» آرشیو اخبار » “نوبانک” پالیگان را درمسیر جهش 100 درصدی قرار داد
پالیگان

“نوبانک” پالیگان را درمسیر جهش 100 درصدی قرار داد

3 آبان 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، چهار روز پس از آنکه شرکت فین‌تک برزیلی نوبانک (Nubank) حمایت شده توسط دو شرکت بزرگ سافت‌بانک و برکشایر هاتاوی، تائید کرد که از فناوری سوپرنت‌های پالیگان برای راه‌اندازی بلاکچین و توکن دیجیتالی خود با نام نوکوین (Nucoin) استفاده خواهد کرد، قیمت پالیگان (MATIC) حدود 6.5 درصد رشد کرد.

تحلیلگران، با توجه به شاخص‌های فاندامنتال و البته، تشکیل الگوی پرچم صعودی در نمودار 3 روزه متیک (MATIC) و پتانسیل رشدی که این الگوی تکنیکال به دنبال دارد، پیش‌بینی می‌کنند ارزش این دارایی دیجیتال تا پایان سال 2022 یا اوایل سال 2023 تا دو برابر بیشتر شود.

در اطلاعیه رسمی این شرکت آمده است: «نوبانک قصد دارد توکن دیجیتالی خود را در نیمه اول سال 2023 به مشتریان خود عرضه کند».

تبلیغات جام جهانی قطر

«نوبانک طی یک مشارکت استراتژیک و با استفاده از سوپرنت‌های پالیگان در حال راه‌اندازی زنجیره خود و توکن بومی نوکوین می‌باشد. این توکن‌ها به عنوان مبنایی برای برنامه پاداش وفاداری مشتریان عمل می‌کنند و مزایایی مانند تخفیف‌های مختلف را با خود خواهند داشت. این حرکت دروازه‌ای به سوی فضای وب3 را به روز 70 میلیون کاربر نوبانک باز می‌کند».

(@0xPolygon) 19 اکتبر 2022

در نتیجه رالی اخیر، قیمت متیک (MATIC) روز 24 اکتبر (2 آبان) به حدود 0.90 دلار رسید که بالاترین سطح آن در سه هفته اخیر بود.

گفتنی است سوپرنت‌های پالیگان (Polygon Supernets) یک راه‌حل در سطح سازمانی هستند که پیچیدگی توسعه بلاکچین را برای شرکت‌هایی که به دنبال ساخت زنجیره‌های بومی خود هستند از میان بر‌می‌دارند. جالب اینجاست که قبل از نوبانک، شرکت بازی سازی گیم‌سوئیفت (GameSwift) از این محصول برای راه‌اندازی بلاکچین سفارشی خود استفاده می‌کرد.

تقاضای فزاینده برای محصولات متتنوع پالیگان می‌تواند منجر به رونق گرفتن بازار توکن بومی آن، یعنی متیک (MATIC) شود که به عنوان یک ابزار مفید و دارایی استیکینگ در اکوسیستم بلاکچین پالیگان عمل می‌کند.

پالیگان در انتظار شکست پرچم صعودی

اخبار نوبانک درست زمانی منتشر شد که متیک یک الگوی ادامه‌دهنده صعودی را در نمودار سه روزه خود ترسیم می‌کند. این الگو که “پرچم صعودی” نام دارد، زمانی تشکیل می‌شود که قیمت پس از یک حرکت صعودی قدرتمند، در یک کانال موازی و نزولی تحکیم می‌شود. به عنوان یک قاعده، پس از خارج شدن از این محدوده و شکست مقاومت پرچم به سمت بالا، قیمت به اندازه ارتفاع روند صعودی قبلی، صعود خواهد کرد.

نمودار3 روزه پالیگان
نمودار 3 روزه MATIC/USD و الگوی پرچم صعودی. منبع: TradingView

بنابراین، شکست خط روند بالای پرچم می‌تواند باعث شود که تراز 1.85 دلار به عنوان هدف اصلی این روند صعودی، لمس شود. به عبارت دیگر، این احتمال وجود دارد که تا پایان سال 2022 یا در آغاز سال 2023، شاهد افزایش 100 درصدی قیمت پالیگان باشیم.

ناگفته نماند که یک پولبک عمیق و شکست نزولی قیمت می‌تواند پالیگان را به سمت خط روند پایینی نزدیک به 0.67 دلار سوق دهد.

 

تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×