کند. از طرف دیگر، آنها می‌توانند NFTها را به عنوان سرمایه گذاری نگه دارند.

طرفدارانی که مایل به تماشای جام قهرمانی EA Sports FIFA 22 هستند، می‌توانند به وب سایت این رقابت مراجعه کنند. از طرف دیگر، آنها می‌توانند مسابقات را در هر زمان در یوتیوب تماشا کنند.

 

متاورس قدم بعدی صنعت ورزش الکترونیکی است

دنیای ورزش‌های الکترونیکی در حال آماده شدن برای متاورس است. در اوایل این ماه، فدراسیون جهانی ورزش‌های الکترونیکی یک شورای برای شکل‌دهی ابتکارات توسعه متاورس ملموس برای جامعه جهانی ورزش‌های الکترونیکی تشکیل داد.

در آن زمان، این سازمان که متشکل از کارشناسان بلاک چین، توسعه دهندگان NFT و اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی است، گفت:

“ما شورای GEF Metaverse را برای پرورش ایده‌ها، صدا و شکل‌دهی به واقعیت متاورسی خود تأسیس کرده‌ایم تا به فرصت‌های بی حد و حصر برای کل جامعه یکپارچه در جهان دسترسی داشته باشیم.”

هوگو فیلیون، مدیر عامل شبکه Flare و رئیس شورا، در توضیح اینکه چرا شورا مشتاق پذیرش متاورس است، گفت که ورزش‌های الکترونیکی پتانسیل بی‌حد و فرصت‌های متعددی را برای برنامه‌های بلاک چین ارائه می‌دهد.

 

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: beincrypto

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×