» آرشیو اخبار » 10 بازی برتر رمزارزی برای کاربران آیفون
رمزارزی

10 بازی برتر رمزارزی برای کاربران آیفون

28 شهریور 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، اگر آیفون دارید، باید فوراً فعالیت در بازی‌های رمزارزی را شروع کنید. این بازی‌های جدید و نوآورانه به شما در دنیای واقعی پاداش می‌دهند.

کسانی که با بازی‌های رمزارزی آشنا هستند می‌توانند یک بازی آنلاین را در آیفون خود دانلود کنند، آن را برای رسیدن به اهداف خاص بازی کنند و سپس در ازای آن توکن یا NFT پاداش بگیرند. متعاقباً، ممکن است این توکن‌ها به ارزهای دیجیتال هم مبادله شوند.

بازی‌های رمزرازی ممکن است گرافیک یا گیم‌پلی مشابه بازی‌های کنسولی نداشته باشند، اما بحث کسب درآمد باعث جذابیت آنها می‌شود. آنها نحوه بازی کردن ما را تغییر می‌دهند، چه یک بازی کشاورزی باشد یا حتی یک بازی مهارتی. بنابراین، آیفون خود را بردارید تا بهترین بازی‌های رمزارزی در آیفون را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

تبلیغات جام جهانی قطر

کدام بازی‌های رمزارزی برای آیفون هستند؟

هر ژانر شناخته شده‌ای از بازی‌ها که بر روی بلاکچین ساخته شده باشد، یک بازی رمزارزی برای دستگاه‌های تلفن همراه با سیستم عامل iOS یا اندروید در نظر گرفته می‌شود. با این حال، آنها مزیتی به شکل درآمد بالقوه دارند. سناریویی را در نظر بگیرید که در آن از بازی‌های سرگرم‌کننده مانند بازی‌های استراتژیک، بازی‌های آرکِید یا شبیه‌سازها لذت می‌برید.

با این وجود، اغلب مشغله زیاد و تمایل به جلوگیری از اتلاف وقت، مانع از شرکت در چنین سرگرمی‌های اغواکننده‌ای در عصر حاضر می‌شود. پاسخ ساده است: مقداری ارزهای دیجیتال به دست آورید، برنامه مورد نظر خود را از اپ استور دریافت کنید و یک سفر هیجان‌انگیز را در دنیایی آغاز کنید که در آن بازی‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا برای زمانی که صرف آنها می‌کنید، درآمد داشته باشید.

بازی‌های رمزارزی در آیفون چگونه کار می‌کنند؟

فعالیت‌های بازیکنان باعث رشد و توسعه بازی‌های رمزارزی در iOS می‌شود. اساس عملکرد این بازی‌ها مقدار معینی پولی (توکن / کوین) است که به وسیله آنها بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های مورد علاقه خود را ارتقا دهند و منابع بیشتری را درون بازی بدست آورند. این توکن‌ها ممکن است به عنوان یک ارز دیجیتال محبوبیت پیدا کنند.

در نتیجه، هنگام خرید در یک بازی رمزارزی، مانند یک بازی سنتی پول خود را دور نمی‌ریزید، بلکه یک دارایی مجازی به دست می‌آورید. با انجام این کار، شخصیت‌ها، اسکین‌ها و موارد دیگر به «ارز» تبدیل می‌شوند که ممکن است با پول واقعی معامله یا به بازیکنان دیگر فروخته شوند، به پروژه‌های دیگری انتقال پیدا کنند یا حتی قبل از برداشت به یک ارز دیجیتال فعال تبدیل شوند.

برای اجرای بازی‌های رمزارزی در آیفون خود به چه چیزهایی نیاز دارید؟

یک ماجراجویی جذاب در دنیای بازی‌های رمزارزی در iOS ممکن است با سرمایه بسیار کمی آغاز شود. در اصل، شما به یک گوشی هوشمند با یک برنامه دانلود شده، یک کیف پول آنلاین فعال و مقداری ارز دیجیتال که برای بازی استفاده می‌کنید نیاز دارید.

مرحله ۱: یک کیف پول رمزارزی ایجاد کنید

شما باید پلتفرمی را انتخاب کنید که از رمزارز مورد نیاز برای ایجاد کیف پول رمزارزی خود پشتیبانی می‌کند. قبل از وارد شدن به وب‌سایت یک پلتفرم، ابتدا بررسی کنید که آیا قفل کوچکی در کنار URL آن وجود دارد و با HTTPS شروع می‌شود یا نه. این دو عامل نشان‌دهنده امن بودن لینک موردنظر شماست.

