» آرشیو اخبار » صندوق‌های تأمینی کریپتو به شدت صعودی هستند
بیت‌کوین

صندوق‌های تأمینی کریپتو به شدت صعودی هستند

23 خرداد 1401 4

به گزارش گروه ترجمه گذارنیوز و به نقل از دیلی اچ او دی ال، پرایس واتر هوس کوپرز(PwC) داده‌های حاصل از نظرسنجی انجام شده توسط مدیر دارایی‌های دیجیتال کوین شرز در فصل اول 2022 را با تمرکز بر صندوق‌های سرمایه گذاری تأمینی کریپتو و به استثنای صندوق‌های شاخص ارز دیجیتال و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز به اشتراک می‌گذارد.
داده‌های این مطالعه نشان می‌دهد که اگرچه کاهش ارزش کریپتو در آوریل 2022 ادامه داشت، اما مدیران صندوق‌های سرمایه گذاری تأمینی نسبت به دیدگاه خود مبنی بر صعودی بودن روند بیت کوین تأکید داشتند.

«همه پاسخ دهندگان پیش بینی کردند بیت کوین سال را با قیمتی بالاتر از قیمت غالب 40 هزار دلار به پایان رسانده و میانگین پیش بینی قیمت BTC، 75 هزار دلار است.
42% درصد پیش‌بینی‌ها در محدوده 75 هزار تا 100هزار دلار و 35 درصد پیش‌بینی کردند که قیمت BTC تا پایان 2022 بین 50 هزار تا 75 هزار دلار باشد.

تبلیغات جام جهانی قطر

پاسخ دهندگان همچنین نسبت به این که تا پایان سال، کل سرمایه بازار کریپتو از سطح 1.5 هزار میلیارد دلار فراتر خواهد رفت، خوشبین بودند.
مدیران صندوق سرمایه گذاری همچنین نسبت به تغییرات ارزش بازار کریپتو در سال آینده خوش‌بین بودند، به طوری که بیش از 97 درصد انتظار داشتند که بازار، سال را به طور قابل‌توجهی بالاتر از سطوح فعلی و با سطح پیش‌بینی شده متوسط 3 هزار میلیارد دلار به پایان برساند، در حالی که بیشتر پیش بینی ها بین 2 تا 3 هزار میلیارد بود.

طبق این گزارش، هنوز مشخص نیست که رویدادهای اخیر و تغییر در تمایلات بازار چگونه می تواند بر برآوردها تأثیر بگذارد.

در زمان نگارش این گزارش، BTC با قیمت 27 هزار و 376 دلار معامله می‌شود و بر اساس برآورد کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال 1.10 هزار میلیارد دلار است.

 

مترجم: سحر سامه سالاری

منبع: dailyhodl

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×