» آرشیو اخبار » سهام توییتر سقوط کرد

سهام توییتر سقوط کرد

21 تیر 1401 4

به گزارش گذارنیوز به نقل از هالیوود ریپورتر، تلاش توییتر برای خروج از معامله راه را برای یک نبرد مخرب دادگاه باز می‌کند زیرا قیمت سهام آن در روز دوشنبه ۱۱ درصد کاهش یافت.

پس از اینکه ایلان ماسک قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری خود با این غول رسانه‌های اجتماعی را کنار گذاشت، سهام توییتر سقوط کرد.

روز دوشنبه، پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه ماسک قرارداد تصاحب را به دلیل «نقض» قرارداد ادغام توسط شرکت هدف، فسخ کرد، قیمت سهام توییتر ۴.۱۶ دلار یا ۱۱.۳ درصد کاهش یافت و به ۳۲.۶۵ دلار رسید.تلاش توییتر برای خروج از معامله راه را برای یک نبرد مخرب دادگاه باز می‌کند زیرا قیمت سهام آن در روز دوشنبه ۱۱ درصد کاهش یافت.

تبلیغات جام جهانی قطر

روز جمعه، در نامه‌ای به توییتر، ماسک تکرار کرد که غول رسانه‌های اجتماعی اطلاعات کافی در مورد حساب‌های ربات و اسپم خود در این پلتفرم ارائه نکرده است و به ماسک و تیمش داده‌های کافی برای انجام تحلیل‌های خود نداده است.

همچنین روز دوشنبه، ماسک در حساب توییتر خود متنی منتشر کرد که در آن مدیریت پلتفرم رسانه اجتماعی را به خاطر تهدید او به دادگاه به خاطر این معامله مورد تمسخر قرار داد.

این توییت با خنده ماسک برای ۱۰۱ میلیون دنبال‌کننده توییتر این سرمایه‌گذار میلیاردر خوانده شد: «حالا باید اطلاعات ربات‌ها را در دادگاه فاش کنند».

سقوط شدید قیمت سهام به عنوان هشداری تلقی می‌شود که سرمایه گذاران وال استریت نمی‌خواهند شاهد یک مبارزه حقوقی طولانی مدت بر سر معامله توییتر باشند. برای افزایش احتمال وقوع آن سناریو، توییتر اعلام کرده است که از ماسک به دلیل لغو معامله شکایت خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که تراکنش کامل شده است.

منبع: فارس

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×