» آرشیو اخبار » رشد ۵ درصدی کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته علیرغم تاخیر هارد فورک وسیل
رشد ۵ درصدی کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته علیرقم تاخیر هارد فورک وسیل

رشد ۵ درصدی کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته علیرغم تاخیر هارد فورک وسیل

8 مرداد 1401 7

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، قیمت کاردانو (ADA) با وجود تایید شبکه مبنی بر اینکه هارد فورک موردانتظار وسیل (vasil) چندین هفته به تعویق خواهد افتاد، افزایش یافته است.

پیش بینی می شد که هارد فورک وسیل به عنوان یک کاتالیزور کلیدی در جهت کمک به خروج توکن کاردانو از بازار نزولی فعلی عمل کند.

در ۲۴ ساعت گذشته ارزش کاردانو حدود ۵ درصد افزایش یافته است و با همبستگی مطبوعاتی با حرکت عمومی قیمت بازار ارز های دیجیتال با قیمت ۰.۵۸ دلار معامله شد.

تبلیغات جام جهانی قطر

قابل ذکر است که در هفته های اخیر ADA نوسانات قیمتی را توسط فشار خرید و فروش ثبت کرده است.

رشد ۵ درصدی کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته علیرقم تاخیر هارد فورک وسیل

لازم به اشاره است که کاردانو تمایل داشته است که الگوی روندهای بازار ارزهای دیجیتال، افزایش نرخ ها و کاهش ارزش را در طول فروش گسترده تر خود منعکس کند.

هارد فورک وسیل شبکه کاردانو به تعویق افتاد

اولین بار قرار بود که هارد فورک وسیل در ماه ژوئن شروع به کار کند اما کاردانو اعلام کرد که جامعه باید منتظر تاخیرهای بیشتری باشد.

در یک به روز رسانی شرکت تحقیقاتی کاردانو به نام اینپوت اوتپوت گلوبال (Input Output Global) خاطرنشان کرد که این تاخیر امکان انتقال شبکه را به راحتی فراهم می کند.

کوین هاموند، مدیر فنی شرکت IOHK، اظهار داشت که این به تعویق افتادن اطمینان حاصل می کند که همه سهامداران، از جمله صرافی ها و توسعه دهندگان API برای ارتقا آماده هستند.

این هارد فورک فرصت‌های جدیدی را در شبکه باز می‌کند و کار را برای توسعه‌دهندگان آسان‌تر می‌کند تا بر روی کاردانو فعالیت کنند.

با این وجود چشم انداز ADA نسبتاً مثبت است زیرا تیم آن به بهبود شبکه ادامه می دهد و احتمالاً توکن را به هدف کلیدی بعدی که ۱ دلار است، سوق می دهد.

تمرکز بر روی قیمت بعدی ADA می‌باشد که در زمانی است که بازار عمومی تلاش می‌کند تا سودهای جزئی اخیر را حفظ کند.

شایان ذکر است که این احتمال وجود دارد که ADA پس از به‌روزرسانی وسیل رشد بیشتری داشته باشد. از لحاظ تاریخی، این توکن مالی غیرمتمرکز (DeFi) با ارتقاهای جدید یک مسیر صعودی را ثبت کرده است.

همانطور که توسط سایت فینبلد (Finbold) گزارش شده است جامعه رمزارز کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) تخمین زده است که کاردانو تا ۳۱ آگوست ۲۰۲۲ (۹ شهریور ۱۴۰۱) با قیمت متوسط ۰.۷۳۱۱ دلار معامله می شود.

مترجم: سروش محمدی

منبع: Finbold

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×