» ارز دیجیتال » مرجع پولی سنگاپور تحریم‌های خود را علیه روسیه ادامه داد
سنگاپور

مرجع پولی سنگاپور تحریم‌های خود را علیه روسیه ادامه داد

9 آبان 1401 9

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، مرجع پولی سنگاپور (MAS) که بانک مرکزی و قانونگذار مالی این کشور می‌باشد، به همه صرافی‌های مجاز ارزهای دیجیتال در این کشور یادآوری کرد که از تحریم‌های مالی موجود علیه روسیه پیروی کنند.

این بیانیه پس از تحقیقاتی منتشر شد که نشان داد میلیون‌ها کمک مالی از سوی گروه‌های طرفدار روسیه برای حمایت از درگیری‌های جاری در اوکراین و افزایش تحریم‌ها علیه روسیه از سوی مقامات مالی در سراسر جهان جمع‌آوری شده بود.
تصمیم سنگاپور در این خصوص در راستای تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه روسیه می‌باشد که اولین بار در اوایل سال جاری اعمال شد. در ابتدا، تحریم‌ها، پرداخت‌های رمزارزی بین روسیه و اتحادیه اروپا را به حدود 10,000 دلار محدود می‌کرد.

سنگاپور

تبلیغات جام جهانی قطر

با این حال، جدیدترین محدودیت‌ها در اوایل اکتبر (اواسط مهر)، اقدامات را تشدید کرد و همه خدمات کیف پول، حساب، یا نگهداری دارایی‌های رمزارزی را بدون توجه به موجودی کیف پول ممنوع کرد.
در حوالی اولین مجموعه تحریم‌های اتحادیه اروپا، MAS اقداماتی را با هدف بانک‌های روسیه و سایر نهادهای مستقر در این کشور به همراه ممنوعیت هرگونه جمع‌آوری کمک مالی برای هر فعالیتی که می‌تواند به نفع دولت روسیه باشد، ایجاد کرد.

همچنین در این راستا در ماه گذشته صرافی رمزارزیِ محبوب کراکن (Kraken) بخش‌های خود را به روی کاربران روسی بست و تمام حساب‌های مرتبط با این کشور را محدود کرد. به طور مشابه، دپر لبز(Dapper Labs) تمام حساب‌های کاربران روسی را به حالت تعلیق درآورد. این اقدام حساب‌های مرتبط با روسیه را از فروش، خرید یا انتقال توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و برداشت وجوه منع کرد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×