» آرشیو اخبار » پیش‌بینی قیمت استلار (Stellar) با توجه به جهش 6 درصدی XLM
XLM

پیش‌بینی قیمت استلار (Stellar) با توجه به جهش 6 درصدی XLM

11 مهر 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، قیمت رمزارز XLM استلار در بازار، روندی صعودی به خود گرفته است و نمودار قیمت آن به وضوح یک روند صعودی کلاسیک را نشان می دهد، از این رو به احتمال زیاد این رمزارز می‌تواند سطح قیمتی 0.138 دلار و حتی سطوح بالاتر را نیز تجربه کند.

نمودار قیمتی XLM

با نگاهی به نمودار قیمتی XLM در تایم فریم روزانه، به وضوح می‌توان روندی صعودی را در آن مشاهده کرد، زیرا قیمت این رمزارز پس از برخورد با خط روند صعودی دیروز همچنان رو به بالا در حال حرکت است. جهش قیمتی XLM در بازار دیروز باعث شد که قیمت آن از 0.106 دلار به 0.12 دلار برسد، که نشان دهنده یک رالی صعودی 12 درصدی در عرض 24 ساعت است.

XLM

تبلیغات جام جهانی قطر

این رالی قدرتمند در 24 ساعت گذشته، پس از آن رخ داد که نمودار قیمتی XLM در 23 سپتامبر (۱ مهر) پس از برخورد به سطح کلیدی 0.13 دلار، روندی صعودی را آغاز کرد؛ امسال، این سطح، در موارد متعددی نقش یک سطح مقاومتی را برای این نمودار بازی کرده است.

با نگاهی دقیق‌تر به برخی اندیکاتورهای فنی مهم، به راحتی می‌توان متوجه شد که اندیکاتور قدرت نسبی (RSI) در تایم فریم روزانه همچنان در یک ناحیه خنثی قرار دارد. RSI در تایم فریم یک ساعته نیز چنین وضعیتی دارد، زیرا پس از رسیدن به محدوده اشباع خرید در حدود ساعت 9 بعد از ظهر به وقت UTC در روز پنجشنبه، در حال حاضر در محدوده خنثی قرار دارد.

XLM

سایر اندیکاتورها از جمله اندیکاتور بولینگر باند نیز نشان می‌دهند که نمودار قیمت این توکن در حال حاضر در ناحیه‌ایی قرار دارد که کم و بیش می‌توان آن را خنثی به شمار آورد. به همین دلیل هر گونه افزایش عرضه زیر خط روند تعیین شده، در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد.

از این رو شاید هیجانی که حول محور XRP شکل گرفته، دلیل اصلی رالی صعودی باشد، که در حال حاضر شاهد آن هستیم. توکن XRP به طور گسترده‌ای رقیب XLM محسوب می‌شود، زیرا هر دو رمزارز دارای قابلیت تسویه فرامرزی هستند.

براساس گزارش Cryptonews.com، رمزارز XRP که در 24 ساعت گذشته شاهد یک رالی قوی صعودی بوده است، تنها به این امید تقویت شده که انتظار می‌رود نبرد حقوقی آن با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به زودی با تغییر شرایط به نفع این شرکت به پایان برسد. در صورتی که این نبرد حقوقی نتیجه‌ای مطلوب برای این شرکت به دنبال داشته باشد، به احتمال زیاد به نفع سایر شرکت‌هایی خواهد بود که در همان حوزه ریپل (Ripple) فعالیت می‌کنند.

XLM

قیمت XLM تا ساعت 13:10 به وقت UTC به 0.113 دلار رسید که نشان از رشد 5.4 درصدی در 24 ساعت گذشته دارد. بهره روزانه این توکن باعث شد که در این روز از نظر عملکردی پس از دارایی‌های لئو (LEO)، ریپل (XRP)، میکر (MKR) و لونا کلاسیک (LUNC) رتبه پنجم را در میان 100 دارایی رمز ارزی برتر به خود اختصاص دهد.

قیمت این کوین در تایم فریم 7 روزه کمی کمتر از 7 درصد، در زمان انتشار این مطلب، کاهش یافته است. کوین بومی استلار، یعنی XLM، توسط جِد مک‌کالب (Jed McCaleb)، مدیر سابق ریپل، عرضه شده‌است. این رمزارز از رالی عظیم خود در سال 2017 به بعد، همواره عملکرد ضعیفی را از خود نشان داده است و هرگز نتوانسته دوباره به بالاترین رکورد خود در آن زمان دست پیدا کند.

مترجم: خاطره باقری
منبع: cryptonews

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×