سپس، قبل از تکمیل مراحل ثبت نام، باید دستورالعمل‌های وب‌سایت را مطالعه کنید. این کار اغلب بیش از ۱۵ دقیقه طول نمی‌کشد. متداول‌ترین چیزهایی که برای ثبت نام نیاز دارید یک آدرس ایمیل و رمز عبور است، پس از آن می‌توانید فایلی را که حاوی کلیدهای خصوصی کیف پولتان (در صورت ارائه) هست بارگذاری کنید. در پایان، مطمئن شوید که تمام داده‌ها را ذخیره کرده‌اید.

مرحله ۲: اقلام اولیه بازی را خریداری کنید

بازی‌های رمزارزی با قابلیت کسب درآمد را می‌توان به صورت رایگان برای iOS دانلود کرد، اما برای شروع بازی، باید یک کاراکتر، کارت یا توکن خریداری کنید. پس از خرید تجهیزات مورد نیاز می‌توانید بازی را شروع کنید.

مرحله ۳: کیف پول رمزارزی که از پیش تأمین مالی شده است

دو مرحله ذکر شده در بالا در این مرحله به هم ملحق می‌شوند. برای خرید موفقیت آمیز اقلام مورد نیاز در بازی، ابتدا باید مقدار مشخصی از ارز دیجیتال مناسب بازی را به کیف پول رمزارزی خود اضافه کنید. به همین دلیل بازیکنان اغلب رمززارزهای محبوب خود را خریداری می‌کنند تا بعداً بتوانند آنها را به پول درون بازی تبدیل کنند.

بهترین بازی های رمزارزی برای کاربران آیفون

۱- اَکسی اینفینیتی (Axie Infinity)

رمزارزی

اَکسی اینفینیتی بوسیله یک پایگاه کاربری قوی با حدود دو میلیون کاربر فعال در سراسر جهان، جذابیت خود را به اندازه کافی نشان داده است. بازی‌هایی از این دست جذابیت NFT‌ها را بسیار بهبود بخشیده‌اند. فناوری بلاکچین اتریوم پایه و اساس اَکسی اینفینیتی است. در سال ۲۰۱۸ این بازی فعالیت خود را شروع کرد. هدف آن به دست آوردن، پرورش و نگهداری حیوانات اسرارآمیزی
به نام اَکسی‌ها (Axies) است.

این بازی توکن‌های AXS یا SLP را به کاربران می‌دهد که می‌توانند با سایر رمزارزها مبادله شوند. هدف این است که علاوه بر جمع‌آوری حیوانات، اَکسی‌های جدید را پرورش دهید و آنها را با دیگر بازیکنان در بازار مبادله کنید. اگرچه این یک بازی رایگان است، اما کاربران همچنان برای شرکت در هر نبرد به سه اَکسی‌ نیاز دارند.

۲- موباکس (MOBOX)

رمزارزی

انجام فعالیت‌های مختلف در یک بازی رمزارزی P2P مانند موباکس نیز برای شما جوایزی را به همراه خواهد داشت. در iOS، انواع بازی‌های رمزارزی موباکس از جمله اومو فارمر (OMO Farmer)، ترید اکشن (Trade Action) و توکن مستر (Token Master) را می‌توانید انتخاب کنید.

وظیف سیستمی به نام موباکس ترکیب NFT، سرگرمی و فناوری DeFi است. موباکس از آن دسته بازی‌هایی است که به کاربران خود محیط سرگرم‌کننده‌ای ارائه می‌دهد تا بتوانند NFT‌های ویژه‌ای دریافت کنند و درآمد خود را به حداکثر برسانند. موباکس در کنار رایگان بودن، به شما بازاری را ارائه می‌دهد که در آن می‌توانید به راحتی چیزهای که در بازی موبایلی وجود دارد را خرید و فروش کنید.

