» آرشیو اخبار » همکاری بایننس با انجمن بلاکچین ویتنام برای تقویت توسعه رمزارز
بایننس

همکاری بایننس با انجمن بلاکچین ویتنام برای تقویت توسعه رمزارز

16 خرداد 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، انجمن بلاکچین ویتنام با بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، بایننس، برای تقویت توسعه فناوری بلاکچین در این کشور آسیایی همکاری خواهد کرد. دو طرف همچنین با سایر شرکت‌های فناوری در سراسر جهان ارتباط برقرار خواهند کرد.

انعقاد معامله با بایننس

طبق نظرسنجی چین آنالیز (Chainalysis)، صنعت ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر موقعیت خوبی در مقابل ویتنام پیدا کرده است، زیرا این کشور در سال 2020 رتبه اول را در پذیرش دارایی‌های دیجیتال به دست آورده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

در همان سال، نگو دک تانگ، (Ngo Duc Thang)، مدیر کمیته دولتی رمزارزها، دستورالعملی را با تمرکز بر توسعه این بخش به امضا رساند. او همچنین ادعا کرد که فناوری بلاکچین یکی از ویژگی‌های کلیدی انقلاب صنعتی چهارم است.

«در آینده، دولت به تسهیل، تشویق و ترویج مشاغل اولیه برای تسریع فعالانه فرآیند تحول دیجیتالی که در آن فناوری بلاک‌چین پایه اصلی است، ادامه خواهد داد. پیش‌بینی می‌شود تا سال 2030، بلاکچین 40 میلیون شغل ایجاد کند و 10 تا 20 درصد از زیرساخت‌های اقتصاد جهانی نیز بر روی سیستم‌های فناوری بلاکچین اجرا شوند.»

بیانیه اخیر نشان داد که این کشور تلاش‌های خود را در این زمینه دوچندان کرده است زیرا اکوسیستم برنامه‌های غیرمتمرکز محلی، انجمن بلاکچین ویتنام، به همکاری با بایننس پرداخته است. معاون سابق رئیس‌جمهور ویتنام، فان دک تانگ، (Phan Duc Thung) نیز امیدوار است که این همکاری پلی بین شاکله فناوری کریپتو و صنعت تجاری محلی و شرکت‌های فناوری ایجاد کند:

«ما بر این باوریم که این موضوع، یکی از گام‌های مناسب در راستا پیروی از جهت‌گیری دولت ویتنام به سمت یک دولت و اقتصاد دیجیتال است که ارزش‌های رشد پایدار را برای ویتنام مرفه به ارمغان می‌آورد.»

مدیرعامل بایننس، ژانگ‌پنگ ژائو نیز به‌نوبه خود اظهار داشت که شرکت او از قوانین داخلی پیروی می‌کند و به ویتنامی‌ها ثابت می‌کند که این پلتفرم «ایمن و قابل‌اعتماد» است.

علاوه بر این، هدف از این همکاری جذب سرمایه‌گذاران خارجی و منابع بین‌المللی است که می‌تواند در اقتصاد در حال رشد ویتنام توزیع شود. همچنین آموزش شخصی و تحصیل افراد در مورد مزایای کریپتو هدف دیگری خواهد بود.

تولد اتحادیه بلاکچین ویتنام

در اوایل سال جاری، انجمن ارتباطات دیجیتال ویتنام (VDCA)، اتحادیه بلاکچین ویتنام (VBU) را راه‌اندازی کرد که هدف اصلی آن گسترش پذیرش فناوری بلاکچین در سراسر کشور آسیایی و پشتیبانی از پروژه‌های رمزارزی است.

به‌علاوه، این سازمان با رگلاتورهای ویتنام در جهت طراحی یک چارچوب قانونی مناسب برای اکوسیستم دارایی دیجیتال داخلی همکاری خواهد کرد.

دانگ مین توان (Dang Minh Tuan)، رئیس VBU، پیش‌بینی کرد که راه‌اندازی اتحادیه مذکور به جاه‌طلبی ویتنام برای تبدیل‌شدن به یک کشور با فناوری بسیار پیشرفته کمک می‌کند.

 

مترجم: سید هادی سید سجادی

منبع : cryptopotato

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×