» آرشیو اخبار » فروش میلیون‌ها واحد پالیگان توسط یک نهنگ قدیمی؛ دلیل چیست؟
نهنگ پالیگان

فروش میلیون‌ها واحد پالیگان توسط یک نهنگ قدیمی؛ دلیل چیست؟

10 بهمن 1401 4

یکی از اولین و بزرگ‌ترین نهنگ‌های رمزارز پالیگان (MATIC) در اقدامی غیرمنتظره، میلیون‌ها رمزارز از دارایی خود را با میانگین قیمت 1.14 دلار به فروش رساند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، یکی از اولین و بزرگ‌ترین نهنگ‌های رمزارز پالیگان (MATIC) در اقدامی غیرمنتظره، میلیون‌ها توکن از دارایی خود را در بحبوحه افزایش گسترده قیمت آن در شرایط کنونی بازار، به فروش رساند. این نهنگ در ازای توکن‌‌های پالیگان مقداری DAI دریافت کرده است. اولین تراکنش رمزارز MATIC در کیف پول این نهنگ مربوط به زمانی است که این دارایی با قیمت 0.02 دلار معامله می‌شد.

براساس داده های درون زنجیره‌ای منتشر شده توسط Lookonchain، این نهنگ 4.5 میلیون واحد پالیگان را با قیمت متوسط 1.14 دلار در ازای 5.2 میلیون واحد استیبل کوین دای (DAI) مبادله کرده است. با توجه به این واقعیت که این آدرس‌ها بخشی از وجوه فروخته شده (حدود 4 میلیون واحد) را با متوسط قیمت 0.02 دلار خریداری کرده‌اند، سود حاصل از این معامله، عددی سه رقمی بوده است.

توییت پالیگان

تبلیغات جام جهانی قطر

دلیل دامپ گسترده پالیگان

محتمل‌ترین دلیل انجام چنین حرکت غیرمنتظره‌ای، عملکرد قیمت توکن MATIC طی چند روز گذشته در بازار و افزایش چشمگیر آن است. رمزارز پالیگان از روز اول ژانویه (11 دی) و پس از ثبت پایین‌ترین سطح قیمت محلی خود، بیش از 52 درصد افزایش قیمت را شاهد بوده است. در سال جدید، این دارایی عملکرد بهتری نسبت به اواخر سال 2022 نشان داده است، تاجایی که حرکت صعودی آن به سمت سطوح بالا حتی زودتر از پرچمداران بازار یعنی بیت کوین یا اتریوم آغاز شد.

قبل از آغاز روند گسترده بهبود بازار، پالیگان با تأمین مالی رویدادهای مختلف مرتبط با صنعت بلاکچین، به صورتی فعال، بر روی مسائل مربوط به رشد فاندامنتال شبکه کار می‌کرد. موفق شد توسعه دهندگان بیشتری را به این اکوسیستم جذب کرده و آن را بر اساس چشم‌انداز بلندمدت آنها توسعه دهد.

از نقطه نظر قیمت نیز، پالیگان (MATIC) در مقایسه با برخی از گزینه‌های جایگزین، عملکرد بهتری نشان داده است. این توکن از ماه جولای (تیر و مرداد) در یک محدوده مشخص حرکت کرده و جدیدترین حرکات قیمت، آن را به سقف این محدوده نزدیک کرده است. احتمال می‌رود همین امر دلیل تصمیم این نهنگ برای فروش دارایی های خود باشد. اکنون باید دید این دامپ بزرگ چگونه قیمت پالیگان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×