۳- گادز آنچِیند (Gods Unchained)

رمزارزی

اِمیوتیبِل ایکس (Immutable X) که بر پایه اتریوم ساخته شده و به عنوان بنیانی برای خدایان آنچِیند عمل می‌کند، توسط برادران جیمز و رابی فرگوسن (James & Robbie Ferguson)، که به خاطر توسعه اولین بازی چند نفره بلاکچین و اولین NFT زی‌کِی رول‌آپ (ZK Rollup) مشهور هستند، ساخته شد.

توکن GODS، یک توکن ERC-20 است که تقریباً برای همه چیز در بازی استفاده می‌شود. بازیکنان از آن برای جمع‌آوری جوایز، خرید و فروش اقلام بازی و مینت کارت‌های NFT استفاده می‌کنند.

خدایان آنچِیند یک بازی استراتژی نقش‌آفرینی است. بازی‌هایی مانند این به شما کمک می‌کنند تا پول زیادی به دست آورید و به طور همزمان قدرت مغز خود را نیز افزایش دهید.

۴- سورِر (Sorare)

رمزارزی

سورِر دارای بیش از ۲۰۰ باشگاه ثبت شده و بازیکنانی است که برای آنها بازی می‌کنند. این ویژگی سورِر را از سایر بازی‌های فوتبال فانتزی NFT متمایز می‌کند. تیم هایی مانند رئال مادرید، لیورپول، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ سطح رقابت بی‌نظیری را در بین بازی‌های دیگر ایجاد می‌کنند.

به هر بازیکن ابتدا یک دِک (deck) به صورت تصادفی داده می‌شود که بوسیله آن باید تیم پنج نفره خود را تشکیل دهند و در رقابت هفتگی با سایر بازیکنان شرکت کنند. با این حال، اگر می‌خواهید در این بازی رشد کنید، باید کارت‌های کمیاب بیشتری را از بازار خریداری کنید. از آنجایی که بازی بر روی اتریوم ساخته شده، در اختیار داشتن اتر برای انجام همه تراکنش‌ها لازم است.

کارت ها دارای چهار سطح متفاوت هستند: معمولی، کمیاب، فوق‌العاده کمیاب و منحصر به فرد. برای مثال خوزه خیمنز (Jose Gimenez) یک کارت کمیاب دارد، در حالی که کارت مارکو وراتی (Marco Verratti) فوق‌العاده کمیاب است. کارت رابرت لواندوفسکی (Robert Lewandowski) هم ویژه محسوب می‌شود. برای تعداد دفعاتی که یک سطح را می‌توان در یک فصل به دست آورد نیز سقف وجود دارد.

۵- ایلوویوم (Illuvium)

رمزارزی

بازی‌های RPG با جهان باز به طور سنتی جزو محبوب‌ترین بازی‌ها بوده‌اند. ایلوویوم یک بازی NFT با واقعیت ترکیبی است. با استفاده از فناوری بلاکچین، آنها این بازی را گسترش داده‌اند و مخاطبان بیشتری را جذب کردند. هدف بازی گردآوری یک تیم قوی از ایلوویال‌ها (Iluvials) است که می‌توانید از آنها برای شکست دادن رقبای خود استفاده کنید.

ایلوویوم روی بلاکچین اتریوم ساخته شده و پلتفرم اِمیوتیبِل ایکس که تراکنش‌های رایگان و توسعه ساده NFT را ارائه می‌دهد، پایه تشکیل‌دهنده این بازی است. این بازی در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های با قابلیت کسب درآمد است و مارکت کپ آن به بیش از ۵۰۰ میلیون دلار رسیده است.

ایلوویوم به فرمت اثبات شده یک روایت داستانی محکم با چندین ماموریت جانبی پایبند است تا بازیکنان را حتی پس از تکمیل بازی اصلی نیز همچنان علاقه‌مند نگه دارد. دلیل دیگری برای ادامه آن حتی پس از انجام تمام اهداف بازی، قابلیت کسب درآمد آن است. قهرمانان، تجهیزات، سلاح‌ها و حتی کالاهای ناپایدار مانند معجون‌های مختلف، همگی در بازار ایلوویوم به عنوان NFT فروخته می‌شوند.

