» آرشیو اخبار » سلسیوس 10میلیون دلار به کامپوند پرداخت کرد

سلسیوس 10میلیون دلار به کامپوند پرداخت کرد

31 خرداد 1401 8

به گزارش گروه ترجمه گذارنیوز، سلسیوس 10 میلیون دلار از استیبل کوین DAI را به کامپوند فایننس (Compound Finance)، یک سرویس محبوب دیفای، ارسال کرده است.

کاوشگر بلوک Etherscan خاطرنشان کرد که این شرکت 10 میلیون DAI را بازپرداخت کرده و در عین حال 166 توکن COMP (پنج هزار و 200 دلار) را نیز جمع آوری کرده است. سلسیوس در هفته گذشته بازپرداخت‌های دیگری نیز انجام داده است. در یک سری از تراکنش‌ها، 53.6 میلیون دلار DAI به اوسیس پروتکل (Oasis Protocol)، یکی دیگر از پلتفرم‌های دیفای، پرداخت کرده است.

سلسیوس از پروتکل‌های مختلف دیفای برای ایجاد علاقه برای مشتریان خود استفاده می‌کند. آخرین پرداخت 10 میلیون دلاری آن احتمالاً به این معنی است که در حال بستن پوزیشن‌های خود با این خدمات برای تامین نقدینگی و بازگشایی قابلیت برداشت برای مشتریان خود است. اگرچه این احتمالاً گامی به سمت پرداخت بدهی است، اما پرداخت 10 میلیون دلاری امروز تنها بخش کوچکی از فعالیت سلسیوس را تشکیل می‌دهد.

تبلیغات جام جهانی قطر

به عنوان مثال، در هفته‌ای که در 16 اردیبهشت (6 می) شروع شد، این شرکت شاهد 397 میلیون دلار ورودی و یک میلیارد دلار خروجی بود. به این ترتیب، اگر تقاضا بیش از حد بالا بماند، ممکن است این شرکت قادر به پرداخت هزینه‌های برداشت نباشد.

 

اطلاعات جدیدی در مورد وضعیت سلسیوس

یک هفته از زمانی که سلسیوس سرویس‌های خود را تعلیق کرد، می‌گذرد. این شرکت برداشت‌ها، تراکنش‌ها و مبادله‌ها را در 23 خرداد (13 ژوئن) غیرفعال کرد. در واقع، تراکنش امروز مدت کوتاهی پس از اطلاع‌رسانی از به‌روزرسانی توسط سلسیوس و تأیید ادامه تعلیق انجام شد.

این شرکت اعلام کرد: «هدف ما همچنان تثبیت نقدینگی و عملیات خود است. این امر زمان می‌برد و ما به کار شبانه روزی ادامه خواهیم داد.»

سلسیوس همچنین خاطرنشان کرد که با رگولاتورها و مقامات همکاری خواهد کرد. هفته گذشته، رگولاتورهای چهار ایالت آمریکا بررسی وضعیت را آغاز کردند.

سلسیوس افزود که اسپیس توییتر و بخش از من بپرس (AMA) را متوقف می‌کند تا حل و فصل وضعیت فعلی را در اولویت قرار دهد.

 

قیمت CEL رو به افزایش است

تصمیم سلسیوس برای متوقف کردن برداشت‌ها باعث ترس شدیدی در بازار شد و بیت کوین نیز به شدت ریزش کرد. در 22 خرداد (12 ژوئن)، قیمت بیت کوین هفته را در 28 هزار دلار شروع کرد و تا انتهای هفته به زیر 18 هزار دلار رسید.

در حال حاضر قیمت بیت کوین به محدوده 21 هزار دلار رسیده است.

به نظر می‌رسد سرمایه گذاران به شدت از اقدامات سلسیوس ناراضی هستند. کاربران رسانه‌های اجتماعی در تلاش هستند تا یک شورت اسکوییز ترتیب دهند و قیمت‌ را به‌طور مصنوعی بالا ببرند و از رشد کوتاه مدتی که ممکن است حاصل شود، سود ببرند.

در واقع، از زمانی که شرکت اعلام کرد پول‌ها را مسدود می‌کند، ارزش توکن بومی سلسیوس افزایش یافته است. قیمت CEL از 0.44 دلار به 0.15 دلار در 12 ژوئن کاهش یافت، اما اکنون در 1.5 دلار معامله می‌شود.

به نظر می‌رسد که این بهبود قیمت تا حد زیادی به دلیل تلاش شورت اسکوییز بوده است. با این حال، اگر سلسیوس موفق به بازگشایی مجدد خدمات خود شود، این دارایی می‌تواند ارزش حقیقی خود را دوباره به دست آورد.

 

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: کریپتوبریفینگ

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×