» آرشیو اخبار » ارزش کل بازار رمز ارزها به زیر یک تریلیون دلار رسید
بازار رمزارزها

ارزش کل بازار رمز ارزها به زیر یک تریلیون دلار رسید

23 خرداد 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، ارزش کل بازار رمز ارزها برای اولین از ژانویه 2021 (دی 1399) به زیر یک تریلیون رسیده است و به نظر می‌رسد که سرمایه گذاران به دلیل آشوب‌های پیرامون اقتصاد کلان به دنبال خروج هر چه سریع‌تر از بازار هستند.
پس از اعلام تورم شاخص قیمت مصرف کننده بالاتر از انتظار در روز جمعه، بازار رمز ارزها شاهد افت زیادی شد. در روزهای شبنه و یک‌شنبه بیت کوین 4/17 درصد و اتریوم 3/27 درصد افت کردند.
فدرال رزرو تصمیم گرفت نرخ بهره را افزایش دهد تا کم کم باعث افت تورم به سطح قابل قبول شود، اما این امر تاثیرات منفی بر دارایی‌های ریسک پذیر مانند سهام و رمز ارزها داشت.
از ابتدای سال میلادی که فدرال رزرو شروع به افزایش نرخ بهره کرده است، تا کنون 800 میلیارد دلار از ارزش کل بازار رمز ارزها کاهش یافته است. در ماه مارس (اسفند)، ارزش کل بازار رمز ارزها به 8/1 تریلیون دلار رسید، در حال حاضر اما داده‌های کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که ارزش کل بازار برای اولین بار از ژانویه 2021 به زیر یک تریلیون دلار رسیده است.

در طول تاریخ بیت کوین همیشه عملکرد بهترین از سایر رمز ارزها داشته است و این بار هم شرایط به همین صورت است. دامیننس بیت کوین در یک ماه گذشته شش درصد رشد کرده است که نشان می‌دهد سرمایه گذاران رمز ارزهای کوچک‌تر و با نوسانات بیشتر را فروخته تا بیت کوین بخرند.

تبلیغات جام جهانی قطر

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: cryptobriefing

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×