» آرشیو اخبار » تتر حمله DDOS به وب سایت خود را تایید کرد
تتر

تتر حمله DDOS به وب سایت خود را تایید کرد

29 خرداد 1401 6

به گزارش گروه ترجمه گذارنیوز و به نقل از کریپتواسلیت، مدیر ارشد فناوری تتر، پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، تایید کرده که وب سایت تتر، tether.io، در حال حاضر از یک حمله DDOS رنج می‌برد. شنبه 28 خرداد (18 ژوئن) تعداد درخواست‌ها برای وب سایت از دو هزار به هشت میلیون در هر پنج دقیقه افزایش یافت. نمودار زیر افزایش درخواست‌ها را نشان می‌دهد.

tether ddos

آردوینو تایید کرد که “حمله اکنون کاهش یافته است”، اما آنها حالت ” تحت حمله هستم” را فعال نگه می‌دارند تا مانع خطرات بیشتر شوند. طبق گفته مدیر ارشد فناوری تتر، حرکت امنیتی بیشتر «بر توانایی بازخرید تأثیر نمی‌گذارد.»

تبلیغات جام جهانی قطر

حالت تحت حمله
«حالت تحت حمله هستم» یکی از ویژگی‌های سرویس مدیریت DNS Cloudflare است که از وب‌سایت‌ها در برابر حملات DDOS محافظت می‌کند و کاربران را مجبور می‌کند تا یک مرحله اضافی برای دسترسی به وب‌سایت را انجام دهند. این روند برای کاربران انسانی که از طریق یک مرورگر وب استاندارد وارد وب سایت می‌شوند، در حالی که مرورگر یک چالش جاوا اسکریپت را کامل می‌کند، تنها چند ثانیه تاخیر ایجاد می‌کند.
اگر مرورگر نتواند چالش را کامل کند، ممکن است از کاربر خواسته شود که یک کپچا را برای دسترسی به وب سایت تکمیل کند. با این حال، حملات DDOS اغلب با استفاده از سرورهای راه دور انجام می‌شود که از خارج از مرورگر درخواست‌هایی را در وب سایت انجام می‌دهند.
این روش‌ها در انجام درخواست چالش با شکست مواجه می‌شوند و در نتیجه حتی قبل از رسیدن به سرور، از سایت بیرون می‌شوند. در اینجا Cloudflare تمام تقاضاهای اضافی را مدیریت می‌کند و وب سایت را برای انجام وظایف معمول آزاد می‌گذارد. آردوینو همچنین تایید کرد که دلیل این مشکل این است که «تنظیم مقیاس خودکار کمی زمان می‌برد.» در این مورد، او به توانایی سرور پشت وب سایت برای افزایش منابع برای مقابله با افزایش غیرمنتظره تقاضا اشاره کرد.
روز شنبه «پائولو آردوینو» توییت کرد: «آخر هفته طولانی خواهد بود»، اما بعید است که او انتظار داشته باشد این وضعیت به دلیل حمله به وب‌سایت تتر باشد.

 

مترجم: سوگند عادل قهمیده

منبع: cryptoslate

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×