» آرشیو اخبار » پالیگان، میزبان دو پروژه مشهور NFT سولانا
پالیگان

پالیگان، میزبان دو پروژه مشهور NFT سولانا

17 دی 1401 8

تیم پشتیبان پروژه‌های y00ts و DeGods 3 با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که برای خروج پروژه خود از سولانا و انتقال آن به شبکه پالیگان، 3 میلیون دلار دریافت کرده است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، تیم پشتیبان پروژه‌های y00ts و DeGods 3 روز 6 ژانویه (16 دی) با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برای خروج پروژه خود از سولانا و انتقال آن به شبکه پالیگان مبلغ 3 میلیون دلار دریافت کرده است. این بیانیه ابتدا در شبکه اجتماعی دیسکورد منتشر شد، سپس فرانک سوم (Frank III)، بنیانگذار این دو پروژه آن را در توییتر کپی کرد.

انتقال پروژه y00 به پالیگان

تیم توسعه‌دهندگان قبلاً یعنی در تاریخ 27 دسامبر (6 دی) اعلام کرده بود که این پروژه‌ها به زودی به شبکه پالیگان (Polygon) منتقل خواهند شد. این اقدام در آن زمان به عنوان یک ضربه مرگبار احتمالی برای شبکه سولانا تلقی می‌شد، زیرا این شبکه بلاکچین قبلاً به دلیل پیامدهای سقوط صرافی اف تی ایکس (FTX) تحت فشار بود. با این حال، در آن زمان هیچ مدرکی مبنی بر اینکه تیم y00ts در ازای انجام این کار پول دریافت کرده است، وجود نداشت.

تبلیغات جام جهانی قطر

بن آرمسترانگ (Ben Armstrong) با اظهار نظر در این مورد در توییتر خود نوشت:

«اکنون که دو پروژه برتر NFT در حال خروج از شبکه سولانا (SOL) هستند، باید نشانه‌های حیات آن را بررسی کنیم. آیا سولانا مرده است؟»

در همین حال، ویتالیک بوترین استدلال کرده است که ادعای مرگ سولانا احتمالاً اغراق‌آمیز است.

پالیگان، بهترین گزینه روی میز

فرانک سوم بنیانگذار دو پروژه موفق y00ts و DeGods در این بیانیه جدید ادعا کرده است که قبلاً مبالغی بیشتر از آنچه از قرارداد پالیگان دریافت کرده است، به این تیم پیشنهاد شده است، اما آنها در نهایت تصمیم گرفتند به پالیگان نقل مکان کنند، زیرا معتقدند پالیگان بهترین پلتفرم موجود برای پروژه‌های آنها خواهد بود. فرانک سعی کرد با پیش‌دستی زیرکانه، به انتقاداتی که احتمالاً پس از افشای دریافت غرامت به سوی آنها سرازیر می‌شود، پاسخ دهد. در همین راستا وی اظهار داشت:

“ما این معامله را به خاطر پول انجام ندادیم. پالیگان فقط یک امتیاز خوب بود که ما سعی کردیم به بهترین شکل از آن استفاده کنیم. ما این کار را انجام دادیم، زیرا این هیجان انگیزترین مسیری است که y00ts به عنوان یک پروژه می‌تواند در آن حرکت کند. با این حال، اگر واقعاً از این رویداد ناراحت هستید، تمام چیزی که از شما می‌خواهم این است که قبل از اینکه ناخودآگاه به بدترین سناریو فکر کنید، آن انرژی را به سمت مسائل واقعی هدایت نمایید.»

افزون بر این، فرانک اظهار داشت که با این پول قرار نیست ” لامبورگینی” خریداری کند. به عبارت دقیق‌تر، تیم توسعه دهنده از این پول برای مصارف شخصی استفاده نخواهد کرد. در عوض، این بودجه صرف استخدام کارمندان جدید جهت «توسعه کسب و کار، طراحی گرافیکی، ایجاد محتوا و هماهنگی رویدادها» خواهد شد، که به گفته او به این پروژه‌ها اجازه می‌دهد تا در جریان اصلی به پذیرش بیشتری دست پیدا کنند.

در همین حال، به نظر می‌رسد که سولانا پس از خروج دو پروژه مهم y00ts و DeGods، حداقل در حال حاضر، تاحدودی بهبود یافته است، زیرا میم کوین‌هایی مانند Bonk فعالیت‌های معاملاتی جدید را به سمت این پلتفرم جذب می‌کنند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×