» آرشیو اخبار » ترون می‌تواند در ارزش کل قفل شده در دیفای از بایننس چِین پیشی بگیرد

ترون می‌تواند در ارزش کل قفل شده در دیفای از بایننس چِین پیشی بگیرد

9 خرداد 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارینوز، طبق داده‌های DefiLlama، ترون شاهد رشد در اکوسیستم دیفای خود است و در حال حاضر در رتبه سوم از نظر ارزش کل فقل شده پس از اتریوم و BSC قرار دارد. با ارزش کل قفل شده 5.8 میلیارد دلاری، ترون به بایننس چین با ارزش کل قفل شده 6.9 میلیارد دلاری نزدیک شده است.

ترون با افزایش قیمت 41.33 درصدی در ماه گذشته، تنها بلاکچین بین 20 بلاکچین برتر است که شاهد رشد بوده است و همچنین در هفت روز گذشته نیز 33.23% صعود کرده است. کل بخش دیفای در یک ماه گذشته شاهد افت 90 میلیارد دلاری در نقدینگی بوده است و به دلیل سقوط ترا، ارزش کل قفل شده بلاکچین‌های برتر بین 30 تا 70 درصد ریزش داشته است. در حال حاضر ترون از بلاکچین‌های لایه 1 برتر مانند آوالانچ و سولانا از نظر ارزش کل قفل شده عملکرد بهتری داشته است.

 

تبلیغات جام جهانی قطر

استیبل کوین USDD ترون

ارزش کل قفل شده ترون عمدتاٌ به دلیل استیبل کوین الگوریتمی جدید آن، USDD، رشد کرده است. حساب رسمی توییتر USDD روز گذشته اعلام کرد که عرضه کل آن در اولین ماه از شروع به کار به 600 میلیون رسیده است. جاستین سان، بنیانگذار ترون، به خبرهای مهمی در هفته آتی در مورد USDD با توجه به رشد اخیر آن اشاره کرده است.

پیش از فاجعه ترا، UST موفقیت‌های زیادی در دنیای استیبل کوین‌ها به دست آورده بود. ترون USDD را در 5 می (15 اردیبهشت) ارائه کرد و از آن زمان توجه زیادی به خود جلب کرده است.

این استیبل کوین برای نگه داشتن پگ خود با دلار آمریکا، به کسانی که با بین TRX و USDD آربیتراژ می‌کنند، پاداش می‎دهد. این سیستم شباهت‌هایی به UST دارد.

طبق داده‌های کوین مارکت کپ، USDD اکنون با ارزش بازار 603 میلیون دلاری در جایگاه 73 قرار دارد. از طرف دیگر، پس از سقوط ترا، استیبل کوین‌ها همچنان در ذهن قانون گذاران هستند.

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×