» آرشیو اخبار » هدیه NFT به برندگان توپ طلا امسال

هدیه NFT به برندگان توپ طلا امسال

26 مهر 1401 3

مسابقه‌ی توپ طلا، معتبرترین رویداد فردی فوتبال جهان است که شب گذشته برگزار شد.به برندگان امسال این مسابقه، اثر هنری از جنس NFT اهدا خواهد شد.

به گزارش گذارنیوز، جایزه‌ی توپ طلا نیز وارد دنیای وب۳ و نسل جدید اینترنت شده است. خبر‌هایی از دو‌ماه پیش به گوش می‌رسید، که این مرکز قصد اهدای NFT (توکن غیرقابل معاوضه) به برندگان امسال را دارد. این کلکسیون ان‌اف‌تی «‌True Pyrite» نام دارد.

هدیه NFT به برندگان توپ طلا امسال
هدیه NFT به برندگان توپ طلا امسال

جایزه‌ای از جنس NFT

دلیل انتخاب نام «پریت واقعی» این است که جنس سنگ به‌کار برده شده در جام‌های طلایی اهدایی نیز از کانی پریت است. تکنولوژی این NFTها برروی بلاک‌چین Tezos قرار گرفته است که باعث تقویت سرعت، کاهش هزینه‌ها و پیچیدگی معاملات خواهد شد. ساخت معاملات هوشمند به کمک premiere.gallery انجام شده است و توسط آزمایشگاه Nomadic نظارت می‌شود.

جزئیات مزایده‌ کلکسیون NFT

در ۲۴ شهریور ۱۴۰۱، کلکسیون NFTهای «پریت واقعی» که سه بعدی، منحصر به فرد و طراحی شده توسط لئو کایلارد هستند به مزایده گذاشته شد. این مزایده در واقع نوعی دسترسی وی‌ای‌پی برای حضور در مراسم شب گذشته بود. هر‌کسی که در مزایده ۲۴شهریور شرکت کرده باشد، امکان اولویت خرید در فاز دوم کلکسیون را در تاریخ ۱ آبان را خواهد داشت.
در تاریخ ۱ آبان، فروش خصوصی ۲۴ ساعته برای ۱۷۷۲ NFT آغاز خواهد شد. دو روز بعد (۳ آبان)، فروش برای عموم در ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در دسترس خواهد بود و تا پایان سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داشت.

تبلیغات جام جهانی قطر

قیمت NFTها

قیمت‌ NFTها در دو فاز فروش متفاوت خواهد بود. در فروش ۲۴ ساعته‌ی خصوصی، قیمت هر ان‌اف‌تی، ۱۹۹ یورو خواهد بود. بعداز شروع فروش عمومی در تاریخ ۳ آبان، قیمت هر اثر به ۲۴۹ یورو خواهد رسید. مرحله‌ی فروش عمومی تا زمانی که همه‌ی NFTها به فروش برسند، ادامه پیدا خواهد کرد.

امتیازات عمومی همه‌ NFTها

همه دارندگان NFTهای کلکسیون توپ طلا، امتیازات عمومی‌ مشابهی را دریافت خواهند کرد. این امکانات شامل حق رای انتخاب هنرمند کلکسیون بعدی توپ طلا، دریافت ورژن دیجیتال نسخه‌ی توپ طلای مجله‌ی فرانس فوتبال، کد تخفیف فروشگاه L’Equipe و حضور در لیست وی‌ای‌پی (Whitelist) ‌NFTهای آینده است.

ویژگی‌های NFTهای خاص

در میان ۲۰۲۲ NFT که به فروش گذاشته خواهند شد، تعداد بسیار محدودی از آنها، ویژگی‌ها و جوایز خاصی را همراه خود دارند. برخی از این جوایز خاص شامل حضور در مراسم توپ طلا به مدت ۲۰ سال، بلیت حضور در بازی تیم برنده جایزه، نسخه‌ی فیزیکی NFT خریداری شده، پیراهن امضا شده توسط یکی از نامزد‌های مراسم، بازدید حضوری از دفتر مرکزی L’Equipe، و ملاقات حضوری با هنرمند این کلکسیون است.

منبع: تجارت‌نیوز

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×