» آرشیو اخبار » تجربه متاورس در کافی شاپ‌ها و مدارس هنگ کنگ
متاورس

تجربه متاورس در کافی شاپ‌ها و مدارس هنگ کنگ

30 خرداد 1401 4

به گزارش گروه ترجمه گذارنیوز و به نقل از South Morning China Post، شرکت متا که قبلا با نام فیس بوک شناخته می‌شد، در حال برنامه ریزی برای تبلیغ محصولات متاورس خود در کافی شاپ‌ها و مدارس است. متا می‌خواهد تجربیات دست اول محصولات متاورس خود را ارائه دهد، کاری که در چند ماه گذشته به طور فزاینده‌ای در حال انجام آن بوده است.
این شرکت با کافی شاپ‌ها، مدارس و موسسات هنری همکاری می‌کند تا نشان دهد زندگی روزمره در متاورس چگونه خواهد بود. نمونه‌هایی از این تجربیات مورد بررسی شامل نمایشگاه‌های واقعیت مجازی در کافی شاپ‌های محلی و کارگاه‌های آموزشی واقعیت افزوده برای مربیان و دانش‌آموزان در مدارس است.
متا همچنین از توکن‌های غیر مثلی (NFT) در این آزمایش استفاده می‌کند و به خالقان NFT محلی اجازه می‌دهد که آثار خود را در اینستاگرام به اشتراک بگذارند. این شرکت به دنبال یکپارچه سازی NFT با این برنامه محبوب اشتراک گذاری عکس است و در حال کار روی چندین استراتژی است.
هنگ کنگ به سرعت به مکانی محبوب برای تجربه و آزمایش NFT تبدیل شده است. مردم تکنولوژی دوست این کشور، آن را به مکانی مناسب برای آزمایش این تکنولوژی و اجرای استراتژی‌های جدید تبدیل کرده‌اند.

متا به بهترین تبدیل می‌شود

مارک زاکربرگ بارها گفته که متا به سرعت در حال تبدیل شدن به شرکت شماره یک متاورس است. این شرکت حتی برخی از پیشرفت‌های تکنولوژیکی دیگر، مانند توانایی شکل‌دهی متاورس از طریق صدا را ارائه کرده و بسیاری از این موارد که برای این شرکت میلیاردها دلار هزینه داشته، هنوز در مراحل اولیه است.
با این حال، برخی از افراد برجسته در جهان پتانسیل NFTها را نادیده گرفته‌اند. بیل گیتس می‌گوید NFTها با « نظریه احمق‌تر از من (the greater fool theory) » مرتبط هستند که این یکی از شدیدترین انتقادات او تا کنون است.
متاورس یک سرمایه گذاری بلندمدت است و زاکربرگ و متا امیدوارند زمانی که متاورس در اواخر دهه رشد بیشتری کرد، بتوانند در صدر قرار بگیرند. تخمین زده می‌شود که متاورس تا سال 2030 بیش از 600 میلیارد دلار ارزش داشته باشد.
از آنجایی که مایکروسافت نیز در حال کار بر روی طرح‎های مشابه است، رقابت سختی در پیش خواهد بود.

تبلیغات جام جهانی قطر

 

مترجم: سوگندعادل فهمیده

منبع: beincrypto

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×