۶- مردگان متحرک: امپراتوری‌ها (The Walking Dead: Empires)

رمزارزی

منتقدان و تماشاگران واکنش‌های متناقضی نسبت به فصل‌های اخیر مردگان متحرک داشته‌اند. این سریال هنوز نسبتاً محبوب باقی مانده و گالا گیمز (Gala Games) در تلاش است تا از این محبوبیت بوسیله بازی مردگان متحرک: امپراتوری‌ها استفاده کند. هر کسی که به زامبی‌ها علاقه‌مند است می‌تواند بخش‌های چشم‌نواز زیادی را در این چشم‌انداز عظیم پسا آخرالزمانی، با سیستم مبارزات PvP و PvE پیدا کند. وجود همچین پلتفرمی برای بسیاری از بازماندگان یک رویا بوده است، به ویژه وقتی که در بازار آن می‌توانید اسلحه‌های دست ساز و سایر اقلام خود را بفروشید یا با دیگران مبادله کنید.

به گفته سازندگان، بازیکنان می توانند از روش های دیگری نیز کسب درآمد کنند. یکی از جذاب‌ترین آنها این است که می‌توانید یک قطعه زمین بخرید، یک پایگاه در آنجا بسازید و از بازیکنان برای استفاده از آن پول بگیرید.

۷- دوگامی (Dogami)

رمزارزی

اگر تاماگوچی را بازی کرده باشید، مطمئناً عاشق دوگامی خواهید شد. این بازی به شما این امکان را می‌دهد تا از یک یا چند حیوان خانگی مجازی مراقبت کنید. می‌توانید آنها را از بین بیش از ۳۰۰ موجود بسیار جذاب بازی انتخاب کنید. چهار سطح متمایز برای کمیاب بودن حیوانات خانگی – برنز، نقره، طلا و الماس – وجود دارد که هر کدام ویژگی‌ها و عملکردهای جدیدی را به ارمغان می‌آورند. از طریق انجام انواع ماموریت‌ها، می‌توانید حیوانات خانگی خود را بهبود ببخشید.

دوگامی از توکن‌های DOGA به عنوان پول درون بازی استفاده می‌کند و بر روی شبکه کمتر شناخته شده تزوس (Tezos) ساخته شده است. در این شبکه قابلیت‌های کسب درآمد از بازی‌ها و مینت NFTها وجود دارد. این حیوانات خانگی را می‌توانید در بازار بازی بفروشید، یا ماموریت‌هایی را با آنها انجام دهید و پول دریافت کنید.

۸- مونستا اینفینیت (Monsta Infinite)

رمزارزی

مونستا اینفینیت یکی از آن بازی‌های NFT است که عنوان آن به تنهایی ممکن است داستان اصلی را لو بدهد. مونستا اینفینیت یک پلتفرم NFT برای کسب درآمد از چند بازی با محوریت هیولاها است و شانس زیادی برای جذب مخاطبان در بازار دارد. برای شرکت در نبردهای مونستا اینفینیت باید سه هیولا را از بازار بازی خریداری کنید. هر هیولا دارای شش توانایی، دو کارت حمله و دو کارت دفاعی در بازی است.

۹- بینمون (Binemon)

رمزارزی

طرفداران بازی‌های سبک بازی تا برد در اندروید و iOS پس از انتشار این بازی، به سرعت شروع به استفاده از میم NFT‌های آن کردند. کلکسیونی‌ها، گاچاها، RPG‌ها و ماجراجویی‌ها همگی به‌طور بی‌نقصی در جهان در این بازی رمزارزی الهام گرفته شده از دنیای پوکمون‌ها گنجانده شده‌اند. بازیکنان این امکان را دارند که ارتشی از حیوانات خانگی را برای مبارزات PvP یا PvE بسازند. آمبروسیا (Ambrosia) یکی از سه ارز داخل بازی است که بازیکنان به دست می‌آورند. توکن Mons را می‌توان از طریق بازار بازی با ارز DRK خریداری کرد.

۱۰- اسکای‌ویوِر (Skyweaver)

رمزارزی

شما می‌توانید در یک بازی کارتی با بازیکنان دیگر رقابت کنید.

کارت های زیادی در بازی موجود است و گرافیک آن جزئیات زیادی دارد. شما می‌توانید از نقاط ضعف و قوت هر کارت در مبارزه‌ها استفاده کنید. با هر پیروزی، توکن‌هایی را به صورت پاداش دریافت می‌کنید که می‌توانید آنها را با کارت‌های مهم مبادله کنید.

درک اصول بازی نسبتاً ساده است، حتی با وجود اینکه فرآیند بازی کاملاً به استراتژی‌های شما بستگی دارد و ترکیبات چالش‌برانگیزی را شامل می‌شود. اگر با مشکلی مواجه شدید، همیشه می‌توانید راهنمای بازی را بررسی کنید. هنگامی که بازی را شروع کردید، باید دِک‌های خود را هوشمندانه بسازید و ترکیب‌های قدرتمندی را ایجاد کنید.

اکنون تمام کارت‌های شما روی بلاکچین رمزگذاری شده‌اند و فقط شما می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید. بیش از ۵۰۰ کارت برای جمع‌آوری و انجام نبردها در بازی موجود است. شانس گرفتن یک کارت خاص همیشه یکسان است زیرا هیچ ردیف کمیابی برای این کارت‌ها تعریف نشده است.

سرمایه‌گذاری در بازی‌های رمزارزی iOS

ممکن است انجام بیشتر بازی‌های NFT راهی ساده برای به دست آوردن NFT‌های رایگان به نظر برسد، اما روشی هوشمندانه برای سرمایه‌گذاری نیست. اکثر این بازی‌ها مجموعه‌های NFT خود را دارند ولی در خارج از دنیای مربوط به خود ارزش کمی پیدا می‌کنند. احتمال افزایش ارزش آنها در آینده کم است. اگر در مورد سرمایه‌گذاری در NFT‌ها جدی هستید، گزینه‌های بسیار بهتری مانند پلاتینیوم رولرز کلاب (Platinum Rollers Club)، یکی از جدیدترین و امیدوارکننده‌ترین پروژه‌های NFT نیز وجود دارد.

آیا بازی‌های رمزارزی در iOS امن هستند؟

در بیشتر موارد، بله. شما باید دو جنبه از امنیت در بازی‌های رمزارزی iOS را در نظر بگیرید.

از یک طرف، فناوری بلاکچین که این بازی‌ها را تقویت می‌کند، وظیفه ردیابی داده‌های بازیکنان، داده‌های شخصیت‌ها، داده‌های تراکنش‌ها و موارد دیگر را بر عهده دارد. در نتیجه، این فناوری به امنیت بازی‌ها کمک می‌کند.

از طرف دیگر، هیچ کسی نمی‌تواند به شما قول دهد پروژه‌ای که می‌خواهید روی آن کار کنید موفق خواهد بود. در نتیجه تصمیم نهایی همیشه با شماست.

مزایای بازی آنلاین رمزارزی

برای شروع، باید توجه داشته باشید که بازی‌های رمزارزی به دلیل ساختار بلاکچینی خود، یک سرور واحد ندارند که تولیدکنندگان آنها را به طور کامل کنترل کنند. در عوض، از یک پایگاه داده غیرمتمرکز متصل به رایانه‌های مورد استفاده ماینرها برای انتقال و ذخیره داده‌های بازیکنان، فعالیت‌ها و پول‌های بازی استفاده می‌شود. گیمر می‌توند از امن بودن داده‌ها و دارایی‌هایش مطمئن باشد.

بسیاری از افراد تشویق می‌شوند که از بیت کوین استفاده کنند زیرا پتانسیل کسب درآمد واقعی را دارد. با این حال، همانطور که تجربه نشان داده، اگر پروژه‌ها و استراتژی‌های خود را با دقت انتخاب کنید، ممکن است یک سرمایه ‌ذاری کوچک نتیجه بزرگی برایتان به همراه داشته باشد.

دانستن اینکه در حال تلاش برای کسب درآمد هستید و وقت خود را صرف بازی‌های ساده می‌کنید، به شما این امکان را می‌دهد تا بدون عذاب وجدان از بازی کردن لذت ببرید.

نتیجه‌گیری

در نهایت، ذکر این نکته ضروری است که انتظار می‌رود افراد بیشتری در آینده به بازی‌های رمزاری در iOS روی بیاورند. اینفلوئنسرهای رمزارزی اکنون ممکن است به لطف پیشرفت‌های سریع فناوری که روش‌های جدیدی را برای کسب درآمد ایجاد می‌کند، دارایی‌های دیجیتالی خود را از طریق زیرساخت‌های این بازی گسترش دهند. بر این اساس، بعید است که بازی‌ سازان مشهور فرصت ایجاد ایده‌های جدید و جذاب در این حوزه را از دست بدهند.

تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: امیر ملک پور
منبع: cryptopolitan

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×